امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

همه چیز درباره جشن بادبادک ها در تایلند

#1
در تایلند فصل تابستان با بادبادک بازی گره خورده است و خیلی از تایلندی ها، بادهای گرم تابستانی را به اسم بادبادهای بادبادکی می شناسند چون وزش این بادها همزمان شده است با فصل هوا کردن بادبادک ها. جشن رنگارنگ بادبادک ها در تایلند هر سال در ماه مارس (اسفند) برگزار می شود تا بادبادک بازی که بخشی از میراث ملی این کشور است همیشه زنده بماند و همچنین روابط خارجی این کشور با ملت های دیگر قوی تر شود. هر سال تعداد زیادی از کایت ران ها و همینطور کسانی که به این ورزش علاقه دارند جذب این فستیوال می شوند.

در زمان پادشاهی سوخوتای بود که به پرواز درآوردن بادبادک ها به تایلند معرفی شد هرچند که در سال های قبل و در زمان پادشاهی چولالونگکورن هم مسابقات بادبادک بازی برگزار و به برنده آن کاپ پادشاهی اهدا می شد. تایلندی ها قرن هاست که بادبادک ها را به پرواز در می آورند و علاقه خود به این سرگرمی محبوب را در فستیوال بادبادک ها جشن می گیرند. بادبادک های هر کشور باید شکل و رنگ مخصوص به خودش را داشته باشد و با بادبادک های کشورهای دیگر فرق کند. در جشن بین المللی بادبادک ها در تایلند بیش از ۲۰ کشور از ۷ قاره با بادبادک هایی رنگارنگ و متنوع حاضر می شوند.این مطلب برگرفته از سایت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تور پوکت است .
در جشنی که در مارس ۲۰۱۷ برگزار شد اتفاق ویژه ای افتاد و بادبادکی به شکل وال با ۳۰ تا ۴۰ متر طول به پرواز در آمد و همه مردم را به وجد آورد. در این جشن در کنار همه کسانی که از جای جای جهان برای بادبادک بازی به تایلند آمده بودند ۲۰ تیم ویژه از ۹ کشور کویت، چین، آلمان، مالزی، سنگاپور، هلند، اندونزی، نیوزلند و تایلند بادبادک های تماشایی را در آسمان ساحل «چا آم» به پرواز در آوردند. در این جشن رنگارنگ و رویایی در فضایی شاد همه افراد مهارت های بادبادک بازی خود را به رخ همدیگر می کشند و با هم رقابت می کنند. در بخش دیگری از این جشن، مسابقه ای برای انتخاب بالاترین و زیباترین بادبادک برگزار می شود که جایزه اش برای کایت ران های دنیا اهمیت زیادی دارد.
در جشن بادبادک ها نمایشی هیجان انگیز از هنر به پرواز در آوردن بادبادک ها را می بینید و اگر دلتان خواست این بادبادک ها را خودتان بسازید می توانید با شرکت در کلاس های آموزشی که در همین جشن برگزار می شود روش درست کرن آن ها را یاد بگیرید. در گوشه ای دیگر از این فستیوال می توانید بادبادک های سنتی تایلندی را تماشا کنید و با سلیقه مردمان قدیم این کشور هم آشنا شوید. برای این که این جشن حال و هوای شادتری پیدا کند خوانندگانی معروف در آن کنسرت برگزار می کنند و آهنگ های شاد و مهیج می خوانند. خوشی های این جشن تمامی ندارد و در قسمت های مختلف می توانید دکه هایی را پیدا کنید که به مناسبت این جشن غذاهای خوشمزه ای را می فروشند. این جشن، آخر هفته ای شاد و مفرح را برای همه کسانی که ماه مارس را برای سفر به تایلند انتخاب می کنند می سازد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آبخاز کشوری بی نظیر که کمتر درباره آن شنیده اید.
  بهترین زمان برای سفر به تایلند
  دانشگاه تایلند با درختان منحصر به فرد +عکس
  موزه های دیدنی و جذاب بانکوک پایتخت تایلند
  هتل ارزان در تایلند
  تور تایلند
Rainbow کمے درباره ے استالاكتيت و استالاگميتـها...
  سفر به تایلند و معرفی جزیره های آن
  1۰ مکان دیدنی تایلند که حتما باید ببینید
  جلوه های زیبا از کشور تایلند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان