16-10-2020، 17:48
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دن لوئب، بزرگترین سرمایهگذار شرکت دیزنی هیچ اهمیتی به اکران فیلمها در سالنهای سینما نمیدهد و شرکت را شدیدا دعوت به پخش فیلم Black Widow از دیزنی پلاس کرده است.
اولین و آخرین سرمایهگذار دیزنی که نام او را در اخبار سینما و تلویزیون مرتبط با این شرکت میشنویم، دن لوئب (Dan Loeb) است. زیرا او سهم بسیار بزرگی در شرکت دیزنی دارد و عملا تاثیر مستقیمی روی برنامهریزیهای آن میگذارد. همه خوب میدانند که وی کوچکترین اهمیتی برای سالنهای سینما قائل نیست و دوران فعالیت آنها به شکل سابق را پایانیافته میبیند. او باور دارد که سالنهای سینما بعد از ویروس کرونا/کووید 19 بهصورت کامل از بین نمیروند. ولی صرفا تبدیل به محیطهای شبه-لوکسی خواهند شد که با تعداد کمتر فعالیت میکنند و فقط مخاطبانی خاص سراغ آنها را میگیرند. به بیان بهتر اگر او کنترلکنندهی همهچیز بود، فیلمها نهایتا همزمان با پخش خانگی وارد سینما هم میشدند تا اگر کسی خواست، بتواند آنها را روی پردههای نقرهای بزرگ نیز تماشا کند. لوئب میگوید: «نتفلیکس اکنون حدودا ۱۹۳ میلیون مشترک دارد و دیزنی به بیشتر از ۶۰ میلیون مشترک برای دیزنی پلاس رسیده است. این عدد باید به سرعت افزایش پیدا کند».
لوئب صبر دیزنی برای بهتر شدن اوضاع را بیمعنی میداند و میگوید این شرکت باید همهی فیلمهای تکمیلشدهی مورد انتظار خود همچون فیلم Black Widow مارول را به سرعت روی دیزنی پلاس قرار دهد. آن هم بدون اینکه هزینهی جداگانهای دریافت کند. به عقیدهی او هدف اول و آخر دیزنی باید افزایش تعداد مشترکین شبکههای آنلاین خود باشد و از دست دادن چنین فرصتی برای انجام این کار، یک اشتباه بزرگ است.
با اینکه هنوز اقدامی از سوی دیزنی صورت نگرفته است، همین صحبتها بهشدت سینمادارها را نگران کردهاند. زیرا مطابق پیشبینیها باتوجهبه عدم توجه اکثر استودیوها به سالنهای پخش فیلم، احتمالا تا ۶ ماه دیگر نزدیک به ۳۰ درصد سینماهای جهان برای همیشه تعطیل میشوند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تحلیلگرهای سینمایی نیز از رها شدن سینماها توسط استودیوها نگران هستند. زیرا وقتی تمام تمرکز استودیو روی شبکه آنلاین باشد، خود به خود در اکثر مواقع کمیت محتوا از کیفیت آن مهمتر میشود. سرویسهای استریممحور/آنلاین نمیتوانند سالانه مثلا ۱۰ فیلم با بودجهی ۲۰۰ میلیون دلاری را به سوددهی برسانند. در نتیجه با گذر زمان دیگر به زمانی میرسیم که کمتر میتوانیم انتظار عرضهی پیاپی فیلمهای بسیار بزرگ و پرخرج از استودیوهای هالیوودی را داشته باشیم.
لوئب میگوید که دیزنی سالهای سال به همکاری عالی با سالنهای سینما پرداخت و حالا دیگر باید با رها کردن گذاشته، روی ارائهی مستقیم محتوا به مخاطب ازطریق شبکههای آنلاین اختصاصی خود وقت بگذارد؛ هولو، دیزنی پلاس، استار و ایاسپیان پلاس.
باتوجهبه موفقیت دیزنی پلاس و شبکههای آنلاین دیگر دیزنی که از سطح انتظار این شرکت هم فراتر رفته است، هیچکدام از حرفهای مطرحشده توسط لوئب عجیب به نظر نمیآیند. مخصوصا حالا که ویروس کرونا هر روز شانس سینماهای آمریکا و بریتانیا برای درآمدزایی درست را کاهش میدهد. در هر حالت اکنون همانگونه که پیشبینی میشد، صنعت/هنر سینما آیندهی بسیار نامعلومی دارد.
فیلم «بلک ویدو» فعلا برای اکران سینمایی در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) برنامهریزی شده است.
دن لوئب، بزرگترین سرمایهگذار شرکت دیزنی هیچ اهمیتی به اکران فیلمها در سالنهای سینما نمیدهد و شرکت را شدیدا دعوت به پخش فیلم Black Widow از دیزنی پلاس کرده است.
اولین و آخرین سرمایهگذار دیزنی که نام او را در اخبار سینما و تلویزیون مرتبط با این شرکت میشنویم، دن لوئب (Dan Loeb) است. زیرا او سهم بسیار بزرگی در شرکت دیزنی دارد و عملا تاثیر مستقیمی روی برنامهریزیهای آن میگذارد. همه خوب میدانند که وی کوچکترین اهمیتی برای سالنهای سینما قائل نیست و دوران فعالیت آنها به شکل سابق را پایانیافته میبیند. او باور دارد که سالنهای سینما بعد از ویروس کرونا/کووید 19 بهصورت کامل از بین نمیروند. ولی صرفا تبدیل به محیطهای شبه-لوکسی خواهند شد که با تعداد کمتر فعالیت میکنند و فقط مخاطبانی خاص سراغ آنها را میگیرند. به بیان بهتر اگر او کنترلکنندهی همهچیز بود، فیلمها نهایتا همزمان با پخش خانگی وارد سینما هم میشدند تا اگر کسی خواست، بتواند آنها را روی پردههای نقرهای بزرگ نیز تماشا کند. لوئب میگوید: «نتفلیکس اکنون حدودا ۱۹۳ میلیون مشترک دارد و دیزنی به بیشتر از ۶۰ میلیون مشترک برای دیزنی پلاس رسیده است. این عدد باید به سرعت افزایش پیدا کند».
لوئب صبر دیزنی برای بهتر شدن اوضاع را بیمعنی میداند و میگوید این شرکت باید همهی فیلمهای تکمیلشدهی مورد انتظار خود همچون فیلم Black Widow مارول را به سرعت روی دیزنی پلاس قرار دهد. آن هم بدون اینکه هزینهی جداگانهای دریافت کند. به عقیدهی او هدف اول و آخر دیزنی باید افزایش تعداد مشترکین شبکههای آنلاین خود باشد و از دست دادن چنین فرصتی برای انجام این کار، یک اشتباه بزرگ است.
با اینکه هنوز اقدامی از سوی دیزنی صورت نگرفته است، همین صحبتها بهشدت سینمادارها را نگران کردهاند. زیرا مطابق پیشبینیها باتوجهبه عدم توجه اکثر استودیوها به سالنهای پخش فیلم، احتمالا تا ۶ ماه دیگر نزدیک به ۳۰ درصد سینماهای جهان برای همیشه تعطیل میشوند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تحلیلگرهای سینمایی نیز از رها شدن سینماها توسط استودیوها نگران هستند. زیرا وقتی تمام تمرکز استودیو روی شبکه آنلاین باشد، خود به خود در اکثر مواقع کمیت محتوا از کیفیت آن مهمتر میشود. سرویسهای استریممحور/آنلاین نمیتوانند سالانه مثلا ۱۰ فیلم با بودجهی ۲۰۰ میلیون دلاری را به سوددهی برسانند. در نتیجه با گذر زمان دیگر به زمانی میرسیم که کمتر میتوانیم انتظار عرضهی پیاپی فیلمهای بسیار بزرگ و پرخرج از استودیوهای هالیوودی را داشته باشیم.
لوئب میگوید که دیزنی سالهای سال به همکاری عالی با سالنهای سینما پرداخت و حالا دیگر باید با رها کردن گذاشته، روی ارائهی مستقیم محتوا به مخاطب ازطریق شبکههای آنلاین اختصاصی خود وقت بگذارد؛ هولو، دیزنی پلاس، استار و ایاسپیان پلاس.
باتوجهبه موفقیت دیزنی پلاس و شبکههای آنلاین دیگر دیزنی که از سطح انتظار این شرکت هم فراتر رفته است، هیچکدام از حرفهای مطرحشده توسط لوئب عجیب به نظر نمیآیند. مخصوصا حالا که ویروس کرونا هر روز شانس سینماهای آمریکا و بریتانیا برای درآمدزایی درست را کاهش میدهد. در هر حالت اکنون همانگونه که پیشبینی میشد، صنعت/هنر سینما آیندهی بسیار نامعلومی دارد.
فیلم «بلک ویدو» فعلا برای اکران سینمایی در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) برنامهریزی شده است.