امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نسل جدید از تبلت‌های آی‌پد اپل همراه با نمایشگری بزرگ‌تر و قیمتی کمتر عرضه می‌‌شوند

#1
 نسل جدید از تبلت‌های آی‌پد اپل همراه با نمایشگری بزرگ‌تر و قیمتی کمتر عرضه می‌‌شوند 1

Ming-Chi Kuo  کارشناس شناخته شده محصولات اپل که هر از چندگاهی اطلاعاتی جدید و موثق در مورد محصولات جدید این شرکت منتشر می‌کند امروز با انتشار مطلبی اعلام کرد که اپل در نظر دارد در آینده دو تبلت آی‌پد جدید را روانه بازار کند که یکی از آن‌ها دارای نمایشگر 10.8 اینچی و دیگری دارای یک صفحه نمایش 9 اینچی است.

سایت MacRumors امروز به نقل از Ming-Chi Kuo، کارشناس صاحب نظر محصولات اپل اعلام کرد که دو تبلت آی‌پد جدید این شرکت این روزها در مرحله طراحی و تولید هستند و بزودی معرفی و روانه بازار خواهند شد. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی این کارشناس، تبلت آی‌پد جدید که دارای یک نمایشگر 10.8 اینچی است در نیمه دوم از سال جاری میلادی روانه بازار می‌شود.
وی همچنین اعلام کرده است که تبلت آی‌پد مینی جدید که دارای نمایشگری در حدود 8.5 تا 9 اینچ است نیز در نیمه دوم از سال 2021 عرضه می‌شود. در این مطلب همچنین عنوان شده است که هردوی این تبلت‌ها دارای قیمت مناسبی هستند تا با ارزش خرید بالا در برابر قیمت روانه بازار شوند.
هنوز مشخص نیست که این محصولات جدید اپل قرار است چگونه در میان محصولات کنونی عرضه شوند. ممکن است با عرضه این تبلت‌ها، تولید محصولات قبل متوقف شود و یا ممکن است عرضه تمامی این محصولات در کنار یکدیگر صورت بگیرد. در حال حاضر ارزان‌ترین تبلت آی‌پد اپل که چیزی در حدود 329 دلار قیمت دارد از یک نمایشگر 10.2 اینچی بهره می‌برد. تبلت 10.5 اینچی آی‌پد ایر نیز هم اکنون در حدود 499 دلار قیمت دارد. با توجه به این موضوع باید گفت که تبلت جدید اپل که قرار است در نیمه دوم از سال 2020 عرضه شود از هردوی این محصولات نمایشگر بزرگ‌تری دارد.
از سوی دیگر تبلت آی‌پد مینی جدید که انتظار می‌رود در سال 2021 عرضه شود نیز با نمایشگر 9 اینچی خود یک گام بزرگ رو به جلو نسبت به تبلت آی‌پد مینی کنونی با نمایشگر 7.9 اینچی محسوب می‌شود.
آقای Ming-Chi Kuo همچنین در میان اطلاعات جدید خود به عرضه هدست‌های واقعیت افزوده از سوی اپل اشاره‌ای داشته است. وی اعلام کرده است که اپل در حال حاضر مشغول کار بر روی این هدست‌ها است و در نظر دارد آن‌ها را در اوایل سال 2022 میلادی عرضه کند.
تاکنون شایعات فراوانی در مورد این هدست‌های واقعیت افزوده منتشر شده است. اطلاعاتی که چندی قبل در دسترس قرار گرفت نشان می‌داد که اپل در نظر دارد دو مدل از این هدست‌ها را روانه بازار کند. براساس این اطلاعات یکی از آن‌ها قرار است در سال 2022 و دیگری نیز در سال بعد از آن روانه بازار شود. مشخص نیست که منظور آقای Ming-Chi Kuo از عرضه این هدست‌ها در سال 2022 کدام یک از این مدل‌ها است. ممکن است در این سال هردو نسخه از این هدست‌های واقعیت افزوده در دسترس قرار بگیرند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
منبع
پاسخ
 سپاس شده توسط Ɗєя_Mσηɗ ، Medusa ، ρυяρℓє_ѕку ، موناجون خوشگل
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تبلت های جدید و متفاوت از سامسونگ
  آموزش روت و نصب ریکاوری تبلت با استفاده از Odin
  آموزش تعمیر تبلت
  تصاویر بزرگترین تبلت دنیا
  تبلت تاشوی سامسونگ با یک صفحه کلید و پایه در پتنت جدیدی نشان داده شد
  آپدیت اندروید مارشمالو برای تبلت ال جی جی پد ایکس 10.1 منتشر شد
  تبلت گلکسی Tab A 8.0 H آپدیت اندروید مارشمالو را دریافت کرد
  تبلت ASUS ZenPad Z8 با نمایشگر 7.9 اینچی 2K معرفی شد
  تبلت سرفیس پرو ۵ با نمایشگر اولترا اچ دی 4K شهریور امسال عرضه می‌شود
  رندر تبلت Galaxy Tab S3 8.0 به بیرون درز کرد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان