امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اخــبار بـازی هـا

#11
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اخــبار بـازی هـا 2
این طور که به نظر می‌رسد، شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) می‌خواهد بداند که بازی‌بازان در مورد مواردی مانند بتل پس، سیستم Clan یا Platoon، عنصر F2P، نقشه‌های قابل تغییر و طرح‌های ساخت سلاح چه نظری دارند. اگرچه این موضوع الزاماً چیزی را تایید نمی‌کند، اما جالب است بدانید که سوال‌های این بخش نظرسنجی اخیر الکترونیک آرتس در مورد سری محبوب Battlefield بودند.در موفقیت عظیم Call of Duty: Warzone، عنوان بتل رویال رایگان اکتیویژن (Activision)، شکی نیست و قطعاً ناشران دیگر نیز به دنبال رسیدن به این موفقیت هستند. حال به نظر می‌رسد که الکترونیک آرتس نیز قصد دارد با استفاده از مجموعه‌ی Battlefield در این جهت حرکت کند. مدتی پیش شایعاتی در مورد وجود یک بخش بتل رویال رایگان در بازی Battlefield 6 منتشر شد. با در نظر گرفتن موفقیت رقیب اصلی این سری و همچنین نظرسنجی اخیر، بعید نیست که استودیوی دایس (DICE) یک بخش بتل رویال را برای بازی جدید خود توسعه دهد.طبق اطلاعات آقای جف گراب (Jeff Grubb)، منبع داخلی و خبرنگار فعال در صنعت بازی‌های ویدیویی، الکترونیک آرتس و دایس در ماه مه ۲۰۲۱ از Battlefield 6 رونمایی خواهند کرد. علاوه بر این، ظاهراً بازی در دوره‌ی مدرن جریان دارد؛ چیزی که اکثر طرفداران سا‌ل‌ها منتظر آن بودند. همچنین به نظر می‌رسد که این بازی بر روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتم و نهم سونی و مایکروسافت منتشر خواهد شد. با این حال، الکترونیک آرتس مدعی است که Battlefield 6 بر روی نسل جدید کنسول‌ها تمرکز دارد. پس ممکن است که نسخه‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ بازی توسط یک استودیوی خارجی تولید شوند.
Everything is Temporary(:
پاسخ
آگهی
#12
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اخــبار بـازی هـا 2
اگرچه مشکلات بازی Cyberpunk 2077 باعث شده‌اند تا سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) تمرکز خود را بر روی توسعه و انتشار به‌روزرسانی‌های متعدد قرار دهد، اما نباید فراموش کرد که عرضه‌ی تعدادی بسته الحاقی رایگان و پولی نیز همچنان بخشی از برنامه‌ی این شرکت است. توسعه‌دهندگان وعده‌ داده‌اند که محتویات این بسته‌ها معادل محتویات دو بسته الحاقی پولی The Wither 3: Wild Hunt خواهند بود. حال شخصی با نام PricklyAssassin در ردیت اعلام کرده که اطلاعات جدیدی را از بسته‌های الحاقی Cyberpunk 2077 به دست آورده است.این کاربر در پست خود اعلام کرد که اپیک گیمز (Epic Games) ظرفیت اختصاص داده شده به بازی Cyberpunk 2077 در سرور فروشگاه را از ۱۰۰ گیگابایت به ۵۰۰ گیگابایت افزایش داده است. طبق گفته‌ی PricklyAssassin، این اتفاق چند ماه پیش از عرضه‌ی محتوای جدید رخ می‌دهد. جالب است بدانید که برای آماده کردن سرور‌های خود، ظاهراً اپیک گیمز این کار را دو تا چهار هفته قبل از انتشار به‌روزرسانی‌های Fortnite انجام می‌دهد. علاوه بر این، بخش add-ons بازی بر روی فروشگاه اپیک گیمز نیز اخیراً تغییر کرده است.در ماه فوریه، این بخش دارای ۱۸ محتوای لیست شده بود، اما پس از به‌روزرسانی اخیر صفحه‌ی بازی، تنها شاهد ۱۰ محتوا هستیم. با توجه به تعداد بالای محتویات لیست شده، به نظر می‌رسد که این‌ها بخشی از بسته‌های الحاقی رایگان Cyberpunk 2077 هستند؛ مواردی مانند آیتم‌های ظاهری، سلاح‌ها و ماموریت‌های جدید. البته PricklyAssassin تصویری را منتشر کرده است که نام این بسته‌ها را نشان می‌دهد. نکته‌ی جالب این است که در این میان شاهد حضور دو بسته با نام‌های Gangs of Night City و Rides of The Future هستیم؛ نام‌هایی که در تریلر‌های تبلیغاتی پیش از عرضه‌ی بازی استفاده شده بودند که بازی‌بازان احتمالاً آن‌ها را به یاد دارند.
بسته‌های الحاقی رایگان Cyberpunk 2077:
Ripperdocs Expansion
Body Shops Expansion
Fashion Forward Expansion
Gangs of Night City
Body of Chrome
Rides of the Dark Future
The Relic
Neck Deep
Night City Expansion
Unnamed
همچنین PricklyAssassin مدعی است که در هفته‌ی جاری سه بسته الحاقی پولی اضافه شده‌اند که در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد نام و قیمت آن‌ها موجود نیست.لازم به ذکر است که محتویات این پست به دلیل نقض یکی از قوانین SubReddit بازی Cyberpunk 2077 یعنی انتشار اطلاعات به دست آمده از طریق دسترسی غیر مجاز حذف شده است. با توجه به اطلاعات فاش شده، به نظر می‌رسد که PricklyAssassin به بخشی از محتویات سرور فروشگاه اپیک گیمز دسترسی داشته است. با این حال، این خبر هنوز هم یک شایعه است و این احتمال وجود دارد که این شخص تصاویری جعلی و ساختگی را منتشر کرده باشد.بازی Cyberpunk 2077 هم‌اکنون بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی و استیدیا در دسترس قرار دارد. در نهایت باید یادآوری کنیم که نسخه‌ی نسل بعدی این عنوان در نیمه‌ی دوم سال جاری عرضه خواهد شد.
Everything is Temporary(:
پاسخ
#13
به گفته‌ی هندرسون، نسخه‌ی جدید Battlefield در دهه‌ی ۲۰۳۰ میلادی جریان دارد. وی می‌گوید مضمون این بازی شباهت زیادی به عنوان Call of Duty Black Ops 2 دارد که این اثر نیز اساساً در آینده و سال ۲۰۲۵ جریان داشت. اطلاعات جدید منتشر شده نشان می‌دهد که این بازی نسبت به نسخه‌های پیشین، یک بخش داستانی انقلابی را به مخاطبان ارائه می‌دهد. ظاهراً بخش داستانی این بازی به جدال میان دو قدرت یعنی ایالات متحده و روسیه و مهارت‌های شما مربوط است. بازی‌بازان می‌توانند در نقش هر دو جناح، بخش داستانی بازی را تجربه کنند. تام هندرسون می‌گوید هیچ نوع آدم خوب و بدی در بازی وجود ندارد، زیرا شما قادر خواهید بود مسیر خود را انتخاب کنید. همچنین ظاهراً بخش داستانی این بازی از حالت Co-Op پشتیبانی می‌کند.از نگاه این منبع، بخش چندنفره‌ی Battlefield 6 ترکیبی از نسخه‌های سوم و چهارم با میدان‌های نبرد بزرگ‌تر توصیف شده است. حالت بتل رویال برای این بخش تایید شده است، اما فعلاً در مرحله‌ای قرار دارد که احتمالاً برای زمان عرضه‌ی بازی آماده نیست. هندرسون در این خصوص گفت:
تجربه‌ی Battle Royale به طور کامل از نام Firestorm جدا خواهد شد و احتمالاً به دلایل واضح نام جدیدی را به خود اختصاص خواهد داد. بازی‌بازان همچنان می‌توانند به عنوان ۴ نوع مختلف از سربازان بازی کنند. با این حال آن‌ها به جای داشتن ابزارهای منحصر به فرد توانایی‌های متفاوتی خواهند داشت که مشابه Perkهای Call of Duty است.هندرسون در پایان اشاره کرد که معرفی بازی Battlefield 6 شامل نمایش گیم‌پلی و بخش چندنفره نخواهد بود. به گفته‌ی وی، تریلر معرفی این بازی تاحدودی شبیه به تریلر معرفی Battlefield V خواهد بود. با توجه به این‌که اطلاعات ارائه شده فعلاً به صورت رسمی تایید نشده‌اند، به عنوان شایعه قلمداد می‌شوند. نسخه‌ی جدید Battlefield قرار است در پاییز سال جاری برای کنسول‌های نسل هشتم، نسل نهم و رایانه‌های شخصی منتشر شود.
Everything is Temporary(:
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان