امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی نسخه بازسازی شده بازی Saints Row 3

#1
نسخه ریمستر بازی Saints Row 3 با نام Saints Row: The Third Remastered حدود یک ماه دیگر منتشر می‌شود. در این مقاله به معرفی این بازی می‌پردازیم.

با موفقیت سری GTA در سبک دنیای باز یا سند باکس، مجموعه‌های زیادی تلاش کردند تا با الگوبرداری از همین سری، به موفقیت دست پیدا کنند. اما در این میان، بازی‌های کمی موفق شدند که نظر مثبت طرفداران این سبک را به خودشان جلب کنند. یکی از مجموعه‌هایی که طی سال‌های اخیر توانست به خوبی از سری GTA الگوبرداری کند، Saints Row بود. بازی‌های این مجموعه نه‌تنها استانداردهای سبک سند باکس را به خوبی رعایت می‌کنند، بلکه دارای فضای منحصربه‌فرد خودشان هستند.

دانلود بازی saints row 3 برای کامپیوتر

تاکنون چهار بازی اصلی از مجموعه Saints Row منتشر شده و سومین بازی آن در سال 2011 با نام Saints Row: The Third به انتشار رسید که به اختصار Saints Row 3 هم نامیده می‌شود. قرار است نسخه جدیدی از این بازی که دارای بهبودهای گرافیکی است، تا یک ماه دیگر عرضه شود. به همین بهانه قصد داریم نگاهی به تاریخچه سری Saints Row بیندازیم و همچنین بازی جدید این مجموعه را به طور کامل معرفی کنیم. با پلازامگ همراه باشید.


نگاهی به بازی های قبلی مجموعه Saints Row
مجموعه اکشن ماجراجویی Saints Row به وسیله استودیوی ولیشن (Volition) خلق شده است. بازی‌های این مجموعه معمولاً دارای خشونت‌های دیوانه‌وار هستند و در یک شهر بزرگ جریان دارند. بازیکنان می‌توانند به صورت آزادانه در محیط‌های این شهر به گشت و گذار و انجام ماموریت‌های مختلف بپردازند. روند این بازی‌ها به صورت غیر خطی است و تنوع زیادی در بخش گیم‌پلی آن‌ها وجود دارد. در ادامه مروری بر بازی‌های Saints Row خواهیم داشت.


بازی Saints Row (سال 2006)
رمز بازی saints row 3

ساخت اولین بازی از این مجموعه از اواسط سال 2003 آغاز شد. اولین بار بازی Saints Row در نمایشگاه E3 2005 به صورت رسمی برای کنسول ایکس باکس 360 معرفی شد. از همان ابتدا به خاطر داشتن گیم پلی جذاب و محیط‌های رنگارنگ، بازی Saints Row مورد توجه بازیکنان قرار گرفت. سیستم رانندگی وسایل نقلیه که در این بازی وجود داشت، طرفداران زیادی پیدا کرد. داستان بازی Saints Row درباره گروه‌های تبهکاری بود که در شهر خیالی استل‌واتر تلاش می‌کردند تا یکدیگر را نابود کنند و بتوانند کنترل شهر را به عهده بگیرند. شخصیت اصلی که بازیکن‌ها هدایتش را به عهده می‌گرفتند، عضو یکی از همین گروه‌های تبهکاری بود که در نهایت، پس از پشت سر گذاشتن ماجراهای بازی، به رئیس گروه تبدیل می‌شد. بازی Saints Row دارای بخش چند نفره آنلاین هم بود که در آن بازیکنان می‌توانستند با یکدیگر به رقابت بپردازند.



بازی Saints Row 2 (سال 2008)
رمز های بازی saints row 3


ساخت شماره دوم این مجموعه بلافاصله پس از انتشار اولین بازی آغاز شد. بازی Saints Row 2 هم برای کنسول ایکس باکس 360 و هم برای پلی استیشن 3 و کامپیوترهای ویندوزی به انتشار رسید. داستان این بازی سال‌ها پس از ماجراهای بازی اول روایت می‌شود؛ جایی که شخصیت اصلی به خاطر یک انفجار شدید به حالت کما رفته است و در بیمارستان زندان از این حالت خارج می‌شود. او در زندان دوستان جدیدی پیدا می‌کند و موفق می‌شود از آنجا فرار کرده و مجددا یک گروه تبهکاری تشکیل بدهد. گیم پلی بازی شباهت‌های زیادی به قسمت اول داشت و بازیکنان می‌توانستند ظاهر شخصیت خودشان و همچنین اتومبیل‌ها را شخصی‌سازی کنند. علاوه بر این، سه محتوای دانلودی هم برای این بازی عرضه شدند.



بازی Saints Row: The Third (سال 2011)
بازی نبرد سینت ها 3

سومین بازی این مجموعه در سال 2011 معرفی شد و در همان سال برای پلتفرم‌های ایکس باکس 360، پلی استیشن 3 و ویندوز به انتشار رسید. در بازی Saints Row 3 هم بازیکن‌ها هدایت رئیس یک گروه تبهکاری را به عهده می‌گرفتند. این گروه حالا دامنه فعالیت‌های خود را گسترش داده بود و به جنایت‌های بین‌المللی می‌پرداخت. یک گروه تبهکاری رقیب هم وجود داشت که می‌خواست کنترل شهر استیل‌پورت را به دست بگیرد. این بازی دارای سه محتوای دانلودی بود که به فاصله چند ماه پس از بازی اصلی منتشر شدند. درباره نسخه ریمستر بازی Saints Row 3 هم در ادامه بیشتر صحبت می‌کنیم.



بازی Saints Row IV (سال 2013)
دانلود بازی saints row 3 برای کامپیوتر

پس از بازی Saints Row 3 نوبت چهارمین شماره این مجموعه بود که منتشر شود. این بازی با نام Saints Row IV در سال 2013 منتشر شد و داستان آن پنج سال پس از ماجراهای بازی قبلی روایت می‌شد. داستان این بازی عجیب‌تر از شماره‌های قبلی بود و پای موجودات فضایی را نیز به این مجموعه باز کرد. تمام اتفاقات بازی در یک محیط شبیه‌سازی شده از استیل‌پورت جریان داشتند که این محیط به وسیله موجودات فضایی ساخته شده بود. یک محتوای دانلودی مستقل به نام Gat out of Hell در سال 2015 برای این بازی منتشر شد که خط داستانی جدیدی را دنبال می‌کرد.



تریلر بازی Saints Row: The Third Remastered

در ویدئوی بالا می‌توانید تریلر نسخه بازسازی شده بازی Saints Row 3 را تماشا کنید.



معرفی نسخه ریمستر بازی Saints Row 3
نسخه ریمستر شده بازی Saints Row 3 قرار است حدود یک ماه دیگر در تاریخ 22 می 2020 (2 خرداد 99) منتشر شود. در این نسخه از بازی که شامل تمام محتواهای دانلودی هم می‌شود، شاهد بهبود بخش‌های مختلف بازی از جمله گرافیک آن خواهیم بود. البته طبق اعلام سازندگان، جلوه‌های صوتی این بازی تغییری نکرده و همچنان همان دیالوگ‌ها، صداهای محیط و رادیوها را در بازی خواهیم شنید.

راهنمای بازی saints row 3 / دانلود آهنگ بازی saints row 3

بر اساس تریلرهایی که تاکنون از این بازی به نمایش درآمده‌اند، ظاهر آن نسبت به نسخه اصلی بازی Saints Row 3 تغییرات نسبتاً زیادی را شامل می‌شود. برای مثال کیفیت نورپردازی‌ها و همچنین سایه‌زنی‌ها بسیار بهتر شده و تقریباً همه شخصیت‌های اصلی مجدداً طراحی شده‌اند تا ظاهر طبیعت‌تری داشته باشند. یکی دیگر از تغییرات عمده بازی، طراحی دوباره مدل اتومبیل‌ها است که مطمئناً باعث خوشحالی طرفداران این عنوان خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید صحنه‌های بازی Saints Row 3 پر از انفجارهای کوچک و بزرگ بودند که قرار است با بهبود افکت آتش، جلوه بهتری در نسخه جدید پیدا کنند. همچنین محیط‌های شهر هم پر از نورها و چراغ‌های رنگارنگ هستند که حالا زیباتر از قبل به نظر می‌رسند.

یکی دیگر از تفاوت‌های نسخه جدید بازی Saints Row 3 شلوغ‌تر شدن شهر است که باعث می‌شود زندگی در آن طبیعی‌تر به نظر برسد. حالا افراد بیشتری در خیابان‌ها رفت و آمد می‌کنند و همچنین ماشین‌های بیشتری در جاده‌ها دیده می‌شوند. وجود ماشین‌های بیشتر به معنی ترافیک سنگین‌تر هم هست. شاید ترافیک به تنهایی چیز جذابی به نظر نرسد، اما وقتی در جیب خود یک موشک‌انداز داشته باشید که با هر شلیک حداقل سه ماشین را منفجر می‌کند، احتمالا شما هم از ترافیک جاده‌ها استقبال خواهید کرد!

رمز بازی saints row 3

گیم پلی بازی تقریباً بی‌تغییر باقی مانده و شبیه چیزی است که در نسخه اصلی هم دیده بودیم. در هنگام مبارزات می‌توانید از بین سلاح‌های مختلف که تنوعشان هم زیاد است، یکی را انتخاب کنید و به مبارزه با دشمنان خود بپردازید. همچنین می‌توانید از وسایل جالبی مانند ربات‌های کوچک پرنده هم برای از بین بردن دشمنان خود بهره ببرید. علاوه بر سلاح‌های گرم، می‌توانید با استفاده از انواع سلاح‌های سرد یا با دست خالی هم به نبرد با تبهکاران شهر بروید.

برای رفت و آمد در شهر انواع وسایل نقلیه مانند اتومبیل، موتور سیکلت و حتی هواپیما در اختیار دارید. یکی از ویژگی‌های جذاب گیم پلی بازی Saints Row 3 قابلیت شخصی سازی آن است. شما می‌توانید ویژگی‌های فیزیکی، لباس و ظاهر شخصیت اصلی را تغییر دهید و همچنین تمام وسایل نقلیه را مطابق سلیقه خودتان طراحی کنید. علاوه بر این، امکان شخصی سازی خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنید هم وجود دارد.

اما شاید از خودتان بپرسید که چرا سازندگان این مجموعه تصمیم گرفتند تا بازی Saints Row 3 را بازسازی کنند و بی‌خیال سایر شماره‌ها شده‌اند. طبق توضیحی که خود سازنده‌ها ارائه داده‌اند، در ابتدا قصد داشتند دو بازی اول را هم بازسازی کنند، اما متوجه شدند که با توجه به قدیمی بودن آن بازی‌ها، برای این کار باید هزینه زیادی صرف کنند و وقت بیشتری بگذارند. از سوی دیگر شماره سوم این مجموعه طرفداران بیشتری دارد و آن‌ها مطمئن بودند که از نسخه ریمستر این بازی هم استقبال خواهد شد.

رمز های بازی saints row 3

به نظر می‌رسد که نسخه ریمستر بازی Saints Row 3 شامل تغییرات نسبتاً زیادی است و به همین دلیل می‌تواند مجدداً مورد توجه بازیکن‌ها قرار بگیرد. نظر شما درباره این بازی چیست؟ آیا نسخه اصلی آن را تجربه کرده‌اید؟ لطفاً نظرات خود را درباره این بازی با ما در میان بگذارید.

منبع: پلازامگ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بازی monster hunter rise بیش از ۴ میلیون نسخه فروخت!
  فصل بعدی بازی Dead By Daylight با انتشار تریلری ترسناک معرفی شد
Smile آپدیت درایور Nvidia GeForce برای نسخه بتا CoD: Black Ops Cold War منتشر شد
  نسخه‌های مختلف بازی Call of Duty: Black Ops – Cold War فاش شد؛ از به‌روزرسانی رایگان
  فروشگاه مایکروسافت جزئیاتی را در مورد نسخه‌ی بعدی سری eFootball PES را لو داد
  شایعه: بازی Resident Evil Village طولانی‌تر از نسخه‌ی هفتم خواهد بود
  گزارش: نسخه‌ی جدید Silent Hill مطمئناً در حال توسعه است و احتمالا به‌زودی از آن رونما
  شایعه: بازی Resident Evil 8 سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت
  شایعه: به‌زودی از بازی جدید Batman توسط استودیوی وارنر برادرز گیمز مونترآل معرفی خواه
  تصاویری از نسخه‌های اولیه‌ی بازی Dead Island 2 فاش شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان