امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

لباس مجری تلویزیون نباید هیچ مسئولی را تحریک کند!

#1
لباس مجری تلویزیون نباید هیچ مسئولی را تحریک کند! 1
یکی از حاشیه‌هایی که گاهی برخی مجریان جوان تلویزیون با آن مواجه می‌شوند، لباس‌هایی است که در برنامه‌های خود می‌پوشند و به زعم بسیاری نشانگر کم سلیقگی و یا بی توجهی به نوع پوشش‌شان مقابل دیدگان مردم است. اما به تازگی یک طراح لباس درباره قوانین صدا و سیما صحبت هایی کرده که نشان می‌دهد انتخاب پوشش‌ها دلایل دیگری دارد.


به گزارش مووی مگ به نقل از آی سینما، مژگان عیوضی که در زمینه طراحی لباس و صحنه مشغول به فعالیت است درباره قوانین صداوسیما برای پوشش مجریان به ایسنا گفته: «ما چارچوب مشخصی برای پوشش مجریان در سازمان صداوسیما نداریم. هر لباسی، زیبا به نظر بیاید هر چند که پوشیده باشد، ممنوع است و این نشانگر انتخاب سلیقه‌ای مسئولان است. اگر سازمان برای پوشش، قانون داشته باشد و سلیقه‌ای عمل نکند می‌توان برای بهتر کردن پوشش مجریان کاری انجام داد »


عیوضی می‌گوید در دوران کاری‌اش به عنوان طراح، لباسی طراحی کرده که از لحاظ پوششی و شرعی مشکلی نداشته و تنها مدل حجابش متفاوت بود با این حال صدا و سیما این نوع لباس را نپسندیده و آن را رد کرده است.


این طراح لباس در ادامه به دردسرهای مجریان به خصوص آن ها که برنامه زنده اجرا می‌کنند برای انتخاب لباس اشاره کرده است:« مجریان کار حساسی دارند و اگر در برنامه زنده، لباس نامناسبی بپوشند به دلیل اینکه امکان بازبینی در برنامه زنده وجود ندارد، به دردسر می‌افتند؛ بنابراین مجری تا جایی که امکان دارد نباید مسئولی را تحریک کند. مجری برای اینکه خلاف میل یک مسئول لباسی را نپوشد، جذابیت لباس و همخوانی رنگ لباسش را نادیده می‌گیرد »


عیوضی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به اینکه اگر قانون پوشش در سازمان صداوسیما معلوم باشد، انتخاب‌های سلیقه‌ای مسوولان از بین می‌رود و دیگر لازم نیست که مجری جذابیت و همخوانی رنگ لباسش را به دلیل سلیقه مسوولی نادیده بگیرد معتقد است سازمان صدا و سیما باید طراح لباس داشته باشد و بودجه‌ای برای طراحی لباس اختصاص دهد: «طراح لباس باید در سازمان حضور داشته باشد که بر اساس تم و دکور برنامه برای مجری لباس طراحی کند و هزینه این لباس نیز برعهده تهیه‌کننده باشد »


او در ادامه راه حلی که برای پوشش مجریان صدا و سیما ارائه داده، اضافه کرده: «ما نمی‌توانیم بگوییم رسانه ملی حساس است و به ما ربطی ندارد که مجری چه لباسی می‌پوشد. اگر قانون پوشش در سازمان صداوسیما معلوم باشد، این انتخاب‌های سلیقه‌ای از بین می‌رود و اتفاق‌های خوبی می‌افتد.مساله اصلی ما شرایط بیرونی جامعه و پوشش مردم است زیرا پوشش مردم با قوانینی که دولتمردان برای پوشش درنظر می‌گیرند متفاوت است. ما نباید از مجری انتظار داشته باشیم که همه لباس هایش را با قانون جامعه یکسان کند »
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  حضور پررنگ زنان و کودکان در تبلیغات تلویزیون !
  ۴۲ فیلم که در سال ۲۰۲۱ نباید از دست دهید !
  تصویر جدید فیلم Wonder Woman 1984 نمای بهتر از لباس عقاب طلایی را نشان می‌دهد
  دکتر اکبر عالمی، مستندساز، مجری و استاد سینما درگذشت
  مرکز مستند سوره ۳ اثر را در ایام اربعین از تلویزیون پخش می‌کند
  «سلمان فارسی» یکی از به یادماندنی ترین پروژه های تلویزیون از تاریخ تاسیسش خواهد بود
  بازگشت فخیم‌زاده به قاب تلویزیون با «کاراگاهان جوان»
  قهرمانان جنگ نباید فراموش شوند
  برنده جایزه امی بهترین آلبوم موسیقی متن اورجینال سال در تلویزیون: سریال The Mandalori
  پوستر فیلم The Batman نمای بهتری از رابرت پتینسون در لباس شوالیه تاریکی را ارائه میده

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان