امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پیش نمایش بازی ایرانی میرمهنا

#1
پیش نمایش بازی ایرانی میرمهنا 1
قرن ۱۸ میلادی ‌است ‌زمان حکمرانی ‌کریم‌خان‌زند بر بخش‌هایی ‌از فلات ‌ایران،در این ‌زمان ‌جنوب ‌ایران‌ تخت‌ فرمان ‌دریانوردان‌ هلندی ‌و انگلیسی ‌با مقاومت ‌مردی ‌جسور و مبارز روبرو ‌می شود. ‌نام این ‌مرد ‌«میرمهنا» است ‌. وی ‌از اهالی ‌بندر ‌ریگ ‌است و والدین ‌او در گذشته ‌حکمران ‌محلی آن دیار بوده‌اند. ماجرا ‌از جایی آغاز ‌می‌شود ‌که ‌سربازان هلندی ‌دختری ‌روستای به نام ‌حنانه را می‌ربایند . ‌«شبیر» برادر او ‌که صیاد ‌مروارید ‌است ‌برای یافتن ‌خواهرش تلاش ‌می‌کند. ‌او به شکل ‌اتفاقی با گروه ‌میرمنا ‌آشنا می‌شود ‌و به آنان می‌پیوندد ‌تا اینکه. . .

بازی میرمهنا یک بازی اول شخص ایرانی با ریشه تارخی است. داستان این بازی در دوره حکومت کریم خان زند رخ می دهد. در این هنگام که بیگانگان با تسخیر و گرفتن بخشی از جزایر ایران از جمله جزیره ی خارک و با چپاول و تجارتی نا عادلانه زندگی را بر مردم این خطه تنگ نموده بودند میرمهنا فرزند میر ناصر والی جزایر جنوبی ایران که از این ظلم به تنگ آمده بود با اندک یاران خود نهضت جنوب را شکل دادند تا دست استعمارگران را از کشور کوتاه کرده و مردم را از فقرو ظلمی که با آن گریبانگیر بودند برهانند. این بازی در اصل به روایت بخشی از روزهای پایانی زندگی میر مهنا می پردازد که بازیکن در آن نقش جوان جنوبی ای را ایفا خواهد کرد که برای نجات خواهرش حنانه با یاران میر مهنا همسو و همراه می شود و همراه با آنها پا به مبارزات دلیرانه می گذارد. از مشخصه های این بازی ایرانی استفاده از موسیقی کاملا سنتی با گرایش های محلی منطقه است که به جذابیت و حس ایرانی بازی افزوده است. فضا سازی متنوع و بومی منطقه و طراحی شخصیت ها بر اساس داستان و زمان بازی از دیگر مشخصه های بارز بازی میر مهنا است. این بازی از دیدگاه فنی نیز قابل توجه است. دراین بازی سعی شده است تا تکنیک های جدید گرافیکی نزدیک به استاندارد های بازی سازی روز دنیا پیاده سازی شود. همچنین برای سازگاری بهتر با شرایط رایانه های بازیکنان تست ها و روش های معتبری جهت برطرف کردن معایب و همچنین بهبود سرعت ضمن تثبیت کیفیت تکنیک ها بکار گرفته شده است.
پیش نمایش بازی ایرانی میرمهنا 1
هوش مصنوعی بازی تقریبا از استاندارد های روز پیروی کرده و در پیاده سازی آن سعی شده که از بازی های مشابه خارجی در همین ژانر الگوبرداری شود. از جمله ویژگی های خاص آن می توان به شناسایی خودکار نقاط پوششی – ردیابی هوشمندانه ی دشمنان – جستجوی سریعترین روش مبارزه برای مقلوب نمودن دشمن – سازگاری با صحنه های کارگردانی شده و شرایط محیطی خاص اشاره کرد. البته باید منتظر انتشار این بازی ماند و بعد از انتشار و استفاده از این بازی ، ان را مورد نقد و برسی قرار داد که در حال حاضر گروه گیم ایرن به همین اطلاعات اولیه بسنته میکند تا این بازی توضیع شود و مورد نقد و برسی قرار بدهیم همچنین بازی میر مهنا از روش موشن کپچر برای ضبط حرکات استفاده نموده است که کمک شایانی به طبیعی تر شدن حرکات و صحنه های بازی کرده است.
پیش نمایش بازی ایرانی میرمهنا 1
ویژگی‌های داستانی بازی (نگاه ‌داستانی ‌بازی) هفت ‌مرحله ‌جذاب ‌و ‌مهیج ‌این game در حدود ‌۴ ساعت ‌به پایان می‌رسد. مراحل بازی ‌در زما‌ن‌های متفاوتی ‌از روز ‌و شب ‌رخ می‌دهد. game ‌مملو از کاراکترهای متعدد با ‌چهره‌های ‌متفاوت است. ‌ طراحی قضا ویافت آن از ‌روی ‌نمونه‌های ‌اصیل و ‌هم زمان ‌داستان بازی طراحی ‌شده‌است. در این بازی ‌بیش ‌از ‌۸ سینماتیک بلند و ۲۰ سینماتیک ‌کوتاه وجود دارد.
——————————————————————————————- شاخصه‌های ‌هنری بازی (نگاه ‌هنری بازی) فضای بازی‌کاملاٌ واقعی ‌است. مدل سازی ‌کاراکترها و چهره‌هایشان ، ‌اشیا، ‌ساختمان ‌ها با کیفیتی بالا و با دقت بسیار انجام شده‌است. در این بازی ‌حدود ‌۲۳۰ انیمیشن Motion Capture یا ‌کیفیت ‌بسیار ‌عالی به چشم ‌می‌‌خورد. ——————————————————————————————–
ویژگی‌های ‌فنی بازی (نگاه فنی بازی) استفاده از سیستم ‌Material پشیرفته ‌شامل: Normal Map . parallax Map . specular Map , . . . استفاده گسترده ‌از Shader خاصی که توسط ‌خود ‌نیم سازنده ‌بدنی ‌نوشته شده است. هوش ‌مصنوعی ‌مطابق ‌با باز‌ی‌های ‌روز ‌NextGen. کارگردانی صحنه در ابعادی ‌وسیع کیفی ‌و کمی. سرعت اجرای مناسب ‌در کارت‌های ‌گرافیکی ‌سال‌های ‌۲۰۰۴ میلادی به بعد.

تصاویری ازبازی
پیش نمایش بازی ایرانی میرمهنا 1
پیش نمایش بازی ایرانی میرمهنا 1
پیش نمایش بازی ایرانی میرمهنا 1
پیش نمایش بازی ایرانی میرمهنا 1
پیش نمایش بازی ایرانی میرمهنا 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ~SoLTaN~ ، SABER ، aalcapoo ، امیررضا*
آگهی
#2
کیفیتوggre
الان داشتم بازی خوب می دیدم
تصویر اولش رو دیدم فکر کردم چیه تصاویر بعد رو دیدم فهمیدم چه قدر بیکیفیته
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی چند بازی برای کنسول های بازی برای گیمر هایی مثل خودم+عکس
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بازی های اندرویدی که قابلیت پشتیبانی از دسته بازی را دارند
  10 بازی که شما را به خاطر بازی کردن روی درجه سختی Easy آزار می دهند
  مبارزات بازی واقعیت مجازی Boneworks در نخستین نمایش‌هایش خیره‌کننده به نظر می‌رسد
  باحال ترین وال پیپر های بازی...همه ی این بازی ها توی جشنوارهgamescom هستن GA
  نقد بازی Worms 4: Mayhem (به همراه نکات مخفی در بازی)
  سودای یگانگی | تحلیل نمایش Assassins Creed : Unity در ۲۰۱۴ E3
  نقد بازی Homefront؛ نبرد شکست خورده یک بازی زیبا + عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان