امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بازگشت شکوهمند چشمی؛ بهروزیِ روزبه!

#1
هافبک جنگنده آبی پوشان را می توان یکی از روزنه های امیدواری در شب های تاریک استقلال دانست.
اختصاصی طرفداری – روزبه چشمی، هافبک جنگنده و تدافعی استقلال که از محبوبیت زیادی در میان هواداران این تیم بهره می برد، پس از مصدومیت شدید خود از ناحیه زانو، با قدرت به میادین بازگشته است.

چشمی که با ارائه نمایش های دیدنی و کم نقص در ترکیب تیم پرویز مظلومی، یکی از بهترین بازیکنان لیگ پانزدهم استقلال لقب گرفته بود، با یک بدشانسی بزرگ مواجه شده و ناچارا شش ماه را خانه نشین شده بود. با این حال، روزبه که خود را آماده نیم فصل دوم سال گذشته می کرد، متوجه ممنوعیت استقلال از حضور در پنجره نقل و انتقالاتی شده و بدین ترتیب، دوران غیبتش طولانی تر گردید.

در حالی که با اوج گرفتن امید نورافکن، احیای فرشید باقری و درخشش زاید الوصف امید ابراهیمی، کمتر بر روی حضور و درخشش روزبه چشمی در ترکیب استقلال حساب باز می شد، این هافبک پرتلاش با نمایش های بسیار خوب خود، یکی از معدود ستارگان درخشان استقلال در 5 هفته ابتدایی رخ نشان داده و البته تنها بازیکنی شد که پس از شکست مقابل پدیده، مورد تشویق طرفداران استقلال قرار گرفت.

چشمی با دعوت به اردوی تیم ملی، موفق شد مقابل کره جنوبی و سوریه، 2 بازی ملی انجام دهد و به رویای حضور در جام جهانی، امیدوار تر شود. چشمی پس از پایان تعطیلات ملی، خیلی زود به اردوی استقلال بازگشت و با مصدومیت شدید پژمان منتظری، بی درنگ در ترکیب اصلی آبی ها در پستی جدید به کار گرفته شد.


روزبه این بار هم ستاره استقلال لقب گرفت و در آوردگاه سیرجان، در مقابل محمد غلامی موفق عمل کرده و بهترین بازیکن تیمش در راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی لقب گرفت. با عملکرد مطمئن و درخشان چشمی و البته مصدومیت سخت منتظری، به نظر می رسد چشمی در دیدار های آینده استقلال، یکی از مدافعین میانی علیرضا منصوریان باشد.

این در حالی است که روزبه پیش از این در تیم ملی امید و تیم صبای قم نیز به عنوان مدافع میانی ایفای نقش کرده و در لیست پیشین کارلوس کی روش نیز، در فهرست مدافعان قرار داشت. گرچه او در پست هافبک، کارایی بیشتری می تواند از خود بروز دهد ولی چشمی با قدرت بازی خوانی و ذکاوت بالا، از حالا نیز جای پای خود را در خط دفاعی سفت کرده است.

حضور او در خط دفاعی، همچنین می تواند توفیقی اجباری برایش باشد. با حضور عزت اللهی، حاجی صفی، کامیابی نیا و ابراهیمی، چشمی شانسی برای تصاحب یک سهمیه در خط هافبک تیم ملی برای مسابقات جام جهانی نخواهد داشت. درحالی که به عنوان مدافع و با مصدومیت شدید منتظری و پا به سن گذاشتن حسینی، تنها انصاری و پورعلی گنجی مقدم بر او هستند. همچنین این جابجایی از ترافیک شدید خط میانی استقلال نیز خواهد کاست و به نظر، زوج امید نورافکن و امید ابراهیمی همانند فصل گذشته در این ناحیه از زمین تشکیل خواهد شد.
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ
 سپاس شده توسط ÆMÆշЇÑζ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بازگشت بیرانوند و توقف آنتورپ
  امیری؛ دفاع چپ مطمئن یا بازگشت به پست تخصصی؟
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس
  زمان بازگشت لواندوفسکی به میادین مشخص شد
Wink بازگشت آل کثیر به اردوی پرسپولیس
  سامان در مسیر یک بازگشت دلچسب (عکس)
  بازگشت باشکوه کاپیتان معروف با فتح جام
Information احتمال بازگشت دانشگر به استقلال؛ نزدیک به صفر
  کریس رونالدو و عملیات بازگشت به رئال مادرید
  جدایی سردار آزمون از زنیت جدی شد. مصدومیت سردار جدی نبود بازگشت ستاره ایرانی به تمرین

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان