امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ماسک خانگی که صورتتان را بوتاکس میکند

#1
Wink 
ماسک خانگی که صورتتان را بوتاکس میکند 1

از بین بردن چین و چروکها و داشتن صورتی جوان ، یکی از دغدغه های مهم خانمهای زیباست .بوتاکس صورت ممکن است عوارضی همچون فلج عضلانی یا افتادگی صورت در پی داشته باشد به همین دلیل به گزارش ایران ناز در این مطلب ، روشی طبیعی و ارزان برای تهیه ماسکی که همچون بوتاکس صورتتان را عاری از چین و چروک میکند را برای شما آموزش میدهیم. امیدوارم مورد استفاده شما همراهان ایران ناز قرار گیرد . بوتاکس يکي از روش ها براي داشتن پوستي شفاف و بدون چين و چروک است. ما به شما پيشنهاد مي کنيم به جاي بوتاکس هاي شيميايي با اين ماسک طبيعي پوست صورت تان را بوتاکس کنيد.



بيشتر مردم براي اينکه صورت خود را جوان کنند بوتاکس مي کنند و همانطوري که مي دانيم بوتاکس عارضه هاي جبران ناپذيري برجاي مي گذارد بخاطر همين در اين بخش بطور طبيعي در خانه بوتاکس درست کنيد در ادامه اين بخش طرز درست کردن آن را آموزش ميدهيم و خاصيت آن را به اختصار بيان مي کنيم .



اگر احساس مي کنيد وقت آن رسيده، براي از بين بردن چين و چروک پوست صورتتان به بوتاکس پناه ببريد، بهتر است از اين تصميم صرف نظر کنيد و اين ماسک سبز رنگ را امتحان کنيد، چرا که به راحتي و به روش طبيعي مي توانيد پوست را به وسيله آن آبرساني و محکم کنيد و چين و چروک هاي آن را از بين ببريد.



اگر براي از بين بردن چين و چروک پوست خود راهي جز بوتاکس نمي يابيد بهتر است که مصرف اين ماسک خانگي را امتحان کنيد. اين ماسک خاصيت ضد پيري دارد. ماسک سبز با اثر جوان کنندگي در مقايسه با ديگر درمان هاي خانگي به طور فوق العاده اي عمل مي کند به طوري که آثار آن خيلي زود قابل مشاهده خواهد بود. لازم است بدانيد که به هنگام مصرف اين ماسک به هيچ عنوان نبايد در معرض آفتاب قرار گيريد.


مواد لازم براي بوتاکس خانگي


200 گرم اسفناج

200 گرم کلم پيچ سبز

يک چهارم فنجان روغن زيتون

يک چهارم فنجان خامه ترش


روش تهيه بوتاکس خانگي


اسفناج و کلم پيچ را داخل ظرفي ريخته و کمي آن را بپزيد. به طوري که نرم شود کمي به آن آب اضافه کنيد و داخل مخلوط کن بريزيد سپس به آن روغن زيتون و خامه ترش بيفزاييد و مجدد مخلوط کنيد تا مخلوطي يک دست حاصل شود.



پيش از مصرف اين ماسک پوست صورت و گردن را کاملا تميز کنيد و اجازه دهيد که ماسک به مدت 8 دقيقه روي پوست بماند تا خوب عمل کند. سپس دوبار صورت خود را يک بار با آب گرم و براي بار دوم با آب سرد بشوييد. با اين کار منافذ پوستي شما کاملا بسته مي شود مصرف دوبار در هفته از اين ماسک پوست شما را سفت و زيبا مي کند.بهتر است باقيمانده اين ماسک را در يخچال نگهداري کنيد.



مواد مهم و اصلي اين ماسک ويتامين E ، اسيد لاکتيک و لوتئين است که خاصيت جوان سازي به اين ماسک مي بخشد. لوتئين آنتي اکسيداني قوي است که از پوست در برابر راديکال هاي آزاد محافظت مي کند و در برگ هاي سبز سبزيجات به وفور يافت مي شود. همچنين اين مواد قابليت ارتجاعي پوست را تا 68 درصد و آبرساني به پوست را تا82 درصد افزايش مي دهد.



روغن زيتون نيز به عنوان آبرسان و تغذيه پوست و مو کاربرد فراواني دارد همچنين حاوي اسيد لاکتيک است که به زيبايي و سلامت پوست کمک مي کند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  درمان خانگی کیست مویی دنبالچه + بهترین روشهای تخلیه در خانه
  7 درمان خانگی کیست مویی با استفاده از داروهای گیاهی موثر
  آیا درمان خانگی فیستول با گیاهان دارویی واقعیت دارد؟
  درمان های خانگی برای سردرد های سینوسی
  درمان خانگی کک و مک ؛ از بین بردن کک و مک با کمک طب سنتی و خانگی
  شقاق یا ترک سینه؛ از درمان های خانگی و گیاهی تا درمان های پزشکی و دارویی
  نحوه عملکرد دستگاه اکسیژن ساز خانگی
  یک قدم تا زیبایی پوست با ماسک گلیسیرین
  با این گلهای معطر ماسک زیبایی تهیه کنید + دستور
  تست سریع سلامت ؛ کجای صورتتان چروک شده ؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان