امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سردار و لاتزیو؛ آخرین اخبار و گمانه‌ها

#1
سردار و لاتزیو؛ آخرین اخبار و گمانه‌ها

ستاره 22 ساله ایرانی فصل گذشته روستوف همچنان یکی از سوژه های جنجالی بازار تابستانی اروپا قلمداد می شود، بازیکنی که حالا به عقاب های شهر رم لینک شده است.

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون مهاجم اول تیم ملی ایران و باشگاه روستوف که حالا تمامی اخبار از بازگشت او به روبین و پیوستن به قربان بردی اف کاشف اصلی او در شهر کازان حکایت دارد به یکباره گزینه اول خرید باشگاه لاتزیو معرفی شد و غیبت های او در تمرینات روزهای گذشته روبینی ها آن هم در فاصله تنها چند روز تا آغاز فصل جدید لیگ برتر روسیه به تمام ابهامات و شائبه ها افزود.

در شرایطی که بحث انتقال این استعداد ناب ایرانی به باشگاه های مطرح اروپا از زمستان گذشته نقل محافل خبری معتبر دنیا شد حالا نه تنها رسانه های روسی بلکه رسانه های خبری معتبر ایتالیا نیز از جدی بودن ترانسفر این بازیکن به باشگاه سرشناس لاتزیو به عنوان جانشین دو مهاجم در حال ترک این تیم خبر دادند تا جایی که یکی از این سایت های ایتالیایی با اشاره به پرونده انضباطی سردار در کمیته انضباطی فیفا مدعی شد امروز بعدازظهر با صادر شدن حکم توسط فیفا این بازیکن تکلیف خود را برای فصل آتی مشخص خواهد کرد.

به نوشته سایت m.lalaziosiamonoi ایتالیا سردار آزمون پرونده ای انضباطی با باشگاه های روستوف و روبین کازان در فیفا دارد که قرار است با پیگیری های صورت گرفته توسط وکلای این بازیکن حکم این شکایت امروز صادر شود. در صورتی که حکم به سود سردار باشد و او بازیکن آزاد اعلام شود مهاجم ایرانی بدون هیچ هزینه ای راهی رم می شود تا قرارداد 5 ساله با باشگاه لاتزیو امضا و به سود هنگفتی برسد اما اگر فیفا او را بازیکن یکی از دو باشگاه روسی طرف دعوا بداند سران لاتزیو پیشنهاد 10 میلیون یورویی خود را برای خرید سردار ارائه و او را جانشین جورجویچ صرب و کیتا بالده سنگالی خواهند کرد. دو بازیکنی که در راه کوچ به باشگاه های ترکیه ای و همچنین چلسی یا یوونتوس هستند.
 

سردار و لاتزیو؛ آخرین اخبار و گمانه‌ها 1


در همین حال سایت cittaceleste که منتسب به باشگاه لاتزیو است و همواره اولین مرجع برای انتشار اخبار موثق این باشگاه محبوب پایتخت ایتالیا قلمداد می شود نیز در گزارش که صبح امروز از روند مذاکرات برای خرید سردار منتشر کرد، نوشت:« مهاجم ایرانی از دید لوتیتو مدیر باشگاه بهترین سرمایه گذاری در تابستان 2017 قلمداد شده و نماینده های لاتزیو از یک هفته قبل به شدت روند مذاکرات با او و باشگاه های روسی را زیر نظر دارند تا این بازیکن قبل از ورود تیم به مسابقات پیش فصل راهی اردوی تیم در جنوب ایتالیا شود. آزمون به احتمال فراوان جانشین کیتابالده مهاجم سنگالی خواهد شد که زیر بار تمدید قرارداد نرفته و در حال فروش به یوونتوس و چلسی قرار دارد».
 

سردار و لاتزیو؛ آخرین اخبار و گمانه‌ها 1


در همین حال برخی منابع خبری منتسب به باشگاه روبین کازان نیز مدعی شده بودند سردار آزمون خرید مجانی قربان بردی اف برای روبین در تابستان بود که حالا با فروخته شدن به لاتزیو و حتی بایرلورکوزن می تواند سودی هنگفت و چند میلیون یورویی به باشگاه برساند تا جبران خسارت جدایی غیرقانونی او از کازان در دو فصل گذشته باشد. ادعایی که در رسانه های روسی هم بازتاب گسترده ای داشت به خصوص در سایت SOV که در گزارش خود پیرامون آینده سردار نوشت این بازیکن ایرانی دیگر در روسیه به میدان نخواهد رفت و قطعا جزو یکی از سرشناس ترین ستاره های در حال ترک میزبان جام جهانی قرار خواهد گرفت.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اخبار کوتاه ورزشی!
  کومان: فکر نکنم این آخرین بازی من بود
  اسدی در آخرین بازی فصل بهترین شد
  والنسیا یا آرسنال؛ سردار آزمون به کدام تیم می رود؟
  سردار چگونه به ستاره لیگ روسیه تبدیل شد؟
  واکنش سردار آزمون به شکست در برابر روبین
  جدال انتقامی زنیت با سردار مقابل روبین کازان
  شروع دوباره؛ تکلیف سردار مشخص شد
  سردار آزمون چهارمین انتقال گران قیمت زنیت
  وضعیت نامشخص مصدومیت سردار آزمون

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان