20-04-2021، 12:21
ﻧﯿﺴﺎﻥ ﺍﺯ ﺟﺪﯾﺪﺗﺮﯾﻦ ﻧﺴﺨﻪ ﻧﯿﺴﺎﻥ GT-R ﻧﯿﺴﻤﻮ ﺭﻭﻧﻤﺎﯾﯽ ﮐﺮﺩ ﮐﻪ ﻧﺸﺎﻧﮕﺮ ﺗﮑﺎﻣﻞ ﺍﯾﻦ ﺷﺮﮐﺖ ﺑﻪ ﺳﻮﯼ ﻧﻬﺎﯾﺖ ﻟﺬﺕ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﺍﺳﺖ. ﻧﯿﺴﺎﻥ GT-R ﻧﯿﺴﻤﻮ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺑﺎ ﯾﮏ ﻧﺴﺨﻪ ﻭﯾﮋﻩ ﺩﺭ ﻣﺎﻩ ﺍﮐﺘﺒﺮ ﺩﺭ ﮊﺍﭘﻦ ﻋﺮﺿﻪ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ. ﻫﺮ ﺩﻭ ﻣﺪﻝ ﺑﺎ ﺭﻧﮓ ﺑﺪﻧﻪ ﺧﺎﮐﺴﺘﺮﯼ ﻧﯿﺴﻤﻮ ﻋﺮﺿﻪ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﺷﺪ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺁﺳﻔﺎﻟﺖﻫﺎﯾﯽ ﺍﻟﻬﺎﻡ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﮐﻪ GT-Rﻫﺎ ﺭﻭﯼ ﺁﻥﻫﺎ ﺭﻗﺎﺑﺖ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﺭﮐﻮﺭﺩ ﺯﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ.
ﻧﺴﺨﻪ ﻭﯾﮋﻩ ﺩﺍﺭﺍﯼ ﮐﺎﭘﻮﺕ ﻓﯿﺒﺮﮐﺮﺑﻨﯽ ﻣﺨﺼﻮﺹ ﻧﯿﺴﻤﻮ ﺍﺳﺖ.
ﺍﯾﻦ ﮐﺎﭘﻮﺕ ﻧﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺎﻓﺖﻫﺎﯼ ﻓﯿﺒﺮ ﮐﺮﺑﻨﯽ ﭘﯿﭽﯿﺪﻩ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻣﻌﺮﺽ ﺩﯾﺪ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﯽﺩﻫﺪ، ﺑﻠﮑﻪ ۱۰۰ ﮔﺮﻡ ﺍﺯ ﻭﺯﻥ ﺍﯾﻦ GT-R ﺳﺒﮏ ﮐﻢ ﻣﯽﮐﻨﺪ. ﭼﺮﺥﻫﺎﯼ ۲۰ ﺍﯾﻨﭽﯽ ﺁﻟﻮﻣﯿﻨﯿﻮﻣﯽ ﺭﮔﻪﻫﺎﯼ ﻗﺮﻣﺰﺭﻧﮕﯽ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺸﺎﺑﻪ ﺭﮔﻪﻫﺎﯼ ﻗﺮﻣﺰ ﺭﻭﯼ ﺑﺪﻧﻪ ﺍﺳﺖ. ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺑﺎﺭ، ﻟﻮﮔﻮﯼ ﺟﺪﯾﺪ ﻧﯿﺴﺎﻥ ﮐﻪ ﺭﻭﯼ ﻧﯿﺴﺎﻥ ﺁﺭﯾﺎ ﺭﻭﻧﻤﺎﯾﯽ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ، ﺭﻭﯼ ﺩﺭﺏ ﺻﻨﺪﻭﻕ ﻋﻘﺐ ﻭ ﻭﺳﻂ ﻗﺎﻟﭙﺎﻕﻫﺎ ﺩﯾﺪﻩ ﻣﯽﺷﻮﺩ.
ﻣﺎﻧﻨﺪ ﻧﯿﺴﺎﻥ GT-R ﻧﯿﺴﻤﻮ ﮐﻨﻮﻧﯽ، ﮐﺎﻟﯿﭙﺮﻫﺎﯼ ﺑﺰﺭﮒ ﺑﺮﻣﺒﻮ ﻭ ﺭﻭﺗﻮﺭﻫﺎﯼ ﮐﺮﺑﻦ ﺳﺮﺍﻣﯿﮑﯽ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻨﻬﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺗﺎﮐﻨﻮﻥ ﺭﻭﯼ ﯾﮏ ﺧﻮﺩﺭﻭﯼ ﭘﺮﻓﻮﺭﻣﻨﺲ ﮊﺍﭘﻨﯽ ﻧﺼﺐ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ، ﮐﻪ ﺩﺭ ﺟﻠﻮ ۴۱۰ ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮﯼ ﻭ ﺩﺭ ﻋﻘﺐ ۳۹۰ ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮﯼ ﻫﺴﺘﻨﺪ.
GT-R ﻧﯿﺴﻤﻮ ﻫﻤﭽﻨﺎﻥ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭﯼ ﭘﺮﻓﻮﺭﻣﻨﺲ ﻧﯿﺴﺎﻥ ﺍﺳﺖ، ﮐﻪ ﻓﻨﺎﻭﺭﯼﻫﺎﯼ ﻣﺴﺎﺑﻘﻪﺍﯼ ﻭ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﻫﯿﺠﺎﻥﺍﻧﮕﯿﺰ ﺭﺍ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﻣﯽﺩﻫﺪ. ﻣﻮﺗﻮﺭ ۳.۸ ﻟﯿﺘﺮﯼ ﺗﻮﺋﯿﻦ ﺗﻮﺭﺑﻮ V6 ﺑﺎ ﺗﻮﺭﺑﻮﺷﺎﺭﮊﺭﻫﺎﯼ ﻣﺴﺎﺑﻘﻪﺍﯼ GT3 ﻫﻤﭽﻨﺎﻥ ﻗﻠﺐ ﺗﭙﻨﺪﻩ GT-R ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺗﻮﺍﻥ ۴۴۱ ﮐﯿﻠﻮﻭﺍﺕ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﯽﮐﻨﺪ. ﻫﺮ ﻣﻮﺗﻮﺭ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺩﺳﺘﯽ ﺗﻮﺳﻂ ﻣﻬﻨﺪﺳﺎﻥ ﻣﺎﻫﺮ ﻧﯿﺴﺎﻥ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﻣﯽﺷﻮﺩ.
ﻧﺴﺨﻪ ﻭﯾﮋﻩ GT-R ﻧﯿﺴﻤﻮ ﺍﺯ ﻗﻄﻌﺎﺕ ﺩﻗﯿﻖ ﻭ ﺳﺒﮏ ﺟﺪﯾﺪﯼ ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ ﺣﻠﻘﻪ ﭘﯿﺴﺘﻮﻥ، ﺷﺎﺗﻮﻥ، ﻣﯿﻞﻟﻨﮓ، ﭼﺮﺥ ﻟﻨﮕﺮ، ﻗﺮﻗﺮﻩ ﻣﯿﻞﻟﻨﮓ ﻭ ﻓﻨﺮ ﺳﻮﭘﺎﭖ ﺑﺎ ﺁﺳﺘﺎﻧﻪ ﺗﺤﻤﻞ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺑﻬﺮﻩ ﻣﯽﺑﺮﺩ.
ﻫﯿﺮﻭﺷﯽ ﺗﺎﻣﻮﺭﺍ، ﻣﺘﺨﺼﺺ ﺍﺭﺷﺪ ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ GT-R ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭﻩ ﮔﻔﺖ: GT-R ﻧﯿﺴﻤﻮ ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﻧﺸﺎﻧﮕﺮ ﭘﯿﮕﯿﺮﯼ ﻣﺪﺍﻭﻡ ﻧﻬﺎﯾﺖ ﻟﺬﺕ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﺗﻮﺳﻂ ﻣﺎ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ. ﻣﺎ ﯾﮏ ﺭﻭﯾﮑﺮﺩ ﺟﺎﻣﻊ ﺭﺍ ﭘﯿﺶ ﮔﺮﻓﺘﯿﻢ ﺗﺎ ﻋﻤﻠﮑﺮﺩ ﺩﻗﯿﻖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻃﺮﯾﻖ ﺗﻌﺎﺩﻝ ﺑﯿﻦ ﺍﺟﺰﺍﯼ ﻣﻮﺗﻮﺭ ﻭ ﮐﺎﻫﺶ ﻭﺯﻥ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺁﻭﺭﯾﻢ ﻭ ﺑﻪ ﺗﺪﺭﯾﺞ ﻇﺎﻫﺮ GT-R ﺭﺍ ﺗﮑﻤﯿﻞ ﮐﺮﺩﯾﻢ ﺗﺎ ﺗﻌﺎﺩﻝ ﻧﻬﺎﯾﯽ ﻗﺪﺭﺕ، ﻋﻤﻠﮑﺮﺩ ﻭ ﻫﯿﺠﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺩﻫﯿﻢ.
ﻧﺴﺨﻪ ﻭﯾﮋﻩ ﺩﺍﺭﺍﯼ ﮐﺎﭘﻮﺕ ﻓﯿﺒﺮﮐﺮﺑﻨﯽ ﻣﺨﺼﻮﺹ ﻧﯿﺴﻤﻮ ﺍﺳﺖ.
ﺍﯾﻦ ﮐﺎﭘﻮﺕ ﻧﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺎﻓﺖﻫﺎﯼ ﻓﯿﺒﺮ ﮐﺮﺑﻨﯽ ﭘﯿﭽﯿﺪﻩ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻣﻌﺮﺽ ﺩﯾﺪ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﯽﺩﻫﺪ، ﺑﻠﮑﻪ ۱۰۰ ﮔﺮﻡ ﺍﺯ ﻭﺯﻥ ﺍﯾﻦ GT-R ﺳﺒﮏ ﮐﻢ ﻣﯽﮐﻨﺪ. ﭼﺮﺥﻫﺎﯼ ۲۰ ﺍﯾﻨﭽﯽ ﺁﻟﻮﻣﯿﻨﯿﻮﻣﯽ ﺭﮔﻪﻫﺎﯼ ﻗﺮﻣﺰﺭﻧﮕﯽ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺸﺎﺑﻪ ﺭﮔﻪﻫﺎﯼ ﻗﺮﻣﺰ ﺭﻭﯼ ﺑﺪﻧﻪ ﺍﺳﺖ. ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺑﺎﺭ، ﻟﻮﮔﻮﯼ ﺟﺪﯾﺪ ﻧﯿﺴﺎﻥ ﮐﻪ ﺭﻭﯼ ﻧﯿﺴﺎﻥ ﺁﺭﯾﺎ ﺭﻭﻧﻤﺎﯾﯽ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ، ﺭﻭﯼ ﺩﺭﺏ ﺻﻨﺪﻭﻕ ﻋﻘﺐ ﻭ ﻭﺳﻂ ﻗﺎﻟﭙﺎﻕﻫﺎ ﺩﯾﺪﻩ ﻣﯽﺷﻮﺩ.
ﻣﺎﻧﻨﺪ ﻧﯿﺴﺎﻥ GT-R ﻧﯿﺴﻤﻮ ﮐﻨﻮﻧﯽ، ﮐﺎﻟﯿﭙﺮﻫﺎﯼ ﺑﺰﺭﮒ ﺑﺮﻣﺒﻮ ﻭ ﺭﻭﺗﻮﺭﻫﺎﯼ ﮐﺮﺑﻦ ﺳﺮﺍﻣﯿﮑﯽ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻨﻬﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺗﺎﮐﻨﻮﻥ ﺭﻭﯼ ﯾﮏ ﺧﻮﺩﺭﻭﯼ ﭘﺮﻓﻮﺭﻣﻨﺲ ﮊﺍﭘﻨﯽ ﻧﺼﺐ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ، ﮐﻪ ﺩﺭ ﺟﻠﻮ ۴۱۰ ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮﯼ ﻭ ﺩﺭ ﻋﻘﺐ ۳۹۰ ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮﯼ ﻫﺴﺘﻨﺪ.
GT-R ﻧﯿﺴﻤﻮ ﻫﻤﭽﻨﺎﻥ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭﯼ ﭘﺮﻓﻮﺭﻣﻨﺲ ﻧﯿﺴﺎﻥ ﺍﺳﺖ، ﮐﻪ ﻓﻨﺎﻭﺭﯼﻫﺎﯼ ﻣﺴﺎﺑﻘﻪﺍﯼ ﻭ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﻫﯿﺠﺎﻥﺍﻧﮕﯿﺰ ﺭﺍ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﻣﯽﺩﻫﺪ. ﻣﻮﺗﻮﺭ ۳.۸ ﻟﯿﺘﺮﯼ ﺗﻮﺋﯿﻦ ﺗﻮﺭﺑﻮ V6 ﺑﺎ ﺗﻮﺭﺑﻮﺷﺎﺭﮊﺭﻫﺎﯼ ﻣﺴﺎﺑﻘﻪﺍﯼ GT3 ﻫﻤﭽﻨﺎﻥ ﻗﻠﺐ ﺗﭙﻨﺪﻩ GT-R ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺗﻮﺍﻥ ۴۴۱ ﮐﯿﻠﻮﻭﺍﺕ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﯽﮐﻨﺪ. ﻫﺮ ﻣﻮﺗﻮﺭ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺩﺳﺘﯽ ﺗﻮﺳﻂ ﻣﻬﻨﺪﺳﺎﻥ ﻣﺎﻫﺮ ﻧﯿﺴﺎﻥ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﻣﯽﺷﻮﺩ.
ﻧﺴﺨﻪ ﻭﯾﮋﻩ GT-R ﻧﯿﺴﻤﻮ ﺍﺯ ﻗﻄﻌﺎﺕ ﺩﻗﯿﻖ ﻭ ﺳﺒﮏ ﺟﺪﯾﺪﯼ ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ ﺣﻠﻘﻪ ﭘﯿﺴﺘﻮﻥ، ﺷﺎﺗﻮﻥ، ﻣﯿﻞﻟﻨﮓ، ﭼﺮﺥ ﻟﻨﮕﺮ، ﻗﺮﻗﺮﻩ ﻣﯿﻞﻟﻨﮓ ﻭ ﻓﻨﺮ ﺳﻮﭘﺎﭖ ﺑﺎ ﺁﺳﺘﺎﻧﻪ ﺗﺤﻤﻞ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺑﻬﺮﻩ ﻣﯽﺑﺮﺩ.
ﻫﯿﺮﻭﺷﯽ ﺗﺎﻣﻮﺭﺍ، ﻣﺘﺨﺼﺺ ﺍﺭﺷﺪ ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ GT-R ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭﻩ ﮔﻔﺖ: GT-R ﻧﯿﺴﻤﻮ ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﻧﺸﺎﻧﮕﺮ ﭘﯿﮕﯿﺮﯼ ﻣﺪﺍﻭﻡ ﻧﻬﺎﯾﺖ ﻟﺬﺕ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﺗﻮﺳﻂ ﻣﺎ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ. ﻣﺎ ﯾﮏ ﺭﻭﯾﮑﺮﺩ ﺟﺎﻣﻊ ﺭﺍ ﭘﯿﺶ ﮔﺮﻓﺘﯿﻢ ﺗﺎ ﻋﻤﻠﮑﺮﺩ ﺩﻗﯿﻖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻃﺮﯾﻖ ﺗﻌﺎﺩﻝ ﺑﯿﻦ ﺍﺟﺰﺍﯼ ﻣﻮﺗﻮﺭ ﻭ ﮐﺎﻫﺶ ﻭﺯﻥ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺁﻭﺭﯾﻢ ﻭ ﺑﻪ ﺗﺪﺭﯾﺞ ﻇﺎﻫﺮ GT-R ﺭﺍ ﺗﮑﻤﯿﻞ ﮐﺮﺩﯾﻢ ﺗﺎ ﺗﻌﺎﺩﻝ ﻧﻬﺎﯾﯽ ﻗﺪﺭﺕ، ﻋﻤﻠﮑﺮﺩ ﻭ ﻫﯿﺠﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺩﻫﯿﻢ.