امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تاکتیک‌های جنگ | نقدها و نمرات Gears Tactics منتشر شد

#1
تاکتیک‌های جنگ | نقدها و نمرات Gears Tactics منتشر شد 1

Gears Tactics، نسخه‌ی فرعی سری Gears of War با ژانری کاملا متفاوت، فردا برروی رایانه‌های شخصی و اکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. حال نقدها و نمرات این بازی هم در دسترس قرار گرفته‌اند که در ادامه نگاهی به آن‌ها خواهیم انداخت.

Gears of War بدون شک یکی از تحسین‌ شده‌ترین فرنچایزهای دنیای بازی‌های ویدئویی است. این بازی اصالتا در ژانر شوتر سوم شخص است، اما این بار استودیوی اسپلش دمج (Splash Damage) تصمیم گرفته است که با کمک کوآلشین (Coalition)، یک نسخه‌ی فرعی از این بازی‌ را در ژانر استراتژی نوبتی منتشر کند. داستان این بازی درست ۱۲ سال پیش از اولین Gears of War جریان دارد و شما در حالی نقش گیب دیاز را بازی می‌کنید که لوکوست، دسته‌ی هیولاهای زیرزمینی، برای حمله به سیاره‌ی سرا و تسخیر آن آماده می‌شوند. در این بازی شما جوخه‌ی خود را آماده می‌کنید و با وجود اینکه شانس با شما یار نیست، سعی می‌کند تا در نبردی برای بقا سردسته‌ی لوکوست را شکار کنید. در ادامه به بررسی نقدها و نمرات این بازی خواهیم پرداخت که خبر از بازی بسیار خوبی می‌دهند:

Daily Star 10/10

نقل قول: Gears Tactics یک بازی انقلابی در ژانر استراتژی نوبتی است که به طرز بی‌نقصی ساخته شده است. آزادی عمل و اکشن سرعت بالای بازی، حقیقتا در این ژانر، تازه هستند و اکثر مکانیک‌های جدید بازی آن چنان خوب هستند که امیدوارم به استانداردهای این سبک تبدیل شوند. پس از اتمام بازی، باز هم Gears Tactics می‌خواستم که از طرفی به خاطر کیفیت بالای بازی خوب و از طرف دیگر به خاطر مدت زمان کوتاه آن، بد است. با این وجود Gears Tactics موفق می‌شود که بازی‌های هم‌رده‌ی خود را از رده خارج کند.
GameSpew 9/10

نقل قول: Gears Tactics بهترین نسخه از سری Gears of War، از زمان به پایان رسیدن سه‌گانه‌ی اصلی است. ژانر بازی شاید عوض شده باشد، اما هیجان همچنان پابرجاست و تکه تکه کردن دشمن با اره برقی یا یک نارنجک، هنوز همان لذت را دارد.
PC Invasion 9/10

نقل قول: با وجود اینکه Gears Tactics بدون نقص نیست، اما در نهایت در حد انتظارات ظاهر می‌شود و حتی فراتر از آن می‌رود. اکشن سریع و روان در کنار تصمیمات تاکتیکی، شما را تا پایان همراه می‌کنند. در همین حال مبارزات خونین و باس‌فایت‌های حماسی، موفق به انتقال حس و حال Gears of War به ژانری کاملا متفاوت می‌شوند.
Wccftech 8.5/10

نقل قول: Gears Tactics به زبان ساده یک استراتژی نوبتی بسیار خوش‌ساخت است که در مقابل XCOM و سایر بزرگان این سبک کم نمی‌آورد. بازی مشکلاتی دارد، مانند برخی شخصیت‌های ضعیف یا داستان صرفا کار راه‌انداز، اما شخصیت‌پردازی بازی در مجموع از سری اصلی بهتر است و تغییراتی که این بازی در ژانر استراتژی نوبتی به وجود می‌آورد، بسیار مثبت هستند. اسپلش دمج یکی از بهترین بازی‌های این سبک در دهه‌ی اخیر را ساخته است.
PC Gamer 8.3/10

نقل قول: ساختمان Gears Tactics آن قدر پیچیده نبود که به اندازه‌ی ۲۵ ساعتی که برای من طول کشید تا بازی را به پایان برسانم کفایت کند. اما در دنباله‌ی آن کافی است که مبارزات بازی را با مکانیک‌های استراتژیک جدید و کمی تنوع بیشتر ترکیب کند تا آن را به XCOM ترجیح دهم. چیزی که فکر نمی‌کردم پیش از این بگویم.
GameSpot 8/10

نقل قول: هر چند Gears Tactics تا پایان کمی تکراری می‌شود، اما لذت بیرون کشیدن پیروزی از آرواره‌های شکست، انرژی دیوانه‌واری را به شما تزریق می‌کند. برخلاف اکثر بازی‌های استراتژی، خوب بازی کردن به شما نه حس یک مغز متفکر، بلکه حس سربازی را می‌دهد که از چنگال مرگ فرار کرده است. هر نقشه‌ی موفق و تلاش آخری که به پیروزی ختم می‌شود، به شما حس یک نابغه را می‌دهد و رسیدن به چنین چیزی، کار کمی از سوی یک بازی نیست.
IGN 8/10

نقل قول: Gears Tactics در انتقال حس و حال سری Gears of War به ژانر عناوینی مانند XCOM، بسیار موفق است و در انجام این کار خیلی خوب به نظر می‌رسد. البته ماموریت‌های تکراری و شخصی‌سازی بی‌تاثیر جوخه، به این بازی آسیب می‌زنند.
DualShockers 8/10

نقل قول: علی‌رغم اینکه بازی در ژانر کاملا متفاوتی با هسته‌ی اصلی Gears of War قرار دارد، اما هنوز هم آن حس و حال خونین بازی‌های اصلی به طرز خوشایندی در این بازی حضور دارد. هواداران Gears و بازی‌های استراتژی از این عنوان بسیار لذت خواهند برد.
Game Revolution 8/10

نقل قول: Gears Tactics افزودنی فوق‌العاده‌ای برای این فرنچایز است و امیدوارم که به سری جداگانه‌ی خود تبدیل شود. بازی به دام اکثر اشکالات مرسوم این ژانر نمی‌افتد و با مکانیک‌های جدید خود، مانند هوای تازه‌ای برای استراتژی نوبتی است. هواداران سرسخت استراتژی‌های نوبتی ممکن است که این بازی را کمی ساده بدانند، اما اکثر بازی‌بازان از آن لذت خواهند برد.
Windows Central 8/10

نقل قول: علی‌رغم برخی مشکلات در پولیش سینماتیک‌های بازی و کمبودهای مشهود در سیستم ارتقای بازی، Gears Tactics به وضوح برای نسخه‌ی اول یک سری موفق است و امیدوارم که به هسته‌ی اصلی Gears of War تبدیل شود. دیدن دوباره‌ی لوکوست و شخصیت‌های منفی قوی‌تر از نسخه‌های اخیر مجموعه، بسیار لذت‌بخش بود. مبارزات بازی خونین و پویا هستند و سبک بازی سریع و هجومی، بسیار در این بازی توصیه می‌شود. Gears Tactics ست‌پیس‌های بسیار حماسی هم دارد و با توجه به اینکه برروی سرویس Xbox Game Pass برای رایانه‌های شخصی موجود است، امتحان کردن آن ضرری ندارد. با وجود اینکه سیستم ارتقای بازی می‌توانست لایه‌های بیشتری داشته باشد، اما مبارزات آن از بهترین‌های این ژانر هستند.
GamesRadar 7/10

نقل قول: مواردی دوست‌داشتنی زیادی در Gears Tactics وجود دارند. مبارزات سریع و هیجان‌انگیز بازی آن قدر خوب هستند که بتوانید ایرادات آن را نادیده بگیرید، اما این ایرادات در هر صورت وجود دارند. این بازی به طرز فاحشی به کمی تنوع نیاز دارد، چیزی که در مورد سری اصلی هم می‌توان گفت.
VG247 6/10

نقل قول: در بهترین لحظاتش، Gears Tactics موفق می‌شود که علی‌رغم تمام قانون‌ها و محدودیت‌های سبک استراتژی نوبتی، مبارزات هیجان‌انگیز و پر هرج و مرجی را ارائه دهد. اینکه بازی می‌تواند با چنین دقتی حس و حال سری اصلی که یک شوتر سوم شخص است، را به این سبک بیاورد، یعنی تا حدودی موفق بوده است. اما بزرگ‌ترین نقطه‌ی قوت Gears Tactics بزرگ‌ترین نقطه‌ی ضعف آن هم هست: نداشتن هویت خاص خود.
COGconnected 5.5/10

نقل قول: Gears Tactics مکانیک‌های تازه‌ای را امتحان می‌کند، اما نتیجه‌ی نهایی بسیار کم‌تر از آنچه که نام بازی می‌گوید تاکتیکی است. بازی تجربه‌ی بدی نیست، اما داستان بسیار سطحی و شخصیت‌پردازی ضعیف و ترکیب آن با شخصی‌سازی کلاس‌های تکراری و بی‌معنا، در کنار طراحی تکراری ماموریت‌های بازی باعث می‌شوند تا Gears Tactics ارزش تکرار بسیار پایین‌تری از هم‌رده‌های خود داشته باشد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تاکتیک‌های جنگ | نقدها و نمرات Gears Tactics منتشر شد 1

میانگین نمرات بازی در وبسایت متاکریتیک


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رسمی: بازی WWE 2K21 امسال منتشر نخواهد شد
  بازی chimera squad برای کنسول های نسل هشت منتشر میشود
Information بزرگترین بازی اکشن ( Hack `n` Slash ) تاریخی و مذهبی جهان اسلام منتشر شد
Smile آپدیت درایور Nvidia GeForce برای نسخه بتا CoD: Black Ops Cold War منتشر شد
Star دقیقه از گیم‌پلی بازی Mafia: Definitive Edition منتشر شد
  شایعات جدیدی در مورد بازی Far Cry 6 منتشر شد
  حماسه‌ای دیگر | نقد‌ها و نمرات بازی Halo 2: Anniversary
  شایعه: در آینده اطلاعات بیشتری از سری Prince of Persia منتشر خواهد شد
  حساب رسمی Mafia پس از دو سال توییت جدیدی را منتشر کرد
  اطلاعات جدیدی از بازی Chorus منتشر شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان