امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تین کلاینت محبوب دیتاشین

#1
یکی از محبوبترین نام های تجاری تین کلاینت در ایران برند Datasheen می باشد . این مجموعه با عرضه ده ها مدل تین کلاینت در ابعاد مختلف و توانایی های متنوع ، پاسخگوی سلیقه های گوناگون می باشد . یکی از این مدل ها تین کلاینت اینتل اتم 2700 HDD8/RAM2 می باشد .

معرفی تین کلاینت دیتاشین
این تین کلاینت که دارای پردازنده دوهسته‌ای اتم اینتل با تکنولوژی Hyper-Threading یا قابليت پردازش همزمان دو دستورالعمل می باشد . از مهمترین مزای تین کلاینتای این تکنولوژی می توان به بهینه سازی پشتيباني از کدهاي Multi –Thread ، امکان اجراي هم زمان چندين دستور وThread کاربر و افزایش سرعت پردازنده در ارائه پاسخ اشاره کرد .

سرعت پردازش 2 گیگا هرتزی ، مادربرد اینتل ، کارت شبکه گیگابیتی ، حافظه 2 تا 4 گیگا بایتی ADATA ، کارت گرافیک Intel GMA با خروجی های VGA و DVI و هارد 8 گیگی SSD این کلاینت سبب شده است تا توقعات از تین کلاینت دیتاشین بسیار بالا باشد .

از مهمترین ویژگی های تین کلاینت دیتاشین اینتل اتم می توان به عدم وجود قطعات متحرک مکانیکی ، وجود پایه مخصوص ( که در صورت عدم استفاده از آن قابلیت نصب پشت مانیتور را دارد ) ، مصرف پایین انرژی ، آلودگی صوتی ناچیز و داشتن گارانتی تعویض 1 ساله اشاره کرد .

علاوه بر موارد فوق این تین کلاینت امکان پذیرش هارد های 2.5 اینچی SATA در ظرفیت های مختلف را دارد . وجود پورت های USB ، Port Parallel ، صدای HD در دو طرف این تین کلاینت نیز لذت کار با آن را افزایش می دهد .
وجود ویندوز سون و سیستم امنیتی ، قابلیت کار ترمینالی و مستقل و قابلیت نصب وایفای داخلی و کارت شبکه روی پورت نیز از دیگر خصوصیات در نظر گرفته شده برای این کلاینت می باشد .

علاوه بر ویژگی های منحصر بفرد این مدل ، می توان به خصوصیات اکثر تین کلاینت های دیتاشین اشاره کرد که عبارت اند از اجزای داخلی بسیار مقاوم و مرغوب ( که به دلیل عدم وجود فن در انتخاب آن ها دقت خاصی بکار گرفته می شود ) ، وجود Lock Manager برای جلوگیری از ورود ویروس ها و بد افزارها به سیستم و تغییر اطلاعات ، کابل هایی منظم و داکت کشی های مخصوص آن ها که از دسترسی به کابل ها جلوگیری می کند ، وجود رم های با کیفیت A-Data و هارد صنعتی SSD DOM.

در پایان لازم به یادآوریست که تین کلاینت دیتاشین یکی از پرکابردترین سخت افزارهای موجود در ادارات ، سازمان های خصوصی و دولتی ، بانک ها ، دفاتر هواپیمایی ، کارخانجات و مجموعه های مشابه می باشند .



تین کلاینت سیماوا
پس از معرفی تین کلاینت دیتاشین به محصولات سیماوا می رسیم . شرکت سیماوا ، مجموعه ای با قریب به 35 سال سابقه در زمینه تولید لوازم صوتی و تصویری می باشد .

این شرکت در سال های اولیه تاسیس خود ، فعالیت هایی پیرامون طراحی ، تولید و مونتاژ برد های الکتریکی داشت که در این زمینه ، یکی از پیشگامان ایرانی می باشد . عمده فعالیت این مجموعه که حول فناوری کامپیوتری و انفورماتیک می چرخد ، با پیشرفت روزافزون این تکنولوژی از قافله رقبای بین المللی خود عقب نمانده و تا حد توان خود توانسته است تا محصولاتی در خور کاربران ایرانی تولید کند .

محصولات این مجموعه که تحت نام هایی نظیر مانیتورهای تک مدیا و هنسول وارد بازار ایران می شد ، عمدتا محصول مشترک این شرکت با کمپانی های قدرتمند جنوب شرقی آسیا بود که ایجاد همین همکاری ، دلالتی بر توانایی این مجموعه می باشد .

این روند برای شرکت سیماوا ادامه داشت تا اینکه در اواسط دهه 80 هجری شمسی ، جرقه تولید تین کلاینت سیماوا در ذهن مدیران این مجموعه زده شد که با توجه به پیامدهایی نظیر توقف خط تولید مانیتور ، در مجموع تصمیم درستی بود .

در حدود یک دهه ای که از تولید تین کلاینت سیماوا می گذرد ، این کمپانی توانسته است تا با تکیه بر محصولات پر کیفیت ، کم مصرف ، مقرون بصرفه و معمر خود ، نبض بازار تین کلاینت های داخلی را در دست گرفته و در اقدامی جسورانه به صادرات آن نیز بپردازد . شما همچنین میتوانید مطلب راه اندازی تین کلاینت را برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید.


شرکت نیاکو علاوه بر طراحی سیستم ها و تولید سخت افزارهای کامپویتری نظیر تین کلاینت ، زیرو کلاینت ، مینی پیسی ، گیرنده های دیجیتال و کامپیوترهای صنعتی ، دستی هم بر آتش خدمات نرم افزاری دارد . بطور مثال با طراحی و نوشتن برنامه های گوناگون در قالب Embedded ، به یکسان سازی نرم افزار های کاربردی در ادارات و سازمان ها و همچنین همسویی تین کلاینت ها می پردازد .

از مهمترین مدل های تین کلاینت سیماوا می توان به L700، G700، L800، E850،F810و U810اشاره کرد که هریک با توجه به آپشن های موجود در آن ، مناسب حرفه و سازمانی خاص می باشند . عمده تفاوت این تین کلاینت ها در قدرت و مدل پردازنده آن ها ، حافظه ، قدرت نمایش ، کارت صدا و گرافیک ، میزان حافظه داخلی ، شبکه و پاور آن ها می باشد . شما همچنین میتوانید مطلب مینی پی سی اینتل را بخوانید.

به عنوان مثال در مدل L800 تین کلاینت سیماوا ، پردازنده Intel Atom D2550 Dual Core 1.86GHz / NM10 ، قابلیت نصب سیستم های عامل Windows XP Embedded ,windows Embrdded Standard 7 , CE , Linux ، کارت حافظه One SO-DIMM socket supports DDR3 800/1067 که قابلیت ارتقاء تا 4 گیگا بایت را نیز دارد ، گرافیک Dynamic Video Memory از مرسوم ترین ادوات بکار رفته در این محصولات می باشند که جملگی متعلق به بهترین برند های دنیا هستند . منبع: تین کلاینت نیاکو
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کاربرد زیرو کلاینت در شرکت هیوندا
  تین کلاینت زیرو کلاینت مینی کامپیوتر چیست؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان