امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی بازی PUBG Mobile

#1
معرفی بازی PUBG Mobile
نسخه موبایل بازی پابجی موبایل یکی دیگر از انواع بازی های نبرد رویال می باشد، که در بین آن ها می درخشد، این بازی دارای حالت های مختلفی می باشد، یکی از جنبه های این بازی که با بقیه متفاوت است این است که شما یک بار فقط در آن حق جنگیدن دارید و اگر بمیرید نمی توانید بازگردید، البته یک حالت این بازی به این شکل نمی باشد، در کل پابجی موبایل نیز مانند بازی های دیگر حول مفهوم زنده ماندن می چرخد. سایت رسمی بازی پابجی در ایران هر ماه برای این بازی به روز رسانی ها مختلفی عرضه می کند.

خلاصه بازی پابجی موبایل:
بازی پابجی موبایل از جوی‌استیک‌های مجازی برای حرکت بازیکنان و کنترل دوربین استفاده می‌شود. در ابتدا ممکن است به راحتی با این دکمه ها کار نکنید و کمی دست و پا چلفتی باشید اما پس از چند رقابت به خوبی دستتان روان می‌شود.

بازی پابجی موبایل چند دکمه مختلف بعنوان کنترلر ارائه می دهد تا بازی کردن کمی راحت‌تر شود و بازیکن حس بهتری پیدا کند. از جمله این کنترلر‌ها می‌توان به یک دکمه شلیک شناور اشاره کرد که به هر جایی که انگشتتان لمس شود، جابه‌جا می‌شود. این باعث می‌شود تیراندازی بسیار در بازی پابجی موبایل آسان شود و به سادگی ضربه زدن به جایی که انگشت شما در آن قرار دارد، باشد. نه اینکه مجبور شوید دست خود را مجدداً برای شلیک کردن به جایی دیگر انتقال دهید.

آیتم‌های مختلف اعم از جایزه‌ها و خرید‌هایی که از فروشگاه صورت می‌گیرند، به طور خودکار دسته بندی می‌شوند، تا دیگر نیازی به هدر دادن وقتتان سبب مرتب کردن آنها نباشد. با وجود هم? این امکانات، بازی پابجی موبایل هنوز هم کم و کاستی هایی دارد. نقشه بازی پابجی موبایل به دلیل وسعت کم و عدم نمایش همه مسیر‌ها و گزینه    ‎ها از نقاط ضعف این بازی محسوب می‎شود.

وسایل نقلیه موجود در بازی بسیار کارآمد هستند. شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و به همراه تیمتان با حداکثر 7 مسافر جابه‌جا شوید ولی این وسایل نقلیه معایبی نیز دارند. برخی از این وسایل نقلیه در بازی پابجی موبایل سرعتشان کند است و شما نمی‌توانید سریع حرکت کنید. همچنین به راحتی در تیررس دشمن قرار می‌گیرید.
 سپاس شده توسط BIG-DARK
آگهی
#2
تکراری
خلاف قوانین؟! تکراری؟! بی کیفیت؟! اسپمزا؟! اسپم؟!کم محتوا؟!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویلای دو خوابه و ارزان قیمت در نزدیکی دریا در شهر رامسر (:


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان