امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نقد‌ها و نمرات بازی Spirit of the North

#1
نقد‌ها و نمرات بازی Spirit of the North 1

Spirit of North اثر جدید استودیوی اینفیوز (Infuse Studio) محسوب می‌شود و یک عنوان ماجراجویی تک‌نفره‌ی سوم‌شخص است که توسعه‌دهندگان این بازی در ساخت محیط و مناظر آن از سرزمین‌های زیبا و اسرارآمیز ایسلند الهام گرفته‌اند.
داستان این بازی ریشه در افسانه‌های سرزمین‌های شمالی دارد. سبک عنوان Spirit of the North بسیار منحصر به فرد است و در طول این بازی شاهد هیچ دیالوگ یا روایت داستانی نخواهیم بود و بازی‌بازان خود باید به کشف بازی و داستان آن بپردازند.
بازی‌بازان باید در محیط اطراف خود غرق شوند، در آن نفس بکشند و به کشف یکی از راز‌های تمدن باستانی سرزمین شمالی بپردازند. شما در بازی در نقش روباه قرمزی قرار می‌گیرید که داستان زندگی‌اش با نگهبان روح سرزمین‌های شمالی که روباهی ماده است، گره می‌خورد. وقتی در نقش این روباه قرمز در کوهستان‌ها و زیر شفق قطبی چشم‌نواز در حال ادامه دادن به سفر خود هستید، قطعا داستان قهرمان خود و هدفش از این سفر دور و دراز را خواهید فهمید.
حال به تازگی نقد‌ها و نمرات این بازی مفهومی برروی کنسول نینتندو سوییچ منتشر شده‌اند. با ما همراه باشید تا به بررسی این نقد‌ها و نمرات بپردازیم.

Pure Nintendo 7/10

نقل قول: Spirit of the North یک بازی ماجراجویی با اتمسفری خاص و جذاب به همراه پازل‌ها و معماهای گوناگونی محسوب می‌شود که برخی از عناصر پلتفرمینگ را نیز در دل خود جای داده است. اگر وقت خود را برای تجربه‌ی این بازی اختصاص دهید بدون شک پاداش خود را دریافت خواهید کرد.

Digitally Downloaded 6/10

نقل قول: عنوان Spirit of the North تقریباً از طریق روایت زیبای خود شما را به تحسین وا می‌دارد. از هنر خلق شده در بازی گرفته تا شخصیت‌ پردازی و حتی ساختار روایی داستان که کاملا بدون مکالمه بیان می‌شود، همگی نشان می‌دهند که توسعه‌دهندگان خلاق این بازی از قوه‌ی تخیل و خلاقیت بسیار زیادی استفاده کرده‌اند و آن را به خوبی در بازی گنجانده‌اند. ممکن است با دیدن مشکلات سخت‌افزاری که این بازی از آن‌ها رنج می‌کشد بخواهید تا Spirit of the North را روی پلتفرم دیگری امتحان کنید. جای تاسف دارد که بازی از خرابی‌های متعدد و مشکلات عدیده‌ی بهینه‌سازی رنج می‌برد و اجرای آن هر بار با مشکل مواجه شود مدتی طول می‌کشد تا دوباره به راه افتد. با این حال اگر بتوانید انیمیشن‌های دست و پا شکسته‌ی حرکت شخصیت اصلی و پازل‌ها و جمع‌آوری آیتم‌های بی هدف و خسته‌کننده را تحمل کنید، Spirit of the North خواهد توانست به هدفی که برای مخاطبان خود داشته‌ است برسد و شما را درگیر روایت و دنیای هنری خود کند.

NintendoWorldReport 6/10

نقل قول: Spirit of North قصد دارد تا سبکی به مانند عناوین Journey ،Abzu یا Rime را در پیش گیرد اما از نظر گیم‌پلی بسیار ابتدایی و سطحی ظاهر می‌شود. با این وجود که این سبک بیشترین تمرکز خود را بر فضاسازی و خلق داستان عالی به همراه مکانیسم‌های اندک گیم‌پلی می‌گذارد اما باز هم بازی Spirit of North نمی‌تواند در ارائه‌ی یک گیم‌پلی قابل قبول موفق ظاهر شود و این موضوع بسیار ناامیدکننده به نظر می‌رسد. شما‌ هم اگر به تجربه‌ی بازی و مشاهده‌ی پتانسل بسیار بالای آن بپردازید، سازندگان این اثر را به علت کم پرداختن به گیم‌پلی بازی ملامت خواهید کرد. عنوان Spirit of North از لحاظ بصری کاملاً خیره‌کننده است و موسیقی متن بسیار فوق‌العاده‌ای دارد اما متاسفانه خیلی زود تکراری می‌شود. این بازی در کل یک تجربه‌ی متوسط را ارائه می‌دهد که فقط در قسمت‌هایی درخشان ظاهر می‌شود. من نمی‌گویم سپری کردن زمان در دنیای Spirit of the North به منزله‌ی وقت هدر دادن است اما پس از تجربه‌ی آن دیگر به تکرار آن تمایلی نخواهید داشت.

DarkStation 5/10

نقل قول: بازی Spirit of the North از نظر بصری چشم‌نواز اما در عین حال از نظر گرافیک فنی و مکانیک‌های بازی بسیار کسل‌کننده ظاهر می‌شود. داستان بازی با یکی از جذاب‌ترین افسانه‌های حیات‌وحش سرزمین‌های شمالی گره خورده است و سعی دارد تا سفری پر معنا و مفهوم را بدون هیچ مکالمه یا نجوایی داشته باشد اما برخی محدودیت‌هایی که به بازی تحمیل شده‌اند، تا حدودی رسیدن داستان Spirit of the North را به هدف خود دشوار نموده‌اند. محیط و اتمسفر این بازی از محیط‌های وسیع و بسیار زیبایی ساخته شده است که در واقع به مانند یک شمشیر دو لبه عمل می‌کند؛ زیرا با وجود طراحی بسیار خاص محیط و اتمسفر خلق شده در آن، طراحی برخی قسمت‌ها به شدت ضعیف و شکننده عمل می‌کند. در اغلب موارد گیم‌پلی این بازی قربانی فضاسازی و روایت آن می‌شود و کیفیت لازم را ندارد. در نهایت باید گفت که با وجود مشکلات ذکر شده، عنوان Spirit of North برای آن دسته از بازی‌بازانی که به فضاسازی و اتمسفر‌های جذاب و مفهومی علاقه دارند هنوز هم جذابیت‌هایی خواهد داشت.

 

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد‌ها و نمرات بازی Spirit of the North 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شایعه: بازی Resident Evil 8 سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت
  حماسه‌ای دیگر | نقد‌ها و نمرات بازی Halo 2: Anniversary
  سازندگان بازی The Division 2 فعلا برنامه‌ای برای عرضه این بازی بر روی Nintendo Switch
  تاکتیک‌های جنگ | نقدها و نمرات Gears Tactics منتشر شد
  سازندگان بازی Days Gone در حال توسعه‌ی یک بازی AAA جدید هستند
  لذت موتورسواری | نقد‌ها و نمرات بازی MOTOGP 20
  استودیوی سازنده‌ی بازی No Man’s Sky از عرضه‌ی محتوای بلندپروازانه برای بازی در سال ۲۰
  جوخه‌ی بیگانه‌ها | نقدها و نمرات بازی XCOM: Chimera Squad منتشر شد
  لو رفتن کد‌های اصلی دو بازی CS:GO و TF2 باعث نگرانی بازی‌بازها شده است
  مصاحبه با سازندگان بازی Concrete Genie در مورد موجودات بازی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان