امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کارمن دلورفیس

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کارمن دلورفیس 1
دنیای جذاب مد و لباس جهان، همچون جهان استیج و پرده نقره ای، مخاطبان پر و پا قرص فراوانی دارد که این روزها با جادوی شبکه های اجتماعی و فناوری اطلاعات، بیش از هر زمانی، در کانون توجه کاربران جامعه اطلاعاتی جهان قرار دارد.

دنیای فشن، بخشی از دنیای جذاب تبلیغات است و از طریق آن، می توان به سبک زندگی اقوام در اقصی نقاط جهان پی برد. مد و لباس، ریشه در آیین ها و سنت های مردم دارد و به همین خاطر، یکی از جذاب ترین بخش های جامعه شناسی به خصوص در مقولات فرهنگی، ظرفیت شناسی مد و لباس است که البته فرصت های بسیاری را نیز در اختیار فعالان این عرصه قرار می دهد.

قرن بیستم، قرن تبلور دنیای فشن و تولد برندهای مختلفی بود که رنگ ها و طرح ها را با جادوی طراحان مزون، به آثار جذاب برای میلیاردها شهروند کره زمین تبدیل کرده و سبک زندگی خاص نشات گرفته از مد روز را در دهه های مختلف، به ارمغان آوردند. دنیای مد، سبب شد تا برخی از شهرها و کشورهای دنیا، همواره در کانون توجه عاشقان مد و لباس و جواهرات قرار بگیرد که لندن، میلان و پاریس تا نیویورک و توکیو، با فشن ویک ها و مزون های الهام بخش مد و لباس، اکنون پایتخت های هیجان انگیزی برای عاشقان این عرصه به شمار می روند.

البته باید به این نام های شناخته شده، شهرهای دیگری همچون برلین را نیز اضافه کرد که قصد دارد تا بزودی، قطب فشن تک (fashionTech)‌ جهان شده و سبک جدیدی از دنیای مد دیجیتالی را با ژاکت و لباس های روز و شب الکترونیکی در اختیار مخاطبان دنیای مد قرار دهد.
کارمن، بانوی آمریکایی که خود به تنهایی، برندی در دنیای برندهای جذاب دنیای مد و لباس بانوان و مردان محسوب می شود. او را باید یکی از معروف ترین بانوان کهنسال جهان دانست که عمری را صرف طراحی و تربیت فعالان مد و لباس کرده است. او ۸۵ سال پیش در نیویورک، پایتخت امروزی مد و لباس ایالات متحده، شهر دونالد ترامپ بساز بفروش، به دنیا آمد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(((:

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
•ناشناس•
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان