امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سونی وبسایت رسمی پلی‌استیشن ۵ را به‌روز کرد

#1
سونی وبسایت رسمی پلی‌استیشن ۵ را به‌روز کرد 1

اوایل امسال وبسایت رسمی پلی‌استیشن ۵ شروع به فعالیت کرد و قابلیت ثبت‌نام نیز برای دریافت اخبار به آن اضافه شد. حال بعد از مدتی سونی این وبسایت را به‌روز کرده است اگرچه این به‌روزرسانی شامل اطلاعات جدیدی نمی‌شود اما احتمالاََ به یک رویداد یا رونمایی مرتبط با این کنسول اشاره دارد.

با توجه به این به‌روزرسانی در وبسایت رسمی پلی‌استیشن ۵، شاهد توضیحات بیشتری از این کنسول نسل بعدی و ویژگی‌های مختلف آن هستیم. به طور دقیق‌تر در وبسایت به “سرعت همانند نور” این کنسول اشاره شده و در قسمت توضیحات آمده است که این ویژگی قوانین مرتبط با کارایی‌های یک کنسول پلی‌استیشن را تغییر خواهد داد. همچنین به نظر می‌رسد یکی دیگر از شعار‌های پلی‌استیشن ۵ “غوطه‌وری نفس‌گیر” در بازی‌ها باشد که منظور از آن تکنولوژی بازخورد هاپتیک کنترلر این دستگاه، تریگرهای انطباقی و صدای سه بعدی با تکنولوژی مخصوص، Tempest، باشد.
شاید مهم‌ترین تغییر ایجاد شده در وبسایت رسمی پلی‌استیشن ۵ اضافه شدن “بازی‌های خیره‌کننده با گرافیک بی‌نظیر” به لیست ویژگی‌های اصلی این کنسول باشد. اگرچه این احتمال وجود دارد که اضافه شدن این مورد به لیست مذکور فقط برای بیشتر کردن هیجان بازی‌بازان باشد اما باید این نکته را در نظر داشت که آن‌ها دیر یا زود باید مراسمی برای رونمایی کامل از پلی‌استیشن ۵ و بازی‌های آن برگزار کنند و ممکن است این ویژگی به رویدادی احتمالی اشاره داشته باشد.
تا به این لحظه شرکت سونی تاریخ رسمی رونمایی از پلتفرم نسل بعدی خود را اعلام نکرده است اما با توجه به صحبت‌های منابع داخلی مختلف صنعت بازی‌های ویدیویی در تاریخ ۱۵ خرداد (۴ ژوئن) از کنسول پلی‌استیشن ۵ و بازی‌های آن رونمایی خواهد شد. از طرفی این احتمال وجود دارد که تنها شاهد رونمایی از بازی‌های این کنسول نسل بعدی باشیم و از شکل و شمایل یا قیمت آن جزئیاتی منتشر نشود و تاریخ دیگری برای این اطلاعات در نظر گرفته شده باشد.
 جف گراب (Jeff Grubb)، خبرنگار Venture Beat،یکی از منابع مذکور است که اعلام کرده بود در تاریخ ۱۵ خرداد (۴ ژوئن) در State of PlayStation رویداد دیگری با نام Slate of PlayStation رخ خواهد داد. یکی از کاربران از گراب پرسید که آیا این رویداد مربوط به یک عنوان خاص است و او در جواب گفت، باید از تعداد زیادی بازی رونمایی شود. بعید است منظور او رونمایی از عناوین پلی‌استیشن ۴ باشد، احتمالاََ در این مراسم درک بهتری از کیفیت گرافیکی نسل بعد خواهیم داشت. از طرفی اخیراََ آقای کنیچیرو یوشیدا (Kenichiro Yoshida)، مدیر عامل اجرایی شرکت سونی، در جلسه‌ی استراتژیک میان اعضای کلیدی این شرکت اعلام کرد که به زودی از “لاین-آپ و برنامه‌ی متقاعدکننده‌‌ی” پلی‌استیشن ۵ رونمایی خواهد شد.

پاسخ
 سپاس شده توسط مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شرکت سونی در حال پژوهش برروی قابلیت ردیابی حرکت انگشتان دست برای عناوین واقعیت مجازی
  جیم رایان: شرکت سونی مدت‌ها قبل قیمت نهایی کنسول‌های نسل نهمی خود را مشخص کرده بود
  شرکت سونی تأیید کرد؛ تا سه الی چهار سال آینده از کنسول پلی‌استیشن ۴ پشتیبانی خواهد شد
  شایعه: تصویر اولین کنسول پلی‌استیشن ۵ تاریخ منتشر شد
Star از کنسول پلی‌استیشن ۵ رسما رونمایی شد
  PS5 Event | از عنوان Bugsnax برای پلی‌استیشن ۵ رونمایی شد
  PS5 Event | عنوان GhostWire: Tokyo در سال ۲۰۲۱ برروی کنسول پلی‌استیشن ۵ عرضه می‌شود
  PS5 Event | عنوان Destruction AllStars برای کنسول پلی‌استیشن ۵ معرفی شد
  PS5 Event | عرضه‌ی GTA V برای پلی‌استیشن ۵ رسما تایید شد
  PS5 Event | بازی Gran Turismo 7 برای پلی‌استیشن ۵ معرفی شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان