امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پرسپولیس در پیچیده‌ترین موقعیت سال

#1
پرسپولیس در پیچیده‌ترین موقعیت سال

مصاحبه های هماهنگ شده بازیکنان پرسپولیس یک روز بعد از پیروزی در دیدار سوپرجام اعتراض آنها بود به شرایط مالی حاکم بر باشگاهی که از نظر فنی در بهترین دوره دو دهه اخیر خود به سر می برد.
به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ برتر سالی بسیار خوب را پشت سر گذاشته و با انجام اردوی آماده سازی در کشور اوکراین مهیای حضور در رقابت های این فصل از لیگ برتر فوتبال ایران است. آنها همچنین تنها نماینده بازمانده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند و مسابقه ای دشوار مقابل الاهلی عربستان برگزار خواهند کرد.

سرخپوشان که بعد از 2سال خاطره انگیزه در لبه افتخار و جاودانگی هستند، این روزها با مشکل تازه ای روبه رو شده اند؛ بحث نقد شدن وعده های مالی که به عنوان آپشن قراردادهای فصل گذشته به بازیکنان قول داده شده بود، نکته اینجاست که باتوجه به موفقیت های پرسپولیس2+11 بازیکن ثابت این تیم آپشن های مندرج در قرارداد را شامل می شوند تا این مساله یک بار مالی بزرگ برای باشگاه به همراه داشته باشد. در واقع بازیکن ها که سقف قرارداد فصل گذشته آنها در پرسپولیس 950 میلیون تومان بوده حالا مبالغی در حد 300 تا 400 میلیون تومان و حتی بالاتر را طبق قرارداد از باشگاه طلبکارند. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس به واسطه قهرمانی هیچ پاداش یا جایزه ای از فدراسیون یا حتی اسپانسر دریافت نکرده تا بتواند به خواسته قانونی بازیکنان عمل کند.

در حال حاضر، بازیکنان پرسپولیس نزدیک به 4 ماه از دریافتی مالی دور بوده اند و باشگاه که قصد داشت روز گذشته مبلغی نسبتا مناسب و در حد 30درصد قرارداد امسال به حساب آنها بریزد، با این واکنش مواجه شده که پیش پرداخت امسال باید با مانده سال گذشته (20درصد قرارداد+ آپشن ها) محاسبه و به عنوان اولین پرداختی در حساب آنها ریخته شود. این مساله اما در توان فعلی باشگاه پرسپولیس نیست و گفت و گوهای روز گذشته نیز از همین موضوع ناشی می شود.

باتوجه به اینکه باشگاه پرسپولیس از حق پخش تلویزیونی، درآمد بلیت فروشی و تبلیغات محیطی محروم مانده است و در شرایطی که سرخپوشان برای حل پرونده بدهی مانوئل ژوزه به مبلغی در حدود 7میلیارد تومان نیاز دارند، اسپانسر باشگاه فعلا قادر به تامین حوائج باشگاه نیست و باتوجه به این مساله ممکن است نارضایتی ها فعلا ادامه داشته باشد. برای حل این مشکل اما تنها یک راه پیش پای پرسپولیس است؛ همکاری بازیکنان و افزایش تلاش باشگاه برای درآمدزایی و البته شاید کمک وزارت ورزش به عنوان متولی پرسپولیس و استقلال.

پرسپولیس در این مسیر به همکاری بیش از پیش هواداران نیز احتیاج دارد. هر طور که فکر کنید حیف است که مجموعه فعلی به واسطه مبالغی که در فوتبال حرفه ای امروز اندک تلقی می شوند، از هم گسسته شود.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس
  رسانه قطری: منتظر شکست پرسپولیس نباشید!
  خط‌کشی نیم متری روی پای ستاره پرسپولیس!
Wink شجاع مقابل پرسپولیس نیمکت‌نشین می‌شود؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان