امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بازی Fortnite سرانجام برروی فروشگاه Play Store در دسترس قرار گرفت

#1
بازی Fortnite سرانجام برروی فروشگاه Play Store در دسترس قرار گرفت 1

بالاخره پس از ۱۸ ماه تحریم فروشگاه پلی‌استور (Play Store) توسط شرکت اپیک گیمز (Epic Games) بازی Fortnite به این فروشگاه اضافه شد. با ما در ادامه‌ی خبر همراه باشید تا دلایل این تأخیر را بررسی کنیم.



بیش از یک سال است که بازی Fortnite برای سیستم‌عامل‌های اندروید (Android) عرضه شده است. اما تا پیش از این برای دریافت بازی برروی  گوشی هوشمند خود نیاز داشتید تا به سایت رسمی اپیک گیمز رفته و به صورت مستقیم از روی خود سایت اقدام به دانلود این بازی کنید. حال به تازگی این بازی برروی فروشگاه پلی‌استور منتشر شده است. شرکت اپیک گیمز دلیل این تأخیر را به توافق نرسیدن دو شرکت بر سر مسائل مالی عنوان کرده است. در ادامه شما می‌توانید بخشی از صحبت‌های شرکت اپیک گیمز در این خصوص را مشاهده فرمایید:



بعد از ۱۸ ماه که ما بازی Fortnite را خارج از فروشگاه گوگل‌پلی در دسترس قرار دادیم، بالاخره توانستیم به یک توافق با شرکت گوگل دست پیدا کنیم.

نرم‌افزارهای قابل دانلودی که خارج از فروشگاه گوگل‌پلی در دسترس هستند موانع زیادی بر سر راهشان قرار می‌گیرد. این نرم‌افزارها در زمینه‌ی به‌روزرسانی و از همه مهم‌تر در زمینه‌ی مسائل مالی دچار مشکلات گوناگونی می‌شوند؛ برای ایجاد یک بستر برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای باید انواع موانع را پشت سر بگذارند.

به همین دلیل بود که ما تصمیم گرفتیم این نرم‌افزار را برای عرضه برروی فروشگاه گوگل‌پلی حاضر کنیم. اگرچه ما همچنان به پشتیبانی از بازی خود در خارج از این فروشگاه ادامه خواهیم داد.

ما امیدواریم که در آینده شرکت گوگل بازنگری در زمینه‌ی انتشار محتوا و تبادلات مالی برای سیستم‌عامل‌ اندروید داشته باشد تا دیگر بازیسازان نیز بتوانند وارد عرصه‌ی رقابت با فروشگاه گوگل‌پلی بشوند.


فروشگاه گوگل‌پلی همانند فروشگاه استیم (Steam)، به مقدار ۳۰ درصد از درآمد سازندگان را به عنوان حق انتشار دریافت می‌کند. در آذر-دی ۱۳۹۷ (دسامبر ۲۰۱۸) بود که شرکت اپیک گیمز فروشگاه اختصاصی خود را برای رایانه‌های شخصی ایجاد کرد. این فروشگاه تنها ۱۲ درصد از سود استودیوهای بازی‌سازی را به عنوان حق نشر دریافت می‌کند؛ با این حال توانست در سال اول انتشار خود ۶۸۰ میلیون دلار برای اپیک گیمز درآمد داشته باشد. سیاست انحصاری طلبی این فروشگاه اعتراض بسیاری از بازی‌بازان را به همراه داشت؛ اما این شرکت اعلام کرد تنها هدفش از اینکار تجدید نظر فروشگاه استیم در زمینه‌ی سیاست‌های مالی و کاهش سهم درآمد از سوی این شرکت است؛ که در صورت عملی شدن آن دیگر خبری از بازی‌های انحصاری برروی این فروشگاه نخواهد بود.
پاسخ
 سپاس شده توسط AMIRMAHDI_AEZAZI
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اطلاعاتی ک از بازی outriders در دسترس است
  فروشگاه مایکروسافت جزئیاتی را در مورد نسخه‌ی بعدی سری eFootball PES را لو داد
  گزارش: Resident Evil: Village تنها برروی پلتفرم‌های نسل بعدی عرضه خواهد شد
  شایعه: بازی Resident Evil 8 سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت
  گزارش: بازی Battlefield 6 در زمان مدرن قرار دارد
  بازی Dying Light 2 در مراحل پایانی توسعه قرار دارد
  پیش‌فروش‌ The Last of Us Part 2 در اروپا از Spider-Man پیشی گرفت
  تاریخ انتشار مجموعه‌ی Mafia: Trilogy مشخص شد؛ نسخه‌ی دوم و سوم همین حالا در دسترس هست
Star سه بازی رایگان بعدی فروشگاه اپیک مشخص شدند
  عکس‌هایی از بازی Mafia 2 Definitive Edition برروی فروشگاه مایکروسافت قرار گرفت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان