امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ویروس کرونا نمایشگاه مهم SXSW 2020 را هم لغو کرد

#1
Video 
سلام دوستان Smile


ویروس کرونا نمایشگاه مهم SXSW 2020 را هم لغو کرد

به خاطر شیوع ویروس کرونا در امریکا، نمایشگاه SXSW 2020 که به حوزه‌های مختلف تکنولوژی و سرگرمی مانند سینما، موسیقی، رسانه‌های تعاملی و بازی‌های ویدیویی می‌پردازد، لغو شد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویروس کرونا نمایشگاه مهم SXSW 2020 را هم لغو کرد 1
نمایشگاه SXSW به‌صورت سالانه در شهر آستین ایالت تگزاس برگزار می‌شود و در آن شاهد حضور افراد و شرکت‌های مختلف که در حوزه‌های تکنولوژی، سینما، موسیقی و بازی‌های ویدیویی فعالیت می‌کنند، هستیم. به‌تازگی اعلام شده که این نمایشگاه در سال ۲۰۲۰ به خاطر شیوع ویروس کرونا برگزار نخواهد شد.

این اولین‌بار در طول تاریخ ۳۴ ساله این نمایشگاه است که برگزاری آن لغو می‌شود. قرار بود نمایشگاه SXSW 2020 از تاریخ ۱۳ تا ۲۲ مارس (۲۳ اسفند ۹۸ تا ۳ فروردین ۹۹) در آستین برگزار شود، اما استیو آدلر، شهردار این شهر اعلام کرد که به خاطر نگرانی‌هایی که بابت شیوع ویروس کرونا وجود دارد، این مراسم لغو شده است.

لغو شدن نمایشگاه SXSW 2020 ضربه بزرگی به اقتصاد شهر آستین وارد می‌کند، چرا که هر سال افراد زیادی به خاطر همین نمایشگاه به آستین سفر می‌کردند و درآمدی برابر با صدها میلیون دلار از محل فروش بلیط و گردشگری نصیب این شهر می‌شد. برگزاری نمایشگاه SXSW 2019 در نوامبر سال گذشته ۳۵۵.۹ میلیون دلار درآمدزایی برای آستین به همراه داشت.

شرکت خصوصی که مسئول برگزاری این نمایشگاه است هنوز به‌طور دقیق اعلام نکرده که چه برنامه‌ای برای بازگردانی هزینه پیش‌خرید بلیط‌ها و رزرو کنفرانس‌ها دارد، اما طبق بیانیه‌ای که این شرکت در توییتر و وبسایت رسمی نمایشگاه منتشر کرده، تصمیم لغو آن از سوی مقامات دولتی شهر آستین گرفته شده است. همچنین این شرکت اعلام کرد که احتمال دارد نمایشگاه SXSW 2020 اواخر سال جاری میلادی برگزار شود. در توضیحات این شرکت آمده است:

ما به‌دنبال گزینه‌هایی هستیم تا تاریخ دیگری را برای این مراسم در نظر بگیریم. همچنین قصد داریم در زودترین زمان ممکن، یک تجربه مجازی و آنلاین از نمایشگاه SXSW را برای افراد شرکت کننده در آن تدارک ببینیم که با مراسم SXSW EDU آغاز خواهد شد.

طی هفته‌های گذشته افراد زیادی ابراز نگرانی کرده بودند که برگزاری این نمایشگاه و جمع کردن نزدیک نیم میلیون نفر در یک محیط محدود در مرکز تگزاس، کار عاقلانه‌ای نیست. با افزایش تعداد مبتلایان در آمریکا، این نگرانی‌ها شدت بیشتری گرفت؛ مخصوصاً وقتی اعلام شد که ۱۱ نفر در واشنگتن به خاطر ابتلا به ویروس کرونا جان خودشان را از دست داده‌اند و شیوع ویروس در سایر مناطق مثل کالیفرنیا و نیویورک نیز با سرعت زیادی در حال افزایش است.


ویروس کرونا باعث تعطیلی موقت استودیو Bungie شداستفاده از یک بازی کامپیوتری برای مقابله با کروناویروستاریخ برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر در پی شیوع ویروس کرونا تغییر کردحال و هوای شهر قرنطینه شده ووهان را در این فیلم کوتاه تماشا کنید

کار به جایی رسید که افراد مختلف در وبسایت Change.org اقدام به جمع‌آوری امضا برای لغو این نمایشگاه کردند و ۵۵ هزار امضا نیز در این وبسایت به ثبت رسید. سپس نوبت شرکت‌های مطرح بود که یکی یکی عدم حضور خودشان در نمایشگاه SXSW 2020 را اعلام کنند. جک دورسی، مدیرعامل توییتر اعلام کرد که کارمندان این شرکت در نمایشگاه حضور پیدا نمی‌کنند. سپس شرکت‌های آمازون، اپل ونتفلیکس هم اعلام کردند که پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی خودشان را در این مراسم به نمایش نخواهند گذاشت. از دیگر شرکت‌هایی که خبر عدم حضورشان در این نمایشگاه را اعلام کردند، می‌توان به فیسبوک، تیک‌تاک، لینکدین، اینتل و خبرگزاری‌هایی مانند CNN و Mashable اشاره کرد. همه این شرکت‌ها تاکید کردند که به خاطر حفظ سلامت کارمندان‌شان و همچنین برای رعایت قوانین محدودیت سفرهای غیر ضروری، در مراسم حضور پیدا نمی‌کنند.

نمایشگاه SXSW 2020 اولین مراسمی است که به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو می‌شود. این ویروس قبلاً باعث لغو نمایشگاه بازی GDC شده بود و همچنین چند تا از مهم‌ترین رویدادهای حوزه تکنولوژی مثل نمایشگاه موبایل MWC، کنفرانس توسعه  دهندگان فیسبوک F8، کنفرانس گوگل I/O و تعداد زیادی از نمایشگاه‌های دیگر را لغو کرده بود.

ویروس کرونا خسارات زیادی به صنعت سرگرمی هم وارد کرده و برای مثال اکران فیلم مهم No Time To Die را به تأخیر انداخته که همین موضوع خسارت هنگفتی روی دست شرکت MGM گذاشته است. گفته می‌شود که این ویروس می‌تواند باعث ضرر ۵ میلیارد دلاری به صنعت سینمای جهان شود. حتی در کشور خودمان هم این ویروس علاوه‌بر اینکه باعث تعطیلی سینماها شده، پیش‌بینی می‌شود که اکران آینده فیلم‌ها (مخصوصاً در ایام نوروز) را به‌شدت تحت تاثیر قرار دهد و خسارت‌های زیادی را به تهیه‌کنندگان و سینمادارها تحمیل کند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویروس کرونا نمایشگاه مهم SXSW 2020 را هم لغو کرد 1
اخیراً در اخبار داشتیم شرکت Iam8bit که قرار بود در برگزاری مراسم E3 2020 نقش داشته باشد، به خاطر ویروس کرونا از پذیرفتن این مسئولیت خودداری کرده است. اگرچه مسئولان برگزاری نمایشگاه E3 تاکید می‌کنند که این مراسم را در تاریخ مقرر برگزار خواهند کرد، اما شایعاتی شنیده می‌شود که احتمال لغو نمایشگاه E3 2020 یا به تعویق افتادن آن وجود دارد.

نمایشگاه SXSW به‌عنوان یک رویداد بازی شناخته نمی‌شود، اما در سال‌های اخیر شاهد نمایش تریلرهای جدید از بازی‌های مختلف در این مراسم بودیم. همچنین در بخشی از این رویداد، بهترین بازی سال انتخاب می‌شد که سال گذشته بازی God of War در این بخش برگزیده شده بود.




سپاس یادت نره Big Grin
.Haters  are my greatest  motivators
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16596388991788

پاسخ
 سپاس شده توسط *Aɴѕel*
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرّفی فیلم Holidate 2020
  نگاهی دیگر به کرونا به بهانه مستند"لمس مرگ"/کسانی که "مرگ"برایشان عدد نشد!
  فیلم Mortal Kombat به‌خاطر شیوع کرونا تا مدت نامعلومی با تاخیر مواجه شد
  مراحل تولید فصل دوم سریال ویچر به علت مثبت شدن تست کرونا چندین نفر متوقف شد
  ادی ردمین درباره تأثیر شیوع کرونا روی فیلمبرداری این پروژه می‌گوید
  تشدید محدودیت‌های حاصل از کرونا در لیورپول تأثیری روی تولید فیلم The Batman نداشته
  مراحل فیلمبرداری Jurassic World: Dominion به علت مثبت شدن کرونا عوامل فیلم متوقف شد
  ویروس کرونا اکبر عالمی را راهی بیمارستان کرد
  برگزاری نمایشگاه D23 دیزنی یک سال به تعویق افتاد
  فهرست برندگان جوایز اصلی امی 2020 مشخص شد؛ Succession، بهترین سریال درام

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان