امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شایعه: اطلاعات زیادی از بازسازی سه نسخه‌ی ابتدایی بازی Mafia منتشر شد

#1
شایعه: اطلاعات زیادی از بازسازی سه نسخه‌ی ابتدایی بازی Mafia منتشر شد 1


چندی پیش بود که وب‌سایت رده‌بندی سنی تایوان با ثبت کردن دو بازی Mafia II: Definitive Edition و Mafia III: Definitive Edition، شایعاتی را پیرامون بازسازی این دو عنوان ایجاد کردند. حال، شایعات جدید خبر از آن می‌دهد که علاوه‌بر این دو نسخه، شرکت ۲K Games در حال کار برروی بازسازی نسخه‌ی اول و ساخت نسخه‌ی چهارم است.

طبق این شایعات، به‌زودی بازی Mafia: Definitive Edition معرفی خواهد شد. این عنوان در ابتدا به صورت دیجیتالی منتشر شده و در زمان انتشار تنها شامل نسخه‌ی بهبودیافته‌ی Mafia II و Mafia III می‌شود و بعد از عرضه‌ی آن‌، شاهد اضافه شدن نسخه‌ی اول این مجموعه نیز خواهیم بود. این عنوان برروی رایانه‌های شخصی، ۶ ماه در انحصار فروشگاه اپیک‌گیمز (Epic Games) خواهد بود و پس از آماده شدن، نسخه‌ی اول آن به صورت فیزیکی نیز در دسترس بازی‌بازان قرار خواهد گرفت؛ به این صورت که نسخه‌ی سوم بر روی دیسک خواهد بود و دو نسخه‌ی اول هم به صورت کد دیجیتالی در بسته قرار داده می‌شوند.
دلیل آن‌ که نسخه‌ی اول یک ماه بعد منتشر خواهد شد آن است که ۲K Games می‌خواهد از کیفیت این عنوان اطمینان حاصل کند تا دیگر شاهد باگ‌هایی که اخیرا گریبان‌گیر اکثر بازی‌های این شرکت شده است، نباشیم. نسخه‌ی اول یک بازسازی نخواهد بود و صرفاً تلاش شده است تا این عنوان از نظر بصری هرچه بیشتر مانند نسخه‌ی دوم به‌نظر برسد. نسخه‌ی دوم تنها در زمینه‌ی سایه‌زنی‌ها و تکسچرها شاهد بهبود خواهد بود و در نسخه‌ی سوم نیز شاهد رفع تمامی باگ‌ها و بهبودهای جزئی در زمینه‌ی گرافیکی خواهیم بود. البته اگر شما نسخه‌ی سوم را خریداری کرده باشید، این به‌روزرسانی برای شما رایگان خواهد بود و اگر از کاربران فروشگاه استیم هستید هرکدام از نسخه‌های خریداری شده توسط شما با نسخه‌ی بهبود یافته‌ی آن جایگزین خواهد شد. هرکدام از این سه بازسازی به صورت جداگانه ۲۵ دلار قیمت دارد و نسخه‌ی Mafia: Definitive Edition نیز که شامل هر سه نسخه است ۵۵ دلار قیمت خواهد داشت. به‌روزرسانی که برای نسخه‌ی سوم منتشر می‌شود، کمی پرحجم‌تر از به‌روزرسانی نسخه‌های دیگر خواهد بود؛ زیرا علاوه‌بر تغییرات ایجاد شده، دارای یک میان پرده اضافه نیز است. زمانی که این بازی را به پایان برسانید ماموریت جدیدی با اسم “?…What’s Next” برروی نقشه پدید می‌آید که پس از رفتن به‌ سمت آن مأموریت، یک میان پرده برای شما به نمایش درمی‌آید که در انتهای آن شاهد رونمایی از لوگوی Mafia IV خواهیم بود. البته این ایده ممکن است کمی دست‌خوش تغییرات شود زیرا ۲K Games در نظر دارد از نسخه‌ی چهارم به روش ویژه‌ای رونمایی کند. بازی Mafia IV یک عنوان نسل‌بعدی خواهد بود و شاهد عرضه‌ی آن برای کنسول‌های نسل هشتم نخواهیم بود. طبق شایعات، این عنوان دارای محتویات انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۵ خواهد بود. احتمال دارد نسخه چهارم یک ریبوت برای این سری باشد. نسخه‌ی چهارم توسط استودیوی سازنده نسخه‌ی سوم یعنی هنگر ۱۳ (Hangar 13) ساخته نخواهد شد و شرکت ۲K Games وظیفه‌ی ساخت آن را به استودیوی دیگری سپرده است.
بازی Mafia: Definitive Edition که در ابتدا شامل نسخه‌ی دوم و سوم خواهد بود در ماه سپتامبر ۲۰۲۰ (شهریور-مهر ۱۳۹۹) برای پلی‌استیشن ۴ ، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی (انحصار فروشگاه اپیک گیمز) منتشر خواهد شد و یک ماه بعد از آن با عرضه‌ی Mafia I: Definitive Edition نسخه‌ی فیزیکی آن هم روانه‌ی بازار می‌شود. همچنین نسخه‌ی نینتندو سوییچ که شامل نسخه‌ی اول و دوم خواهد بود (گفته می‌شود نسخه‌ی سوم نتوانسه به‌خوبی برروی این کنسول اجرا شود) نیز در سال ۲۰۲۱ برای این دستگاه منتشر می‌شود. شایعاتی نیز درباره‌ی ساخت یک بازی از این سری برای گوشی‌های هوشمند به‌گوش می‌رسد.
نظر شما در رابطه با شایعات منتشر شده از این سری دوست‌داشتنی چیست؟
پاسخ
 سپاس شده توسط SABER
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رسمی: بازی WWE 2K21 امسال منتشر نخواهد شد
  بازی monster hunter rise بیش از ۴ میلیون نسخه فروخت!
  بازی chimera squad برای کنسول های نسل هشت منتشر میشود
Information بزرگترین بازی اکشن ( Hack `n` Slash ) تاریخی و مذهبی جهان اسلام منتشر شد
Smile آپدیت درایور Nvidia GeForce برای نسخه بتا CoD: Black Ops Cold War منتشر شد
  بازی Mafia: Definitive Edition دارای قفل امنیتی Denuvo است
Star تریلر جدید Mafia: Definitive Edition در افتتاحیه‌ی ۲۰۲۰ Gamescom نمایش داده می‌شو
  نسخه‌های مختلف بازی Call of Duty: Black Ops – Cold War فاش شد؛ از به‌روزرسانی رایگان
  شایعه: ممکن است بازی GTA 6 یکی از عناوین انحصاری زمانی پلی‌استیشن ۵ باشد
Star دقیقه از گیم‌پلی بازی Mafia: Definitive Edition منتشر شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان