امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

منصوریان رفت !

#1
سرمربی تیم استقلال از بازیکنانش در رختکن حلالیت طلبید
طرفداری- زمانی که علیرضا منصوریان سرمربی تیم استقلال به رختکن تیمش بعد از دیدار با ذوب آهن رفت بازیکنان را جمع کرد و از آن‌ها حلالیت طلبید که به نظر می‌رسد این موضوع به نوعی جنبه خداحافظی از بازیکنان این تیم را داشت.

همچنین پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال هم در رختکن این تیم حاضر شد.

به گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به کسب نتایج ضعیف تیم فوتبال استقلال در رقابت های لیگ برتر با هدایت منصوریان ،هواداران آبی پوش و البته مدیران این تیم به شدت دنبال برکناری منصوریان و تغییر در نیمکت بودند اما اعضاى هيئت مديره باشگاه استقلال پس از برگزارى نشست سرمربى تيم را تا هفته هفتم ليگ برتر ابقا كردند تا او بتواند نتايج ضعيف را جبران كند.

سرمربى استقلال بعد از دیدار با ذوب آهن  تصميم گرفت تا استعفای خود را برای همیشه اعلام کند تا بدین ترتیب استقلال در نیمه راه، بدون حضور این مربی جوان به کار خود ادامه دهد.

با این وجود منصوریان با تحویل استعفاء برای همیشه از تیم محبوب و دوست داشتنی اش کنار رفت تا بیش از این کارنامه خود را با این تیم تخریب نکند و به نوعى عطايش را به لقايش بخشيد.

حال باید دید هیئت مدیره باشگاه استقلال با استعفاء منصوریان چگونه برخورد خواهد کرد و استعفاء او را قبول می کند یا خیر؟

صحبت های اولیه؟

مرسی که برای من تشکر کردید. داخل رختکن بودم و با بازیکنان صحبت می کردم. پیش از اینکه در مورد بازی و ورزشگاه صحبت کنم، از همه مردم و فوتبال ایران بابت اتفاقات برنامه 90 عذر خواهی می کنم. برنامه را صبح سه شنبه مجدد دیدم و از همه مردم، خبرنگاران، پیشکسوتان از جمله آقای پروین و جباری معذرت خواهی می کنم. از ورزش باید بابت این اتفاقات عذرخواهی کرد زیرا اتفاقات بدی بود و یک نکته تاریک رقم خورد. این اتفاق چند نکته بد داشت زیرا به قداست مربی گری توهین شد. من از عادل خرده ای نمی گیرم زیرا مسیر برنامه او، مسیر خوبی بود. خود او نیز گفت که اسرار خانواده نباید فاش شود. یک درس بزرگ من گرفتم و آن این بود که نباید حرف حق را فراموش کرد. بقیه دوستان می خواهند بگویند حرفه ای بودیم که مسائل خود آنها است. سال گذشته همچین روزی در آکادمی فوتبال با یک کنفرانس خبری، آمدنم را سر حال و با ذوق اعلام کردم و کارم را شروع کردم. هواداران صبر من را کردند، شرایط سخت جلو رفت و ما کم کم با حواشی رو به رو شدیم. به هوادارانم در ورودم قول هایی دادم و گفتم دربی را می بریم.

بعد فکر کردم ما 5 سال است نبردیم و عجب قولی دادیم. گفتم تیم را اول و دوم می کنیم. خدا را شکر می کنم که به جوانی من رحم کرد که هر دو قول من انجام شد. همه شما من را می شناسید. با نفت روزهای بسیار خوبی را در فوتبال ایران داشتم. شرایطم به صورت پله کانی رشد کرد. توانستم به نقطه ایده آلی برسم و 2 سال قبل می توانستم به استقلال بیایم اما عقب نشینی کردم و نیامدم. سال خوبی را شروع کردم و وقتی در کمپ بودیم با 5 هزار هوادار لذت می بردیم. 3-4 هزار نفر آمدند که به من پیام بدهند برای حمایت آمدند. از هواداری که گفت حیا کن رها کن، ناراحت نیستم زیرا نسل آنها تغییر کرده است. من با نسل قبلی در فوتبال آمدم و سکوها را می شناسم. افتخار می کنم شاگرد مکتب استقلال هستم. هواداری روی سکو بودم و با گل مظلومی حضور در استادیوم را جشن گرفتم. 6-7 ساله بودم که استقلالی شدم و یک سری رویاها داشتم. در رختکن با آقای فریبا و عبداللهی صحبت کردم و دیدم فضا فعلا حیا کن و رها کن است و باید به این فضا احترام بگذارم. هوادارانی که این بالا بودند، روزهای خوبی با من داشتند. بازی با پدیده برای اولین بار بود که حیا کن رها کن شنیدم. همیشه در استقلال آقای خودم بودم و تجربه شعار خوردن نشنیدم. نتوانستم به تیم حجازی در آخرین سال به دلیل مصدومیت کمک کنم و ناراحتم. استقلال را کاملا دوست داشتم و هواداران را واقعا دوست دارم.

باید مواظب باشم این حیا کن رها کن تبدیل به جملات خطرناک تری نشود. اصلا امروز ناراحت نیستم. با بچه ها جله گذاشتم و چند وصیت به آنها کردم. اول به آنها گفتم قداست هم را به خاطر پول و مسائل اجتماعی نشکنید. دوم به آنها گفتم به بزرگترها احترام بگذارید. می توانستم بعد از پدیده از استقلال بروم. امروز در فضای ناراحتی نیستم که بخواهم اتفاقات برنامه 90 را مرور کنم. من برای اینکه ثابت کنم دروغ نگغتم، خودم را کنترل کردم. صحبت های پیشکسوتان را خواندم. اما فارغ از اینکه از پشت خالی کردن گلایه کنم، من را به آخر خط رساندند. یک موقعی هست شما به آخر خط میرسی اما در فوتبال ایران شما را به آخر خط رساندند. در فوتبال ایران برادر کشی داریم. هواداران دیگر برای ما صبر نمی کنند. فصل گذشته هفته پنجم برابر ماشین سازی بودیم اما حیا کن رها کن نشنیدیم. امروز می خواستم از تونل رد بشوم اما بهتاش اشک داشت و اجازه نداد. من چیزی ندارم برابر هواداران که از دست بدهم. هواداران من را سرمربی و بازیکن کردنند اما صبر آنها برای تولیدات داخلی کم است. همیشه به گروهم می گفتم باید مسیر رو به جلو برویم. من فکر می کنم به آخر خط من را رساندند. از هفته دیدار با پدیده تا به امروز، 2 هفته گذشته است و من تنها ترین آدم تاریخ استقلالم. شرایط من بسیار سخت است و خانواده من اذیت می شوند. بازیکنانم شرایط سختی را طی می کنند. من می توانستم بازی با پدیده بروم و در وسط زمین نیز خدا را شکر کردم. مربیان به من گفتند بمان و بجنگ.

امروز متوجه شدم یک آفساید می تواند سرنوشت مربی را تغییر دهد. چند وقت پیش ساکت به فرییا گفت فوتبال ادامه دارد و فوتبال ادامه داشت. تورک به من گفت حکم علیه من، خلاف قوانین است. می گویند آدمهایی که سر خود را می تراشند خوش شانس هستند اما من نبودم. بازیکنان من مصدوم شدند و من حسرت یک زمین خوب را داشتم. در نفت تهران شرایط زمین راحت بود اما اینجا نه. روی صحبت با آقای تاج و ساکت است. فوتبال ادامه دارد اما فوتبالی ها باید در مسند فوتبال بماند. من نمی دانستم که ساکت این را به فریبا گفته است و الان به من گفتند. هواداران صبر من را نکردند و علی قربانی توپ را ندید. امروز آخر خط است و به احترام خانواده می روم.
اگر هفته ششم سال گذشته برای من صبر نمی کردید، تیم درست نمی شد. هواداران اکنون قبول نمی کنند من بمانم و تیم را فردی از خودشان درست کند. می توانستیم نیمه اول را با دو گل تمام کنیم. بازیکنانم برای من زحمت کشیدند و در چهره آنها دیدم که می خواهند برای من جان بدهد. یک جا را ابراهیمی جمع می کرد و یک جا را حیدری. بازیکنان کوچک هم تلاش می کردند تا یک جا را جمع کنند.

برای استقلال مربی گری را آغاز کردم و اگر استقلال نمی آمدم، حیا کن رها کن نمی شنیدم. وقتی به استقلال آمدم، می دانستم نباید ناراحت بشوم. خوشحالم که اجازه ندادم علیه پیشکسوتان بیانیه داده شود. به بازیکنانم گفتم امروز روز آخر من است و نمی خواهم خانواده ام را اذیت کنم. ما برای خانواده ها زندگی می کنیم. شخصیت واقعی ما زمانی است که به خانه می رویم. باید به خانه احترام می گذاشتم. از سرمربیان سابقم که کنارم بودند، معذرت خواهی می کنم. عاشق این بودم که یک روز افرادی که برای لبخند آنها در سال 73 تلاش می کردم، اکنون کنارم بودند.

نمی خواهم هواداران اذیت شوند. نمی خواهم بگویم بازی رشت بازی را بر می گردانم. هوادار صبر ما را نمی کند. امروز، روز اخرم در استقلال بود. از کادر و بازیکنان و هواداران تشکر می کنم. اگر در فضای مربی گری باشم، از خدا می خواهم برابر استقلال قرار نگیرم. در نفت خیلی فشار روی من بود زمانیکه برابر استقلال می گرفتم. نمی دانستم بعد از برد استقلال، خوشحال باشم یا ناراحت. اگر در فضای مربی گری بمانم، در استادیوم آزادی برابر استقلال قرار نمی گیرم. چند بازی که در نفت انجام دادیم، خیلی سخت بود.
از فدراسیون فوتبال و آقای ساکت هیچ وقت نمی گذرم زیرا الان متوجه این موضوع شدم که چه اتفاقاتی افتاده است. یک آفساید می تواند زندگی را عوض کند.

ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان در دیدار برابر ذوب آهن نیز نتوانست تیمش را به نتیجه برساند و این مساله باعث استعفای او بعد از تساوی برابر شاگردان امیر قلعه نویی شد.

طبق اعلام مسوولان باشگاه، میک درموت، مربی این تیم تا تصمیم نهایی این باشگاه به عنوان سرمربی موقت آبی‌پوشان را در دیدار برابر سپیدرود همراهی خواهد کرد.
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ
 سپاس شده توسط @پوریا@ ، ÆMÆշЇÑζ ، ßяɪcε
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دیدار صمیمانه منصوریان و آذری در اراک(عکس)
  مکافات اینستاگرامی منصوریان بعد از قرارداد سه ساله!
  رسمی؛ منصوریان سرمربی تراکتور شد
  منصوریان: یک جای کار می‌لنگد که هواداران به ورزشگاه نمی‌آیند
  لعنت به بی سوادی فوتبال؛ صحبت های منصوریان بعد از نشست خبری!
  فریبا: منصوریان باید در مورد رضائیان نظر بدهد
  بیوگرافی علیرضا منصوریان
  منصوریان پس از تساوی در دربی: استقلال برنده دربی بود!
  منصوریان سرمربی یک میلیارد تومانی استقلال!
  منصوریان امیری را شکار کرد (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان