امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سروری: حتی شده وام می‌گیرم و طلب کشتی‌گیران را می‌دهم

#1
سروری: حتی شده وام می‌گیرم و طلب کشتی‌گیران را می‌دهم 1

رییس هیات کشتی خراسان جنوبی گفت: متاسفانه با وجود گذشت ۸ ماه از لیگ هنوز نتوانسته‌ایم حامی مالی پیدا کنیم و همه می‌گویند کرونا جیبمان را خالی کرده است.

عباس سروری در تماس با ایسنا، خواستار ارائه توضیح درباره علت پرداخت نشدن مطالبات کشتی گیران تیم هیات کشتی خراسان جنوبی با وجود گذشت ۸ ماه از پایان لیگ برتر کشتی فرنگی، شد.

وی اظهار کرد: خدا می‌داند اصلا بنا نداریم مردم آزاری کنیم یا پول کشتی گیران را ندهیم. اگر تا به امروز نتوانسته‌ایم طلب کشتی گیرانمان را بدهیم به خاطر این بوده که هیچ پولی دست ما نرسیده که آن را پرداخت کنیم.

رییس هیات کشتی خراسان جنوبی افزود: کاملا گلایه‌های امیر حسین حسینی را قبول دارم اما خدا می‌داند تا این لحظه نتوانستیم پولی برای پرداخت به کشتی گیران تهیه کنیم. اوضاع اقتصادی آشفته است، خیلی از شرکت ها به خاطر شیوع کرونا ورشکست شده اند و کارگران زیادی شغل خود را از دست داده اند. به هر کسی می گوییم بیایید و کمک کنید می گوید کرونا جیب ما را خالی کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود نداشتن پشتوانه مالی مناسب در لیگ برتر کشتی تیم‌داری کرده اند، خاطرنشان کرد: درباره برآورد هزینه ها اشتباه داشتیم و کاش در لیگ برتر شرکت نمی کردیم. اگر به لیگ برتر نمی آمدیم این اتفاق ها هم نمی افتاد. من تا ۲ سال دیگر در هیات کشتی هستم و مطمئن باشید خودم را مدیون کشتی گیران نمی کنم. همه ما عضو یک خانواده هستیم. کشتی گیران ۸ ماه صبر کرده اند ۲ یا ۳ ماه دیگر هم صبر کنند تا ان‌شاءالله هر طور شده طلب آن ها را پرداخت کنیم. حتی اگر کسی حاضر به حمایت مالی نشود شخصا برای گرفتن وام اقدام می کنم تا از جیب خودم پول کشتی گیران را بدهم!

سروری در پاسخ به این سوال که چرا از مسئولان سازمان لیگ برای پرداخت طلب کشتی گیران که جمعا به ۵۰ میلیون تومان هم نمی رسد، کمک نمی خواهد، گفت: باید با رییس سازمان لیگ صحبت کنم تا ببینم آیا می توانند کمکی داشته باشند. البته آن ها خودشان هم مشکلات زیادی دارند. درباره گرفتن پست در سازمان لیگ هم باید بگویم دنبال گرفتن پست نبودم اما دوستان گفتند بیا کمک کن. صحبت هایی هم که داشتیم به قبل از حضور در لیگ و بروز این مشکلات برمی‌گردد.

وی در پایان با بیان اینکه کشتی استان خراسان جنوبی طی ۲ سال اخیر پیشرفت زیادی داشته است، گفت: آیا تا پیش از سال ۹۶ اصلا اسمی از کشتی استان بود؟ ما در این دو سال بالغ بر ۱۵ یا ۱۶ میزبانی کشتی در سطح استانی و کشوری داشتیم و هم اینک نیز کاندیدای میزبانی از کشتی آزاد جام باشگاه های جهان هستیم. حتی از کشتی گیران قدیمی نیز جهت استخدام در شرکت های استان جذب کردیم تا بتوانیم از ظرفیت حضور آن ها برای توسعه کشتی استفاده کنیم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کشتی کج| رویداد WWE NXT stand&deliver 2024
  کشتی کج ایرانی (IPW) | شکوه ایرانی ۲
Clocket کشتی کج ایرانی (IPW) | رویداد هرج و مرج بزرگ
  کشتی کج ایرانی (IPW) | شکوه ایرانی ۲۰۲۲
  ترول کشتی کج
Tongue کشتی کج WWE | آرشیو مسابقات رومن رینز VS براک لزنر
  کشتی کج WWE | آرشیو چند مسابقه رومن رینز Vs کوین اونز
Humanfemale کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال؛ دو نماینده ایران در فینال
  تمجید اتحادیه جهانی از ستاره کشتی ایران/ گرایی: به این نمایش افتخار می کنم
  اعزام امین طاهری و 3 کشتی‌گیر دیگر به جام دانکلوف

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان