امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 2.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پیش نمایش بازی پارک ژوراسیک

#1
پیش نمایش بازی پارک ژوراسیک 1
شرکت بازی سازی Telltale چندی پیش حق امتیاز ساخت بازی از روی فیلم های بازگشت به اینده و پارک ژوراسیک را خریداری کرد (هرچند اپیزود ها دچار مشکلات حقوقی هستند) و ساخت بازی بر مبنای این سری فیلم های موفق را اغاز کرده است. اولین بازی این شرکت با نام بازگشت به اینده – “اپیزود یک” با، بازخورد مثبت بین کاربران رایانه های خانگی روبرو شد و دارای فروش بالایی نیز بود. به تاگی این شرکت نسخه نمایشی بازی پارک ژوزاسیک را نیز منتشکر کرده است که باهم به برسی اجمالی نسخه نمایشی میپردازیم. بدیهی است در زمان عرضه رسمی بازی ، به صورت مفصل تر این بازی را مورد نقد قرار خواهیم داد. برخلاف تصور گیمرها ، شرکت بازی سازی Telltale درحال کار سخت بر روی نسخه بعدی اپیزود نیست زیرا هنوز اپیزود بعدی در گیرو داد خرید لایسنس و حقوق قانونی فیلم ان است. بازی پارک ژوراسیک (Jurassic Park : The Game) جدیدترین کار تیم بازی سازی این شرکت است که بر اساس فیلم استیون اسپیلبرگ و کتاب مایکل کرایتون در سال ۱۹۹۳ بر روی پرده سینما رفت و تا قبل از تایتانیک یکی از پر فروش ترین فیلم های تاریخ سینما بود. داستان بازی حول حوش نسخه شماره اول این فیلم میگذرد و البته یکی از کارکتر های نسخه دوم نیز به بازی اضافه میشود و این بازی به خوبی گیمرها را با داستان دایناسورها و زندگی انان در دوران ماقبل تاریخ اشنا میکند. این بازی دارای گرافیک خارق العاده است که میتوانید در ادامه مطلب گالری اختصاصی این بازی را از سایت گیم ایران مشاهده کنید.
پیش نمایش بازی پارک ژوراسیک 1
با تی رکس ترسناک سرو کله بزنید اگر میخواهید از فضا و جریان بازی مطلع باشد برای شما بازی (باران سنگین) کنسول پلی استیشن را مثال میزنم . بازی ماجراجویی سبک کلیک و حرکت کن که دارای فضایی بسیار سنگین و تاریک است و شما در اعماق جنگل های ماقبل تاریخ و درختان بسیار بلند ان به سختی میتوانید نور خورشید را لمس کنید. داستان بازی حول و حوش جری کاراکتر هاردینگ ، دامپزشک ارشد در پارک ژوراسیک و دختر جوان او برای این راه خود را در سراسر جزیره دایناسورها پیدا کنند و از ان نجات پیدا کنند، درحالی که در هر لحظه باید منتظر دایناسور های گرسنه و تی رکس خودمان باشند ، میگذرد. اولین چالش در بازی ، تلاش برای اهلی کردن یک دایناسور سه شاخ از نوع تریسراتوپس علفخوار است تا بتوانید خود را به جیپ شخصی خود رسانده و در طول جزیره با سرعت حرکت کنید تا در نهایت خود را نجات بدهید. شما باید برای اهلی کردن و دوست شدن با این دایناسور با کمال مهارت و ارامش اقدام کنید که باید مانند حل کردن یک پازل با حوصله فراوان صورت گیرد و ما پس از حل کردن این پازل وارد مرحله دوم میشویم که همانا حنگ این دایناسور با تی رکس خودمان و تماشای جدال دیدنی بین انها است.
پیش نمایش بازی پارک ژوراسیک 1
[img]شما نیز باید به عنوان گیمر با فشار به موقع دکمه ها و کلیک ، باید از له شدن و خورده شدن توسط تی رکس اجتتاب و گریز کنید تا از این محلکه جان سالم به در ببرید. و البته باید خواستان به تی رکس باشد تا مبادا دختر شما را از زمین بلند کرده و با خود ببرد.البته باید این نکته را در نظر داشت که کاراکتر ها کاملا واقعی هستند و مانند یک انسان واقعی دارای هیچ قابلیت خارق العاده ای نیستند و البته نباید از گرافیک خارق العاده این بازی به سادگی بگذریم که مانند فیلم های واقعی بوده و کاملا شما را به حال و حوای بازی باران سنگین میبرد. شما دقیقا مانند ان بازی دارای گذینه های متعدد تصمیم گیری خواهید بود که میتوانید خط سر داستان و سرنوشت کاراکترهای شما را تغیر دهد و پایان داستان را نیز عوض کند. داستان بازی کاملا به صورت خطی است و به خوبی سبک بازی بازگشت به اینده را حفظ میکند و شرکت تالت این بازی را برای طرفداران این بازی اماده کرده است و گیمرها را با حال و هوای فیلم البته به صورت واقعی تر اشنا میکند. و همه موارد لازم برای لذت بردن از یک بازی واقع بینانه از سوی گیمرها را اماده میکند. این بازی برای رایانه های خانگی و سیستم عامل مک در اوریل سال جاری میلادی (۲۰۱۱) منتشر خواهد شد. (دوستان عزیز بدون هیچ گونه تعریف اضافه باید بیان کنیم که از نظر گرافیکی شما با یک بازی عجیب روبرو هستید که اگر سیستم های شما توانایی اجرای این بازی را داشته باشند ، بعد از اجرا به شما قول میدهیم که چند لحظه مات و مبهوت گرافیک ان خواهید شد طوری که حتی فراموش کنید که این یک بازی است و شما باید ان را انجام دهید و شما ان را با یکی فیلم اشتباه خواهید گرفت.!)
پیش نمایش بازی پارک ژوراسیک 1
پیش نمایش بازی پارک ژوراسیک 1
پاسخ
 سپاس شده توسط امیررضا*
آگهی
#2
انگار بازی باحالیه
[img]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پیش نمایش بازی پارک ژوراسیک 1 [/img]
پاسخ
#3
تصویر اول اژدهاست
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی چند بازی برای کنسول های بازی برای گیمر هایی مثل خودم+عکس
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بازی های اندرویدی که قابلیت پشتیبانی از دسته بازی را دارند
  10 بازی که شما را به خاطر بازی کردن روی درجه سختی Easy آزار می دهند
  مبارزات بازی واقعیت مجازی Boneworks در نخستین نمایش‌هایش خیره‌کننده به نظر می‌رسد
  باحال ترین وال پیپر های بازی...همه ی این بازی ها توی جشنوارهgamescom هستن GA
  نقد بازی Worms 4: Mayhem (به همراه نکات مخفی در بازی)
  سودای یگانگی | تحلیل نمایش Assassins Creed : Unity در ۲۰۱۴ E3
  نقد بازی Homefront؛ نبرد شکست خورده یک بازی زیبا + عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان