امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Borderlands 3 | اطلاعات جدیدی از حالت Mayhem 2.0 منتشر شد

#1
Borderlands 3 | اطلاعات جدیدی از حالت Mayhem 2.0 منتشر شد 1

براساس اطلاعات منتشر شده، حالت Mayhem 2.0 به‌زودی در دسترس کاربران بازی Borderlands 3 قرار خواهد گرفت. تیم سازنده‌ی بازی در استودیوی گیرباکس (Gearbox) اعلام کرده است که قصد دارد تغییرات زیادی را در این بخش از بازی اعمال کند.



حالت Mayhem یکی از بخش‌های پایانی بازی Borderlands 3 است که پس از تمام کردن بخش داستانی در دسترس بازی‌باز قرار می‌گیرد. این حالت، چهار درجه‌ی سختی مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد که با فعال کردن یکی از آن‌ها، دشمنان در جهان بازی قوی‌تر شده و در مقابل پاداش‌های دریافتی شما نیز افزایش می‌یابد. با اعمال شدن مادها و ویژگی‌های مختلف برروی دشمنان، شما باید تاکتیک‌ها و استراتژی‌های جدیدی را برای پیروزی در مبارزه با آن‌ها اتخاذ کنید.
تیم سازنده‌ی بازی Borderlands 3 اعلام کرده بود که قصد دارد تغییرات زیادی را در این بخش از بازی اعمال کند و حالا شاهد انتشار اطلاعاتی جدید از برنامه‌های آن‌ها برای حالت Mayhem هستیم. استودیوی گیرباکس در خصوص به‌روزرسان جدید بازی بیان کرده است:



پیش از هرچیز باید بدانید که از این پس، شما دیگر نیازی به استفاده از بخش مربوطه در Sanctuary III برای فعال کردن و یا تغییر سطح Mayhem نخواهید داشت. تمامی گزینه‌ها و تنظیمات مربوط به این حالت در صفحه‌ی جدید در نظر گرفته شده در Echo همیشه در دسترس شما خواهد بود. البته باید به خاطر داشته باشید که در حالت چندنفره، تنظیمات Mayhem توسط شخص میزبان مشخص خواهد شد. به همین دلیل، زمانی که از Matchmaking استفاده می‌کنید، تلاش کرده‌ایم تا حد ممکن بازی‌بازانی را پیدا کنید که سطح حالت Mayhem آن‌ها مشابه سطح شما باشد.
در حالت Mayhem 2.0، بیش از ۲۵ ویژگی جدید به بازی اضافه خواهد شد که شما می‌توانید از تجربه‌ی آن‌ها در بازی خود لذت ببرید. این ویژگی‌ها در درجه‌های سختی‌ آسان، متوسط، سخت و بسیار سخت دسته بندی شده‌اند. ویژگی‌های در نظر گرفته شده در دسته‌ی آسان می‌تواند به شما در بازی تا حد زیادی کمک کند. این دسته شامل ویژگی‌هایی مانند Big Kick Energy می‌شود که میزان آسیب سلاح شما را افزایش داده و در مقابل نشانه‌گیر را کمی دشوارتر خواهد کرد. علاوه بر این، ویژگی‌های دیگری مانند Galaxy Brain نیز در این دسته وجود دارد که ابعاد سر دشمنان را به شدت افزایش می‌دهد تا شلیک کردن به سر آن‌ها آسان‌تر شود.
با این حال، همان‌طور که به سمت دسته‌ی متوسط و بعد از آن می‌روید، ویژگی‌ها چالش برانگیزتر می‌شوند. برای مثال، ویژگی Floor is Lava از دسته‌ی متوسط با تشکیل مواد مذاب زیر پای بازی‌باز و آسیب وارد کردن به او، شما را وادار می‌کند تا در همه حال در حرکت باشید. یا ویژگی Drone Ranger رباط‌هایی را به گروه‌های دشمنان اضافه خواهد کرد که سلامتی آن‌ها را افزایش داده و به آن‌ها در مبارزات کمک می‌کند. ما ترجیح می‌دهیم به شما اجازه دهیم جزییات تمامی این ویژگی‌های جدید شامل ویژگی‌های موجود در دسته‌ی بسیار سخت را شخصا تجربه کنید.
در حالت Mayhem 2.0، ویژگی‌‎های استفاده شده در بازی به صورت کاملا تصادفی انتخاب خواهند شد. با این حال، تعداد این ویژگی‌ها و همچنین درجه‌ی سختی آن‌ها در هر سطح از حالت Mayhem ثابت خواهد ماند.
با افزایش سطح Mayhem، کیفیت آیتم‌ها و سلاح‌های دریافتی از دشمنان بیشتر خواهد شد. برای مثال، سلاح Cutsman دریافتی در Mayhem سطح ۲ بسیار قوی‌تر از سلاح دریافت شده در سطح ۱ خواهد بود. با توجه به این که سلامتی، زره و سپر دفاعی دشمنان با افزایش سطح Mayhem بیشتر خواهد شد، سلاح‌های جدیدی که در هر سطح از حالت Mayhem دریافت می‌کنید به شما در شکست دادن دشمنان در سطح بعد کمک خواهد کرد. علاوه بر این، هشت سلاح سطح Legendary جدید نیز به بازی اضافه شده‌اند که تنها با شکست دادن باس‌های خاص در Mayhem سطح ۶ یا بالاتر قابل دسترس خواهند بود.




ایجاد تغییرات اساسی در حالت Mayhem تنها بخش کوچکی از برنامه‌های تیم سازنده برای بازی Borderlands 3 است. براساس اطلاعات منتشر شده، تیم سازنده قصد دارد به زودی یک رویداد جدید تحت عنوان Revenge of the Cartels را نیز در دسترس کاربران قرار دهد. به‌روزرسان مربوط به حالت Mayhem 2.0 در تاریخ ۴ اردیبهشت ماه سال جاری (۲۳ آوریل سال ۲۰۲۰ میلادی) منتشر خواهد شد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رسمی: بازی WWE 2K21 امسال منتشر نخواهد شد
  بازی chimera squad برای کنسول های نسل هشت منتشر میشود
Information بزرگترین بازی اکشن ( Hack `n` Slash ) تاریخی و مذهبی جهان اسلام منتشر شد
Smile آپدیت درایور Nvidia GeForce برای نسخه بتا CoD: Black Ops Cold War منتشر شد
Star دقیقه از گیم‌پلی بازی Mafia: Definitive Edition منتشر شد
  شایعات جدیدی در مورد بازی Far Cry 6 منتشر شد
  ویژگی جدیدی به استیم اضافه شد
  شایعه: در آینده اطلاعات بیشتری از سری Prince of Persia منتشر خواهد شد
  حساب رسمی Mafia پس از دو سال توییت جدیدی را منتشر کرد
  اطلاعات جدیدی از بازی Chorus منتشر شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان