امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

لعنت به بی سوادی فوتبال؛ صحبت های منصوریان بعد از نشست خبری!

#1
سرمربی استقلال بعد از شکست مقابل نفت آبادان صحبت های جنجالی انجام داد.

طرفداری- علیرضا منصوریان پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر صنعت نفت آبادان در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت:

قبل از هر چیز باید بگویم روز گذشته به من زنگ زدید و مدام تماس گرفتید که به نشست بیایم، اما آمدیم و شما نبودید. ما هم دنبال زمین بودیم و هم لباس. شما هم به صورت خودجوش غیب شدید. ما به احترام اینکه مردم آبادان را دوست داریم، آمدیم.

به نقل از تسنیم، وی افزود:

به مردم آبادان به خاطر این برد تبریک می‌گویم. به همه مردم زرد طلایی تبریک می‌گویم. به نمایندگی از تیم و هواداران به ساکت تبریک می‌گویم. لعنت به خودخواهی و بی‌سوادی فوتبال. لعنت به قوانین فوتبال که در مملکت ما رعایت نمی‌شود. لعنت به قوانین. لعنت به گذشته‌ای که فراموش می‌شود. نمی‌دانم محمد رضا ساکت می‌داند استقلال نیمی از هواداران فوتبال را دارد یا نه. ما تا قبل بازی صبر کرده بودم. ما کار قانونی کرده بودیم و تصورمان این بود که قانونی با ما برخورد شود. مملکت ما این همه شهید داده که آزادی بیان باشد، اما اسیر دیکتاتوری شدیم.

منصوریان اظهار داشت:

به تاج گفتم با قوانین عجیب و غریب خود به قوانین فیفا توهین کردید. یکسری خبرنگاران قوانین فیفا آگاهی دارند و نوشتند که غیرقانونی بازیکنان ما را محروم کردند. به تاج گفتم کار قانونی انجام دهید، صحبتی نمی‌کنم، ما تابع قوانین فیفا و فدراسیون هستیم.

سرمربی استقلال گفت:

در سخت‌ترین شرایط با العین امارات بازی داشتیم، با وجود داشتن مصدوم و محروم، امید نورافکن را به تیم جوانان دادیم. ضرر کردیم ولی صدای‌مان در نیامد. باید افتخار کنم که برخی از بازیکنان ما به خاطر پرچم ایران مصدوم شدند. آن روز سرباز وطن شدیم و از ما تشکر کردند، اما برای تیم امید در سال جاری در پست دفاع وسط، پادوانی و مگویان مصدوم شدند. رابسون رفت، وضعیت ثبت قراداد منتظری مشخص نبود. فرشید باقری، امید ابراهیمی و اسماعیلی مصدوم بودند.

وی در مورد خروج نام محسن کریمی از لیست استقلال تصریح کرد:

با محسن کریمی دو سال دیگر تمدید کردیم. سلامت این بازیکن برای ما مهم بود، به همین دلیل او را از لیست خارج کردیم. ما بین تاریخ میلادی و شمسی هم گیر کرده‌ایم، نمی‌دانیم باید با تاریخ تولد شمسی جلو برویم یا میلادی. به تاج گفتم همه می‌گویند نگران جوانان هستیم، پس اجازه دهید همه جوانان بازی کنند.

سرمربی استقلال با بیان اینکه قوانین فیفا خارج از مرزهای ایران است به انتقادات خود نسبت به تصمیم فدراسیون فوتبال مبنی بر محرومیت سه بازیکن تیمش ادامه داد و گفت:

قوانین فیفا در مرزهای ما رعایت نمی‌شود. اگر بخواهیم قوانین را ببینیم می‌توانیم در اینترنت ببینیم. هیچ مربی یا بازیکنی گارانتی ندارد که بتواند موفق شود. یک نفر از طبقه بالا به طبقه پایین دستور می‌دهد بازیکن را محروم کنند. وقتی قانون رعایت نمی‌شود، نمی‌توانیم بدهی‌ها را هم بگیریم. من قبلاً به تاج گفته بودم که فوتبال ما در بی قانونی غلت می‌زند و بهتر است قبل از هر چیز به جای مبارزه با برخی مسائل، برویم با قوانین فوتبال آشنا شویم.

منصوریان در واکنش به این موضوع که چرا انتقادات را فقط به فدراسیون فوتبال و ساکت دارد و نسبت به خودش چرا انتقادی ندارد، اظهار داشت:

منظور من ساکت فقط نیست. ضمن اینکه من حرف‌هایم را باید به شما بگویم. بروم در اتاق خالی فریاد بزنم؟ شما باید حرف‌های من را انتقال بدهید.

در ادامه نشست فردی درباره نتایج صنعت نفت مقابل استقلال در این بازی و فصل‌های گذشته صحبت کرد و گفت دفاع استقلال در این بازی به هم ریخته بود و خط هافبک هم به خوبی مهاجمان را تغذیه نمی‌کرد، که منصوریان خاطرنشان کرد:

شما گویا حالت خوب نیست. شما هوادار فوتبال هستی یا خبرنگار؟ اینجا کری خوانی نیست که می‌گویید نتایج در گذشته چه شده است. وقتی شما عقب می‌افتید ممکن است که نوع بازی‌تان هم تغییر کند. در نیمه اول شکل و شمایل تیم‌مان عوض شده بود. البته تیم ما در نیمه اول از نظر روحی باخته بود. در نیمه اول سردرگمی داشتیم، اما در نیمه دوم کامل سوار بازی بودیم. نفت در نیمه دوم فقط یک موقعیت خوب با حرکت پریرا روی دروازه ما داشت که می‌توانست تبدیل به گل دوم شود. به نظرم عملکرد صنعت نفت نسبت به سال گذشته بهتر شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اعتراضی به داوری داشت که در طول بازی به داور مسابقه اعتراض می‌کرد، گفت:

نسبت به عملکرد داوری هیچ اعتراضی نداریم. اعتراض در طول بازی هم طبیعی است، اما ما اعتراضی نداریم. به نظرم حتی پنالتی که گرفته شد درست بود، من از زاویه خوبی ندیدم، اما وقتی سوال کردم متوجه شدم که پنالتی درست بوده است.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه صنعت نفت را در این فصل با فراز کمالوند چطور می‌بینید، گفت:

کمالوند سابقه فوتبالی زیادی ندارد، اما سابقه مربیگری‌اش خوب بوده است. صنعت نفت نسبت به سال گذشته بهتر بازی می‌کند، تقویت هم شده و فارغ از نتیجه مقابل استقلال تیم قدرتمندی است و می‌تواند جایگاه خوبی در لیگ امسال داشته باشد و نحوه بازی آنها هم مشخص است.

منصوریان درباره عملکرد تیم خودش اظهار داشت:

شرایط ما خیلی خوب بود و اگر ساختارمان در نیمه اول به هم نمی‌خورد، می‌توانستیم بهتر بازی کنیم. اگر شکل خودمان را داشتیم می‌توانستیم برگردیم، اما از شکل خودمان خارج شدیم. تیم ما یک هفته است که به هم خورده و از نفراتی که با آنها کار کرده بودیم، نتوانستیم استفاده کنیم. نسبت به سال گذشته هم ما تغییرات زیاد داشتیم، اما این هم طبیعی است وقتی تیم‌ها مقابل استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنند، با انگیزه‌تر هستند. صنعت نفت هم خوب بود، اما ما ساختارمان به هم خورد. از نظر روحی به هم ریختیم
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ
 سپاس شده توسط ÆMÆշЇÑζ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  واکنش آذری جهرمی به آیتم جنجالی فوتبال برتر
Information محرومیت بی‌سابقه امیر قلعه‌نویی از فوتبال
  غیبت سرمربیان در نشست‌های مطبوعاتی تخلف است
  تکرار ماجرای فصل گذشته بیرانوند در تیم فوتبال آنتورپ
  فدراسیون فوتبال و اعلام استادیوم های جام جهانی به AFC
  فوری: شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس تایید شد! شایعه نیست
  شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس؟
  ژاوی و تحسین نکونام در نشست مطبوعاتی
  درخواست نویسندگی در بخش فوتبال و سایر ورزش ها و زیرشاخه ها
  دیدار صمیمانه منصوریان و آذری در اراک(عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان