امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

افتتاح خط تولید انبوه سامانه پدافند هوایی یا زهرا(س)و تحویل دهی انبوه مرصاد

#1
با حضور وزیر دفاع صورت گرفت :افتتاح خط تولید انبوه سامانه پدافند هوایی یا زهرا(س)و تحویل دهی انبوه سامانه پدافند هوایی مرصاد

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.8pic.ir/images/bhhel3syyr1dsnbi9i1z.jpg

در آستانه ولادت با سعادت نبی گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) با حضور سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خط تولید سامانه سلاح پدافند هوایی یا زهرا (س) افتتاح و تحویل دهی انبوه سامانه پدافند هوایی مرصاد به قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا صورت گرفت.

به گزارش اداره كل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع؛سردار وحیدی طی سخنانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت، به حول و قوه الهی امروز شاهد یكی دیگر از دستاوردهای درخشان فرزندان انقلاب و رشید ملت ایران در سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع هستیم ، طراحی و ساخت سامانه سلاح پدافند هوایی كه در قالب پروژه ای با نام مقدس یا زهرا(س) آغاز و با همین نام مقدس نامگذاری شد، پروژه ای كه حلقه خودكفایی در طراحی و تولید سامانه های پدافند هوایی برد كوتاه را در كشورمان تكمیل كرد.

وزیر دفاع گفت: این سلاح پدافندی قابلیت شناسایی، ردیابی و انهدام اهداف هوایی مانند انواع هواپیما، بالگرد و پهپاد را در برد كوتاه دارد.
سردار وحیدی با بیان اینكه سامانه متحرك پدافند هوایی یا زهرا(س) قابلیت اتصال به شبكه پدافندی كشور را دارد گفت: این سامانه قادر است در هر موقعیتی استقرار یافته و به طور موثری ماموریت خود را انجام دهد.

وزیر دفاع،قابلیت درگیری با چند هدف و انهدام آنها به طور همزمان، سرعت عمل بالا و ردیابی كاملا خودكار را از دیگر ویژگی های این سامانه پدافندی برشمرد .

سردار وحیدی همچنین در خصوص تحویل دهی انبوه سامانه پدافندی هوایی مرصاد گفت: سامانه موشكی زمین به هوای مرصاد یك سامانه پدافند هوایی پیشرفته و كار آمد با برد متوسط است كه قادر به انجام عملیات پدافند علیه انواع هواپیما های سریع ، بالگرد ، هواپیمای بدون سرنشین و موشك كروز را دارد.

وی افزود، سامانه مرصاد در شب و روز قادر به انجام عملیات است و به گونه ای طراحی شده كه در محیط جنگ الكترونیك می تواند ماموریت خود را با موفقیت انجام دهد.

سردار وحیدی خاطر نشان كرد این سامانه در رزمایش هوایی مدافعان آسمان ولایت 4 كه در منطقه شرق كشور برگزار شد توانست اهداف هوایی را با موفقیت منهدم و كارنامه ای موفق را ثبت كند.

وزیر دفاع در ادامه تصریح كرد، به بركت انقلاب اسلامی ایران و همت دانشمندان و متخصصان وزارت دفاع امروز صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران از حیث تنوع تولیدات دفاعی جز 5 كشور اول دنیا به شمار می رود و این توانمندی موجب شده است تحریم های همه جانبه دشمنان، خللی در روند اقدامات و فعالیت های صنایع دفاعی كشورمان ایجاد نكند.

سردار وحیدی با تبریك این موفقیت های بزرگ به محضر فرمانده معظم كل قوا، ملت انقلابی ایران اسلامی و نیروهای مسلح مقتدر و توانمند جمهوری اسلامی گفت : وزارت دفاع در سال تولید ملی با تلاش و خلاقیت مدیران لایق،كاركنان خدوم و متخصصان زبده خود، موفق شد دستاورد های بزرگی در عرصه هوایی، فضایی، موشكی، دریایی، زمینی، الكترونیك و اپتیك، ضد زره، خودرویی ، مهمات و تسلیحات به ارمغان آورده، یكبار دیگر بالندگی و پویایی صنعت پرافتخار دفاعی میهن عزیزمان را به اثبات رساند.
پاسخ
 سپاس شده توسط mr.destiny
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  افتتاح اولین باشگاه موتورسواری نیروهای مسلح در یگان‌های ویژه ناجا
  بازدید سردار شیرازی از پایگاه هوایی چابهار نهاجا!
  خودکفایی نیروی زمینی ارتش در تولید و ساخت تریلر تانک‌بر!
  تحویل سلاح لیزری به ارتش روسیه
  امیر اسماعیلی: رقابت ارتش و سپاه در تولید امنیت است
  هند اسلحه ی AK-100 را تحت لیسانس روسیه تولید می کند
  برنامه های نیروی هوایی آمریکا برای موتورهای جت با فناوری تطبیقی
  بخشی از سامانه دفاعی اس 300 در کشور مستقر شده است
  سامانه دفاع هوایی اسرائیل نتوانست پهپاد ایران در سرزمین های اشغالی را هدف قرار دهد .
  جنگنده F-22 Raptor دیگر هرگز تولید نخواهد شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان