امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شکایات کاربران نینتندو سوییچ از بازی Fortnite در حال افزایش است

#1
شکایات کاربران نینتندو سوییچ از بازی Fortnite در حال افزایش است 1

استفاده از هشتگ RipFortnite توسط کاربران کنسول نینتندو سوییچ در توییتر، نشان از اعتراض و شکایات روزافزون آن‌ها از بازی Fortnite دارد. بسیاری از دارندگان کنسول سوییچ با استفاده از هشتگ فوق در شبکه‌های اجتماعی، سعی داشته‌اند تا مواردی که از نظر آن‌ها ایراد تلقی می‌شود را به گوش تیم توسعه‌ی این بازی برسانند. اما این موضوع به کاربران نینتندو سوییچ ختم نشد و بسیاری از کاربران شبکه‌ی اجتماعی توییتر به جامعه‌ی معترضان این بازی پیوستند تا در نهایت این هشتگ ترند شود.

بازی Fortnite، حدود سه سال پیش برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد تا دارندگان این کنسول، همانند بازی‌بازان سایر پلتفرم‌ها از تجربه‌ی آن بی‌نصیب نمانند. علاوه براین، در ابتدای عرضه‌ی این بازی، دارندگان نینتندو سوییچ استقبال نسبتاً خوبی از آن داشتند تا رکورد جذب ۲ میلیون بازی‌باز در ۲۴ ساعت برای نسخه‌ی سوییچ Fortnite ثبت شود.
اما اگر هم‌اکنون سری به شبکه‌ی اجتماعی توییتر بزنید و هشتگ RipFortnite را جست‌وجو کنید، درمی‌یابید که جامعه‌ی بازی‌بازان نه‌چندان گسترده‌ی نسخه‌ی سوییچ بازی Fortnite، با ثبت اعتراضات و شکایات خود از بازی، باعث ترند شدن هشتگ فوق شدند. تاکنون قریب به ۳۰,۰۰۰ کاربر در این شبکه‌ی اجتماعی از هشتگ فوق استفاده نموده‌اند و این تعداد در حال افزایش است. نکته‌ی جالب در این بین، استفاده‌ی مخالفان این اعتراضات از هشتگ مذکور برای دفاع از بازی است که به این رویه سرعت می‌بخشد.
اما دلایل اعتراض قالب کاربران سوییچ از این بازی، به سیستم Matchmaking و سرورهای آن بازمی‌گردد. جایی که سیستم Matchmaking جدید بازی، بازی‌بازان را با درنظر گرفتن میزان مهارت‌هایشان دسته‌بندی کرده و در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد. به گفته‌ی بسیاری از معترضان، این سیستم جدید باعث می‌شود تا Fortnite که به عنوان یک بازی مفرح شناخته می‌شود، به یک بازی بسیار جدی تبدیل شود که نتوان از گذراندن وقت در آن لذت برد. از طرفی دیگر، بسیاری از کاربران سوییچ و حتی سایر پلتفرم‌های این بازی، مراتب اعتراض و شکایات خود نسبت به وضعیت سرورهای بازی را به Epic Games اعلام کرده‌اند که حتی این موضوع را می‌توان یکی از مهم‌ترین دلایل کاهش تعداد بازی‌بازان Fortnite در روزهای اخیر قلمداد کرد.
در ادامه می‌توانید تعدادی از توییت‌های کاربران و بازی‌بازانی که به ترند شدن هشتگ RipFortnite واکنش نشان داده‌اند را مشاهده کنید:


thatdenverguy: متاسفانه شاهد ترند شدن هشتگ RipFortnite هستیم. البته عقیده‌ی من براین است که Epic می‌تواند به‌وسیله‌ی ارتباط با بازی‌بازان، این موضوع را مدیریت کرده و به این قائله خاتمه دهد. همچنین، متاسف هستم که جامعه‌ی بازی‌بازان Fortnite در حال کوچک‌تر شدن است، اما بدون شک می‌توان از این روند جلوگیری کرد.

TrehvrL: ترند شدن این هشتگ، من را یاد سیاهچاله‌ای انداخت که در انتهای قسمت اول دیدیم و این موضوع، شروعی برای پایان Fortnite خواهد بود.
Just__Jerome: بسیاری از بازی‌بازان وضعیت کنونی Fortnite را فاجعه‌بار می‌خوانند و ادعا می‌کنند که دیگر آن را تجربه نخواهند کرد. اما چند ساعت بعد پروفایل کاربری آن‌ها در بازی را در حالت آنلاین می‌بینیم!.
zkaygb: کاش Fortnite به روزهای اوج خود بازگردد.
PrimoPumpkin2: بالاخره آن روز که ترند شدن هشتگ RipFortnite را با چشمان خودم ببینم فرا رسید؛ چیزی که پیش از این رخ دادنش از نظر من غیر ممکن بود.
NotRyft: واقعاً Fortnite به پایان راه خود رسیده است؟


در مجموع، حتی اگر دلایل فوق ایراد جدی تلقی شوند، باز‌هم نمی‌توان Fortnite را یک بازی تمام‌شده و یا شکست خورده نامید. با توجه به تعداد بازی‌بازان، سودآوری و دردسترس بودن این بازی برروی تمامی پلتفرم‌ها نظیر گوشی‌های هوشمند، رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها، به‌نظر نمی‌رسد که به این سهولت چنین بازی‌ای به پایان کار خود حتی نزدیک شود. از طرفی دیگر، طبق گفته‌های برخی از کارشناسان صنعت بازی‌های ویدیویی، طیف وسیعی از جامعه‌ی معترضان این بازی، حتی در شرایط این چنینی نیز به بازی کردن ادامه خواهند داد.

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بازی Overwatch به‌مدت یک هفته برای نینتندو سوییچ رایگان می‌شود
  شایعه: بازی Resident Evil 8 سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت
  دانلود زودهنگام بازی Final Fantasy 7 Remake برای برخی از کاربران زودتر از زمان موعد ش
  سازندگان بازی The Division 2 فعلا برنامه‌ای برای عرضه این بازی بر روی Nintendo Switch
  سونی به‌طور تصادفی بازی Pac-Man Championship Edition 2 را برای برخی از کاربران پلی اس
  رویداد جدید بازی Fortnite یک کنسرت با حضور Travis Scott است
  سازندگان بازی Days Gone در حال توسعه‌ی یک بازی AAA جدید هستند
  تعداد افراد متقلب در Destiny 2 به شدت افزایش یافته است
  استودیوی سازنده‌ی بازی No Man’s Sky از عرضه‌ی محتوای بلندپروازانه برای بازی در سال ۲۰
  کاربران Fallout 76 گزارشاتی مبنی بر ربوده شدن آیتم‌هایشان توسط NPCها می‌دهند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان