امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

انتخاب کرم ضد لک مناسب

#1
به طور کلی، پروسه درمان لک به عواملی مثل

علت ایجاد لک: لک بارداری، لک ناشی از افزایش سن، لک ناشی از آفتاب، هرمونی

نوع لک: لک قهوه ای، لک قرمز، کک و مک، لک جای جوش

نوع پوست: خشک، معمولی، چرب، مختلط

بستگی دارد.

اما معمولاً پروسه درمان لک های قهوه ای عادی، به این صورت است که ابتدا با استفاده از یک کرم ضد لک با قدرت متوسط مثل کرم ضد لک سینره درمان شروع می شود و در صورتی که پس از 4 ماه هیچ نتیجه ای حاصل نشد و همچنان لک ها باقی مانده بود و تغییر نکرده بود، کرم ضد لک قوی تر مثل ملالیفت درمالیفت یا آربوتین آردن مورد استفاده قرار می گیرند و در صورتی که این کرم ها هم نتیجه ندهند، از کرم یک ضد لک حاوی هیدروکینون مثل کرم هیدروکینون مدیلن تجویز می شود.

اگر لک قهوه ای تیره باشد یا اندازه لک بزرگ باشد، از ابتدا درمان با استفاده از کرم ملالیفت درمالیفت شروع می شود و در صورت نتیجه نگرفتن در 2 یا 3 ماه اول، یا کرم هیدروکینون تجویز می شود و یا در صورت تشخیص پزشک متخصص پوست لازم است از روش هائی مثل لیزر درمانی یا مزوتراپی برای درمان لک استفاده شود.
درمان لک صورت هم ابتدا با استفاده از کرم ضد لک سینره و یا هیدروکینون مدیلن شروع می شود و در صورتی که پس از 3 ماه نتیجه مشاهده نشود، با تشخیص پزشک متخصص پوست با یکی از روش های لیزر درمانی، مزوتراپی، RF و یا میکرونیدلینگ درمان کک و مک انجام می شود.

نکات مهم در استفاده از کرم های ضد لک

قبل از شروع استفاده از کرم، مقداری کمی از کرم را روی آرنج تان بزنید، در صورتی که پس از یک روز حساسیت و التهاب زیادی نداشت، شروع به استفاده از کرم کنید.

زمانی که دوره درمان با استفاده از یک کرم ضد لک را شروع می کنید، حتماً تا پایان دوره و حتی مدتی پس از بین رفتن لک ها از کرم های ضد لک استفاده کنید و بعد از مشورت با پزشک متخصص و دکتر داروساز و با تائید دکتر مربوطه استفاده از کرم را قطع کنید. در صورتی که وسط دوره درمان استفاده از کرم را قطع کنید هم پوست تان آسیب می بیند و هم لک درمان نمی شود.

تمام کرم های ضد لک پوست را خشک می کنند. حتماً پس از استفاده از کرم ضد لک از یک کرم مرطوب کننده مناسب نوع پوست تان استفاده کنید و در تمام طول دوره درمان و چند هفته پس از اتمام دوره درمان لک از کرم های ضد آفتاب با SPF بالا استفاده کنید.

کرم های ضد بیشترین تاثیر خود را بر روی پوست تمیز و خشک دارند و به همین دلیل بهتر است این کرم ها به صورت پکیج کرم های ضد لک همراه با پاک کننده و ضد آفتاب استفاده شوند. بهترین زمان استفاده از کرم های ضد لک هم شب ها قبل از خواب است. حتماً قبل از استفاده از کرم ضد لک از یک پاک کننده مناسب نوع پوست تان استفاده کرده و پس از آن از کرم ضد لک استفاده کنید.

برای خرید بهترین محصولات ایرانی و خارجی روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع : mahtateb.com
پاسخ
 سپاس شده توسط mahyy
آگهی
#2
nky
بهترین بالین من آغوش توست 8
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تغذیه ی مناسب بعد شکستگی استخوان
  پیوند لثه برای چه کسانی مناسب است؟
  غذای مناسب هر مزاج در فصل بهار
  زمان مناسب صرف سالاد قبل غذاست یا بعد غذا ؟
  کدوم روغن مناسب موی منه ؟
  رژیم غذایی سالم و مناسب
  تغذیه مناسب برای مقابله با آلودگی هوا
  آشنایی با انواع تیپ بدنی و تمرینات مناسب برای هر تیپ بدنی
  مناسب ترین رنگ برای عینک آفتابی چه رنگی است؟
  تغذیه مناسب راهی برای پیشگیری از کیست تخمدان

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان