امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مهدی طارمی: برگشتم، قهرمان شدیم، می‌خواهم بروم

#1
مهدی طارمی: برگشتم، قهرمان شدیم، می‌خواهم بروم

سوژه اول نقل و انتقالاتی فوتبال ایران در این روزها بالاخره سکوتش را شکست و در خصوص آینده‌اش در فصل بعد توضیح داد.


به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی در پایان فصل هفده که با قهرمانی به همراه پرسپولیس در لیگ برتر و صعود به جمع هشت تیم به پایان رسید و توانست در هر دو تورنمنت عنوان آقای گلی را کسب کند، این روزها به دنبال حضوری موفق در فوتبال خارج از ایران است. او در این گفتگو بعد از مدت‌ها سکوتش را شکست و عنوان کرد قرار بود فصل قبل برگردد و طبق وعده‌اش عنوان قهرمانی را جشن بگیرند و اکنون در فاصله یک سال مانده به جام جهانی می‌خواهد فضای بین المللی و فوتبال اروپا را تجربه کند و در این راه اگر به دنبال برآورده کردن خواسته مالی باشگاه بود به پیشنهادات عجیب تیم‌های آسیایی که البته حریف پرسپولیس هم بودند پاسخ می‌داد اما هدف او موفقیت و تجربه اروپاست. آخرین صحبت‌های مهدی طارمی را در این زمینه می‌توانید در ادامه بخوانید.

قطعا می دانی که این روزها مهدی طارمی خبر اول رسانه هاست. این همه خبرسازی به کجا خواهد رسید؟

من ترجیح داده بودم سکوت کنم و شاید همین سکوت باعث شده تا هر کس هر حرفی را می‌شنود باور کند.

الان وضعیت طارمی چگونه است؟

من قبل از اینکه به ترکیه بروم قرار بود قراردادی یکساله با باشگاه ببندم .آقای طاهری اصرار به قرارداد دو ساله داشت و معتقد بود برای رفتن به خارج از کشور بندی در قرارداد قرار می‌دهیم که بر اساس آن با پرداخت مبلغی آزاد شوم. روی مبلغ بحث شد و به هر حال آن قرارداد امضا نشد و من هم که به ترکیه رفتم. زمانی که از ترکیه برگشتم با آقای طاهری صحبت کردم . قرارداد دو ساله‌ای تنظیم شد و بندهای متعددی در قرارداد من بود که امضا کردم. حتی پذیرفتم که اگر تیم قهرمان لیگ برتر و جام حذفی نشد بابت هر کدام جریمه شوم و این شرط‌ها را پذیرفتم و امضا کردم. در مورد رفتن به خارج بندی نوشته نشده بود و من در این‌باره پیگیری کردم. گفتم بابت خارج رفتن من، حق باشگاه پرسپولیس است که پولی دریافت کند اما این را در قرارداد مشخص کنیم که آقای طاهری گفت اگر بحث رفتن تو بود من کمکت می کنم.

الان هم بر اساس همان قول روی ماندن تو اصرار نکرد؟

بله. ما با هم صحبت کرده بودیم و بعد از پایان بازی‌ها هم با هم صحبت کردیم و گفتم که تصمیم من برای رفتن به خارج از کشور است. خوشبختانه مهاجم خوبی هم جذب شده. قرار شد هیات مدیره مبلغ ترانسفر را مشخص کند. یعنی می‌خواهم بگویم بحث تازه‌ای نبوده .

و اینکه باید از سه‌شنبه سر تمرین حاضر می‌شدی و نشدی.

من هنوز پیگیرم که بتوانم خواسته مالی باشگاه را انجام بدهم و بتوانم بروم. دوست دارم سال قبل از جام جهانی طبق برنامه‌ای که دارم در اروپا باشم. سال گذشته بعد از جلسه با باشگاه، به ترکیه رفتم و بعضی گفتند و نوشتند که اگر تصمیم به رفتن داشتم چرا به باشگاه رفتم و آنها را امیدوار کردم. الان هم نمی‌خواهم همان اتفاقات تکرار شود. مطمئن باشید امسال پرسپولیس تیم به مراتب بهتری نسبت به فصل قبل دارد و بود و نبود من تاثیر چندانی ندارد.

هواداران خیلی پیگیر وضعیت تو هستند. بالاخره تکلیف چیست؟

هوادار دلسوز تیم است و دوست دارد تیمش همیشه در بهترین موقعیت باشد. من آنها را درک می‌کنم. واکنش‌های‌شان را می‌بینم. می‌دانم که مهدی طارمی اگر امروز مهدی طارمی شده به خاطر بزرگی نام پرسپولیس و همین هوادارها بوده. من هیچ‌وقت روزهای حضورم را در کنار آنها فراموش نمی‌کنم. هرگاه روز خوب من نبود هم حمایت کردند. پرسپولیس آنقدر بزرگ هست و بزرگان زیادی در این تیم آمده و رفته‌اند که با رفتن یک بازیکن به مشکل نمی‌خورد. من سال قبل که آزاد بودم و بعد برگشتم هواداران می‌گفتند برگرد یکسال بمان و جام قهرمانی را بگیریم و برو. مصاحبه من روز بازگشتم جلوی باشگاه هم یادم هست که گفتم هر اتفاقی بیافتد امسال پرسپولیس قهرمان است. خوشحالم که قولی که دادم را توانستم عملی کنم و شرمنده نشدم. از حمایت همه جانبه عزیزان هم تشکر می‌کنم. پرسپولیس تیم بزرگی است و با کادرفنی و مدیریت و بازیکنان خوبی که دارد قطعا سال موفقی خواهد داشت.

پیشنهادات مختلفی در رسانه‌ها مطرح می‌شود. این تیم‌هایی که از آنها حرف می‌زنند صحت دارد؟
 
من هدف‌گذاری کرده‌ام و باشگاه هم در جریان هست. من مثلا به تیم‌هایی آسیایی فکر نمی‌کنم. پیشنهادات مالی خوبی از این تیم‌ها دارم ولی هدفم این تیم‌ها نیست. تیمی به من پیشنهادی نجومی داد که در جمع هشت تیم لیگ قهرمانان آسیا هم هست اما گفتم اولا یک درصد فکر کنید قرار باشد من در این تیم مقابل پرسپولیس قرار بگیرم و به هیچ عنوان حاضر به این کار نیستم دوما تیم آسیایی است و اگر بخواهم در آسیا بازی کنم بزرگترین تیم آسیا پرسپولیس است و چرا باید از آن جدا شوم؟ من به تنها چیزی که فکر نمی‌کنم و شاید الان اولویت دهم من هم نباشد پول است.

آخرین سئوال. با دربی در آلمان موافقی؟

من که نباید موافق یا مخالف باشم. حتما تصمیم دو تیم و کادرفنی هر دو تیم است.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مهدی طارمی؛ این‌بار شلیک و گل از روی نقطه پنالتی
  مهدی: هواداران کمک نکنند بازیها بی‌تماشاگر می‌شود
  فیورنتینا 1-3 اینتر: قهرمان به صدر رفت
  تمدید قرارداد سرمربی یاران طارمی
  جام قهرمانی از دست طارمی و یارانش لیز خورد
  طارمی: ما برای نشان دادن شخصیت خود جنگیدیم
  طارمی آقای گل لیگ پرتغال بود اگر ...
  طارمی: از تیم حریف تشکر می کنم!
  گواردیولا: در بازی برگشت فقط یک چیز می خواهم
  ماهینی: کاش طارمی از اول بازی می‌کرد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان