امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 2.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

قانون جذب چیست و چرا مهم است؟ (گروه تحقیقاتی یکشو)

#1
قانون جذب چیست؟ از چه زمان مطرح شد؟ چرا مهم است؟ چه کسی ابتدا آن را مطرح کرد؟ آیا قانون جذب در قرآن آمده است؟ برترین مقالات در مورد قانون جذب کدامند؟
این قانون از ازل که خداوند جهان را خلق کرد، در جهان وجود داشته است. در کتب آسمانی در مورد آن صحبت شده و افراد موفق همه از آن استفاده می کنند. حتی افرادی که موفق نیستند نیز از قانون جذب استفاده می کنند اما در جهت مخالف. یعنی برای آسیب زدن به خود و جذب اتفاقات منفی از آن استفاده می کنند. آموزش قانون جذب آموزش قائده بازی در زندگی است. اگر آن را ندانیم و بلد نباشیم، در زندگی شکست می خوریم.
این قانون همه چیز را در برگرفته و پایه و اساس تمام قوانین است. بسیار مهم است و همه برای موفقیت باید از آن شناخت کامل داشته باشیم. اگر افرادی را می بینید که در رد قانون جذب صحبت میکنند، به این دلیل است که درک صحیحی از آن کسب نکرده اند. این قانون تنها فکر کردن و به دست آوردن نیست. استفاده از این قانون نیازمند شناخت و درک عمیق از آن است.
این نام گذاری توسط فیلم راز در سال 2006 توسط خانم استرهیکس صورت گرفت. این قانون به گونه ای قانون باورها و توجه نام دارد. زیرا به هر چیزی بیشتر توجه کنیم، از آن جنس اتفاقات بیشتر به زندگی ما وارد می شود. اگر هر روز به فراوانی، نعمت ها، زیبایی ها، خوشی ها، افراد موفق و ... توجه کنیم، اتفاقاتی از همان جنس را نیز به زندگیمان دعوت می کنیم. حال برعکس اگر توجه ما بر ناخواستنی ها و اتفاقاتی که خواهان آنها نیستیم باشد، مانند جنگ، بلایای طبیعی، کشتار، خیانت و... اتفاقات بدی از این دست به زندگی ما وارد می شود.
اگر ما به مدت زیادی بر روی یکسری اتفاقات توجه و تمرکز کنیم، کم کم در مدار این اتفاقات قرار میگیریم. یعنی قبلا به این موضوعات باید توجه می کردیم تا اینگونه اتفاقات را جذب کنیم، اکنون آنها جزئی از باورهای ما شده اند و در روزهای آینده بدون خواست ما و بطور ناخوداگاه اتفاقات خوب یا بد، (بسته به موضوعی که زیاد به آن توجه کرده ایم) را به زندگیمان وارد می کنیم.
یک تمرین قانون جذب  این است که هر زور ذهنمان را کنترل کنیم و ببینیم بیشتر به چه موضوعاتی توجه می کنیم. با کنترل این موضوعات می توانیم بر روی اتفاقات زندگی اشراف کامل داشته باشیم. داشتن عشق، پول، آرامش و... همه یکسان است قانون جذب عشق یعنی توجه کردن به عشق و حس کردن آن. قانون جذب ثروت یعنی توجه کردن به ثروت و به دست آوردن حس خوب آن و هنگامی که بتوانیم آن را در ذهن و ضمیرمان بپرورانیم، زمانی که آن را باور کنیم. زمانی که ثروت را حس کنیم و خود را یک ثروتمند ببینیم، آنگاه ان را جذب خواهیم کرد.


قانون جذب تنها نشستن و فکر کردن به خوبی ها نیست. ابتدا با یک درخواست باید به کائنات اعلام کنیم چه می خواهیم. نه تنها کائنات باید بداند ما دقیقا چه می خواهیم، بلکه اکثر مواقع خود ما هم دقیقا نمی دانیم چه می خواهیم. ابتدا خواسته خود را دقیق مشخص کنید. به وضوح بنویسید که چه چیزی با چه ویژگیهایی نیاز دارید. به عنوان مثال اگر میخواهید از قانون جذب برای ازدواج استفاده کنید، باید فردی را که دوست دارید به زندگی شما بیاید و همسر شما باشد را دقیق مشخص کنید. انقدر دقیق که اگر نوشته های شما را به یک دستگاه انسان سازی تحویل دهیم، دقیقا فرد مورد نظر شما را با ویژگیهایی که شما میخواهید به شما تحویل دهد.

سپس هر روز را به تجسم هدفتان اختصاص دهید و تلاش کنید فرکانس های خواسته تان را به کائنات بفرستید. هرچه با فکر کردن به هدفتان حس بهتری کسب کنید، ارتعاش شما بالاتر می رود و سریعتر به خواسته تان می رسید. هر فردی با توجه به خصوصیاتی که دارد، از یک روش تجسم و تمرین تصور خواسته ها حس خوب کسب می کند. برخی ها با حرف زدن در مورد اهدافشان حس خوبی کسب می کنند. برخی ها با خواندن مقالاتی در مورد اهدافشان حس خوبی کسب می کنند. افرادی هستند که ترجیح می دهند در مورد هدفشان بنویسند. مردمانی نیز هستند که دوست دارد در دنیای واقعی یا اینترنت تصاویر اهدافشان را ببینند و اینگونه حس بهتری کسب می کنند. شما نیز باید با توجه به نوع شخصیتتان و نوع علایقتان، اهدافتان را هر روز ببینید و تجسم کنید.

- گروه تحقیقاتی یکشو -
پاسخ
 سپاس شده توسط βάરãɲ
آگهی
#2
شبیه منه ولی موفق باشی^_^
☆هیچ مخدری مثل احترام بیش از حد...
                               توهم زا نیست ...♡


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16332835215615 ♡
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  <<خصوصیات افراد از روی گروه خونی!>>
Question از دید شما بهترین سن برای زندگی چیست ؟؟
  مسابقه گرگینه(قسمت اول)*گروه بندی تیم ها*
  بچه هاااا ی بازی رقابتی دخترااا و پسرااای انجمن بیاین ببینیم کدوم گروه برنده میشه؟؟؟؟
  گل ماه تولد شما چیست؟؟؟
Lightbulb بهترین گروه های كره ای كیا هستند؟
  اگه با دوستات میخواستین یه گروه واتساپی درست کنین،اسم گروه رو چی میزاشتی؟
  تشک ویسکو ژل یا تشک ژل دار چیست؟
  حیوان درون شما چیست؟(تست)
Tongue حیوون درون شما چیست؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان