امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مصاحبه خبر ورزشی با مهدي قائدي

#1
جوان اول بوشهري‌ها در ادامه مسير پيشرفت خود در فوتبال ايران عنوان پديده ليگ دسته اول در فصل گذشته را به خود اختصاص داد.

طرفداری- مهدي قائدي در بدو ورود به اردوي استقلال به عنوان يكي از خريدهاي بزرگ تابستاني معرفی شد. ستاره كم سن و سال فصل قبل ايرانجوان كه با سماجت عليرضا منصوريان به عنوان اولين خريد بزرگ آبي‌ها در تابستان به تهران كوچ كرد در مراسم بهترين‌هاي فصل فوتبال ايران هم يكي از جوايز اصلي را درو كرد تا با روحيه دوچندان خود را براي چالش بزرگ‌تر در ليگ برتر آماده كند. مصاحبه خبر ورزشی را با او در ادامه می خوانید:

* گويا كوچ به تهران هنوز سورپرايزهاي غيرقابل پيش‌بيني براي تو در پي دارد؟

(با خنده) دقيقاً و هر روز هم با اين اتفاقات بيشتر سورپرايز مي‌شوم.

* چرا اين‌قدر دير به مراسم بهترين‌هاي فوتبال رسيدي؟

وقتي شنيدم به اين مراسم دعوت شدم در ابتدا تصورم اين بود كه با من شوخي كردند چون اصلاً در حد و اندازه‌اي نبودم كه بخواهم تصور حضور در جمع بهترين‌هاي فوتبال ايران را داشته باشم اما يك ساعت قبل از مراسم دوباره تماس‌هايي از باشگاه گرفته شد كه حتماً بايد در مراسم حاضر باشي. وقتي ديدم موضوع جدي‌تر از چيزي است كه من متصور بودم بلافاصله با يكي از دوستانم با عجله آماده حضور در مراسم شده و راهي محل برگزاري آن شدم.

* وقتي وارد سالن شدي چه حس و حالي داشتي؟

اصلاً قابل توصيف نيست چون من مهدي قائدي 19 ساله كه تا دو سال پيش آرزويم اين بود در ليگ اميدهاي بوشهر بتوانم در تركيب اصلي تيم به ميدان بروم حالا وسط جمعيتي از ستاره‌هاي سرشناس فوتبال ايران نشسته و كانديداي كسب يك عنوان بزرگ بودم. اصلاً برايم باوركردني نبود كه اين لطف خداوند شامل حالم شده باشد اما يك لحظه به خودم آمدم و ديدم واقعيت دارد. نه نمي‌توانم اين حال را توصيف كنم و تنها چيزي كه مي‌توانم اعتراف كنم اين است كه هزاران هزار بار خداوند را شكر كردم.

* كسب عنوان پديده ليگ دسته اول مسلماً نگاه‌ها را به تو بيشتر جلب خواهد كرد؟

صد درصد و اين واقعيتي است كه خودم كاملاً به آن پي برده‌ام چون در همين مدت كوتاه حس كردم چقدر نگاه‌ها و انتظارات از من بالا رفته بنابراين در همان پايان مراسم به خودم يك قول دادم. قول دادم سال آينده طوري كار كنم و براي استقلال به ميدان بروم كه در مراسم بعدي اسكار فوتبال ايران اين بار به عنوان پديده ليگ برتر و نماينده طرفداران استقلال از تهران افتخار حضور دوباره در اين مراسم را داشته باشم.

* مي‌تواني به اين قول عمل كني؟

اميدوارم لطف خداوند دوباره شامل حالم بشود و با دعاي خير پدر و مادرم، كه هرچه دارم از اين دعاست، در كنار حمايت مربيان و طرفداران استقلال بتوانم از عهده اين قول بربيايم. البته همه چيز دست خودم و تلاشي است كه بايد در اين راه انجام بدهم از همين‌رو تمام تمركزم را روي تمرينات و بازي‌هاي استقلال گذاشتم و مي‌خواهم از هر فرصتي براي رسيدن به اين قول و هدف بهره ببرم.

* فصل با محروميت براي تو و چند نفر ديگر آغاز شد.

خيلي اميدوار بودم اين حكم در آبادان شكسته شود اما متأسفانه در روزي كه مي‌توانست روزي رؤيايي و خاطره‌انگيز باشد تنها غم و اندوه دور بودن از تيم روي سكوها نصيب من و دو نفر ديگر از بچه‌ها شد كه واقعاً انصاف نبود چنين رفتاري با ما صورت بگيرد. شايد جالب باشد بدانيد خيلي از دوستان و بستگان من براي ديدن مهدي قائدي با پيراهن استقلال به آبادان آمده بودند كه شرمنده آنها شدم.

* فكر مي‌كردي استارت در استقلال با شكست توأم باشد؟

نه اصلاً فكر باخت را نمي‌كرديم اما همه چيز دست به دست هم داد تا اين شكست رقم بخورد. با اين وجود شك ندارم تيم ما از اين شوك خارج و به همان تيمي تبديل مي‌شود كه طرفداران انتظار دارند، تيمي كه براي تصاحب جام‌هاي مختلف به مصاف رقبا خواهد رفت.

* هنوز هم مشخص نيست تكليف محروميت شما چه خواهد بود؟

راستش را بخواهيد نمي‌خواهم راجع به اين محروميت صحبت كنم چون باشگاه در حال پيگيري موضوع است اما اميدوارم آقايان تصميم‌گيرنده در فوتبال كمي هم به ما و شرايط‌مان توجه كنند و اين‌گونه با روحيه و انگيزه سه جوان بازي نكنند. روز جمعه بازي با استقلال خوزستان در تهران مي‌تواند روز بزرگي براي من باشد چون به يكي از آرزوهاي بزرگم در ورود به تيم جديدم خواهم رسيد.

* چه آرزويي؟

اينكه در ورزشگاه آزادي با پيراهن يكي از بزرگ‌ترين تيم‌هاي ايران و آسيا به ميدان بروم حتي براي چند ثانيه. اميدوارم اين اجازه را با بخشش محروميت به ما بدهند كه براي استقلال بازي كنيم و حسرت چيزي در دل‌مان نماند.
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ
 سپاس شده توسط Bahar ♡
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اخبار کوتاه ورزشی!
  چقدر می‌دهی مصاحبه کنم؟
  نحوه مقابله با کرونا در ورزشگاه، سالن ورزشی و استخر
  چرا تکلیف تمرینات و مسابقات ورزشی مشخص نشد؟
  چرا به صلاحیت تحصیلی ورزشی‌ها رسیدگی نمی‌شود؟
  خطرهای برگزاری ادامه لیگ نوزدهم از نگاه یک پزشک ورزشی
  داستان عجیب انتخاب چهره سال یک رشته ورزشی در پیج اینستاگرام با 1600 فالوئر!
  از سرگیری تمرینات ورزشی در ایتالیا از نیمه اردیبهشت
  مدیر ورزشی بایرن مونیخ: نویر برای ما ارزش زیادی دارد
  جهانبخش: برایتون برایمان تجهیزات ورزشی فرستاد تا آماده بمانیم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان