امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

موسوی: "جام‌ اسنپی" به خود پرسپولیس هم لذت نمی‌دهد

#1
موسوی: "جام‌ اسنپی" به خود پرسپولیس هم لذت نمی‌دهد 1

بازیکن سابق استقلال می‌گوید احمد سعادتمند اگر می‌خواهد در مدیریت باشگاه استقلال موفق باشد، منتظر کمک وزارت نباشد و خودش منایع مالی برای آبی‌ها پیدا کند.

علی موسوی، بازیکن سابق استقلال در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط مدیریتی آبی‌ها گفت: ثبات در مدیریت استقلال از بین رفته است. چند مدیر آخر استقلال توجهی به باشگاه نداشتند و یک جا نشسته و منتظر کمک وزارت ورزش بودند. این بی‌خیالی‌ها و ثبات نداشتن کار استقلال را در این چند سال سخت کرد و همین باعث شد که تیم هم نتواند نتیجه بگیرد. سعادتمند اگر می‌خواهد موفق باشد، به دنبال منابع مالی برود، منتظر کمک وزارت ورزش نباشد و مشکلات استقلال را حل کند.

وی در خصوص سرانجام لیگ با شرایط موجود گفت: شیوع این ویروس خطرناک کل دنیا را تحت تاثیر قرار داده و فقط ایران نیست که با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کند. به نظر من باید لیگ را ناتمام بگذارند و لیگ جدید را آغاز کنند و هیچ تیمی را هم قهرمان نکنند زیرا این قهرمانی‌ها نه به پرسپولیس می‌چسبد، نه به استقلال و نه حتی به سپاهان.

موسوی اضافه کرد: آن قهرمانی لذت می‌دهد که با عرق ریختن در بازی آخر به دست بیاید و بازیکنان با شادی از ته دل جام را بالای سر ببرند. جام‌های اسنپی مثل سوپرجامی که پارسال، پرسپولیسی‌ها بالای سر بردند و عکس‌ گرفتند و شادی مصنوعی کردند فایده ندارد و فکر نکنم خود آن‌ها نیز نیازی به این جام‌ها داشته باشند.

مهاجم سابق استقلال در خصوص وضعیت قرارداد بازیکن استقلال اظهار کرد: برگزاری ادامه لیگ معلوم نیست و بازیکنان استقلال خوب می‌دانند که باشگاهشان با این وضع مدیریت، مشکلات مالی دارد پس بهتر است کمی از خودگذشتگی کنند و با توجه به لغو لیگ، بخشی از قرارداد خود را ببخشند. البته فدراسیون هم باید قانونی برای امسال تصویب کنند که مثلا باشگاه‌ها حداکثر ۵۰ الی ۶۰ درصد قرارداد بازیکنانشان را بدهند زیرا به هر حال این بازیکنان دو سوم بازی‌های تیمشان را بازی کرده‌اند و دست باشگاه نباید در پوست گردو بماند.

او در پایان در خصوص آینده استقلال با مجیدی گفت: مجیدی در چند بازی که روی نیمکت استقلال بود، فراز و نشیب‌های زیادی داشت و موفقیت و بردهای او به نام استراماچونی زده می‌شد. او هنوز نتوانسته تاکتیک خود را به تیم دیکته کند اما تجربه بالای او در لیگ‌های مختلف در زمان بازیگری و استفاده او از تجربه مربی ایتالیایی می‌تواند در آینده او را موفق کند. تنها باید به او فرصت داده شود؛ کاری که پرسپولیسی‌ها با یحیی گل‌محمدی انجام دادند و می‌دهند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس
  رسانه قطری: منتظر شکست پرسپولیس نباشید!
  خط‌کشی نیم متری روی پای ستاره پرسپولیس!
Wink شجاع مقابل پرسپولیس نیمکت‌نشین می‌شود؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان