امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فعالیت خودسرانه باشگاه‌های کوهنوردی با وجود کرونا

#1
فعالیت خودسرانه باشگاه‌های کوهنوردی با وجود کرونا 1

با توجه به جدیدترین تصمیم ستاد مقابله با گسترش کرونا، ورزش کوهنوردی از جمله ورزش‌هایی است که فعالیت آن‌ها در شهرهای سفید مجاز اعلام شد اما بسیاری از باشگاه‌های کوهنوردی کشور بدون توجه به شهرهای مجاز اعلام شده، فعالیت خود را به صورت خودسرانه آغاز کرده اند.

به گزارش ایسنا، باتوجه به شیوع کرونا بسیاری از مسابقات و رقابت‌های ورزشی لغو و به زمان دیگری موکول شد. هم‌چنین بسیاری از باشگاه‌ها به دلیل رعایت فاصله اجتماعی و برای کم‌تر شدن سرعت شیوع این ویروس تعطیل شده و فعالیت‌های خود را به کلی لغو کردند.

ورزش کوهنوردی که یک فعالیت جمعی و گروهی است هم از اوایل شیوع این بیماری تحت الشعاع قرار گرفت. در اسفند ماه سال گذشته که این بیماری اوج گرفته بود فدراسیون کوه‌نوردی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد همه باشگاه‌های ورزشی این رشته تعطیل بوده و به باشگاه‌های متخلفی که با وجود شیوع ویروس کرونا هم‌چنان دوره و کلاس‌های آموزشی خود را تعطیل نکرده بودند، هشدار جدی داد.

طبق جدیدترین تصمیم ستاد مقابله با گسترش کرونا، ورزش کوهنوردی از جمله ورزش‌هایی است که فعالیت آن‌ها در شهرهای سفید مجاز اعلام شد. بعد از اعلام این خبر اکثر گروه‌های کوهنوردی و طبیعت‌گردی فعالیت خود را آغاز کرده و در اطلاعیه‌هایی از علاقه‌مندان خواستند که برای صعود خود را آماده کنند‍، حتی باشگاه‌هایی که در شهرهای سفید واقع نشده و هم‌چنان فعالیت آنان غیرمجاز است!
به عنوان مثال شهر تهران جزو شهرهای سفید اعلام نشده اما باشگاه‌های کوهنوردی که در این شهر فعالیت می‌کنند مدتی است که فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌اند. این درحالی است که استقبال از این گروه‌ها به حدی بوده که بسیاری از این باشگاه و گروه‌ها از کوهنوردان خواهش کرده‌اند برای ثبت نام در گروه به دلیل تکمیل ظرفیت اصرار نکنند!

با توجه به این که ویروس کرونا می‌تواند باعث ایجاد مشکلات و خطراتی برای کوه‌نورد و دیگران شود باید جلوی فعالیت غیرقانونی این باشگاه‌ها گرفته شود چرا که در غیر این‌صورت ما همچنان گرفتار این ویروس خواهیم بود. باید دید فدراسیون کوهنوردی با باشگاه‌هایی که زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران هستند در رابطه با این رفتار غیرقانونی و غیراخلاقی چه برخوردی را خواهد کرد؟ هم‌چنین انتظار می‌رود مراجع ذی‌ربط به باشگاه‌هایی که زیر نظر هیات استان تهران اداره نمی‌شود و فعالیت خودسرانه خود را آغاز کردند برخورد جدی کند.

فعالیت خودسرانه باشگاه‌های کوهنوردی با وجود کرونا 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  سیمئونه: می دانستم این باشگاه آینده بزرگی دارد
  چاهی که مدیران پرسپولیس برای باشگاه کنده‌اند + سند
  پاسور تیم ملی والیبال به کرونا مبتلا شد
  AFC: احتمال تغییر میزبان‌ها به یک شرط وجود دارد
  بازیکنان پرسپولیس علیه مدیران باشگاه
  موافقت باشگاه استقلال با جدایی مهاجم مغضوب
  وعده باشگاه پرسپولیس به هواداران: خبری خوب در راه است!
  بیرانوند :از اینجا به بهترین باشگاه جهان خواهم رفت.
  افشاگری جواد نکونام از حواشی باشگاه استقلال و عوامل ناکامی آبی پوشان

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان