03-05-2020، 9:52
به نظر میرسد که بازی Assassin’s Creed Valhalla قرار است یکی از بزرگترین ضعفهای نسخههای قبلی این سری یعنی Odyssey و Origins را از بین ببرد.
دیروز بود که تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Valhalla منتشر شد و اعلام شد که در برنامه Inside Xbox از گیمپلی این بازی رونمایی خواهد شد. امروز همچنین اطلاعات و جزئیات زیادی از این بازی منتشر و اعلام شد که تیم سازنده حدود دو سال و نیم است که روند ساخت بازی را شروع کردهاند. با اینکه زمان زیادی تا انتشار بازی باقی مانده است، طرفداران برای تجربهی آن دست از پا نمیشناسند. اما یکی از موارد آزاردهندهای که در نسخههای Origins و Odyssey وارد این سری شد، این بود که شما برای انجام برخی از ماموریتها باید سطح خود را ارتقا میدادید و مجبور به انجام برخی از ماموریتهای خسته کننده و بیهوده میشدید.
به تازگی مدیر نوآوری این بازی، اشرف اسماعیل (Ashraf Ismail)، در مصاحبهای گفت که بازیبازان در Assassin’s Creed Valhalla آزاد خواهند بود که روند داستان اصلی را پیش ببرند یا اینکه به انجام ماموریتهای فرعی بپردازند و دیگر مجبور نخواهند بود تا برای آزاد کردن یک مرحلهی خاص داستانی، ساعتها مشغول انجام فعالیتهای فرعی شوند.
نقل قول: تمرکز ما در Valhalla این است که به بازیبازان اجازه دهیم تا محتوای مورد علاقهی خود را تجربه کنند. لازم است که برای باری دیگر بگویم، ما یک دنیای جذاب را در عصر تاریک انگلستان و نروژ ساختهایم. در هر صورت، شما میتوانید در هر زمان به نروژ بروید و بلافاصله به انگلستان برگردید. ما قصد داریم تا به بازیبازان این آزادی عمل را بدهیم که محتوایی را که به آن علاقه دارند را تجربه کنند. این راهی است که ما برای بالانس کردن بازی انتخاب کردهایم.
پس اگر بازیبازان بخواهند فقط بر روی داستان تمرکز کنند، هیچ مشکلی نیست؛ اگر بخواهند زمان خود را بر روی ساخت و ساز و ماموریتهای فرعی بگذارند، باز هم مشکلی نیست. این مساله همیشه در اولویتهای اصلی ما بوده است که به بازیبازان این قابلیت را بدهیم که هر طور دوست داشتند به تجربهی بازی بپردازند. این داستان شخصی ایور (Eivor) است و ما تمام تمرکز خود را برروی آن گذاشتهایم. پس اگر بازیبازان نیز بخواهند که داستان او را به همراه تمام پیچ و خمهای آن تجربه کنند، تصمیم با آنها خواهد بود.
گریند کردن یا کسب تجربه برای باز شدن برخی از قابلیتها و ماموریتها، یکی از ویژگیهای اعصاب خورد کن بازی Assassin’s Creed Origins بود که در نسخهی Odyssey به بالاترین حد خود رسید و برخی مواقع شما باید یک روز کامل را صرف انجام دادن ماموریتهای فرعی بی کیفیت میکردید تا بتوانید سطح خود را بالا ببرید. اما خوشبختانه Assassin’s Creed Valhalla روند جدیدی را در پیش گرفته است و دیگر خبری از تلف شدن زمان شما نخواهد بود.
Assassin’s Creed Valhalla قرار است در تعطیلات سال ۲۰۲۰ برروی پلیاستیشن ۴، پلیاستیشن ۵، اکسباکس وان، اکسباکس سری اکس، رایانههای شخصی و استدیا عرضه شود. همچنین لازم به ذکر است که نسخهی رایانههای شخصی این بازی در انحصار فروشگاههای اپیک استور و یوپلی خواهد بود.