امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کفاشیان: جامعه داوری زیر ذره بین است

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کفاشیان: جامعه داوری زیر ذره بین است 1


نایب رئیس اول فدراسیون می‌گوید اوران امسال هم باید قضاوت خوبی در لیگ برتر داشته باشند چرا که جامعه داوری زیر ذره‌بین است.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، علی کفاشیان، نایب رئیس اول فدراسیون در افتتاح دوره توجیهی داوران لیگ برتر فوتبال گفت: امروز به اینجا آمدم تا از نزدیک به شما خسته نباشید بگویم و از زحمات همگی و تلاش هایی که در زمینه داوری انجام می شود، تشکر کنم.



وی در ادامه بیان کرد: داوران بازوان اصلی فدراسیون فوتبال هستند. در حال حاضر فوتبال به عنوان یکی از رشته های پرطرفدار حرف اول را در صنعت و ورزش در دنیا می زند. خوشبختانه داوری نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت زیادی کرده و رشد رو به جلوی را شاهد هستیم. چند سالی است که داوران در مسابقات آسیایی و جهانی حضور دارند. علاوه بر آن تیم‌های ما نیز در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در دنیا افتخارات بزرگی را کسب کرده‌اند.



کفاشیان افزود: این موفقیت را به شما عزیزان تبریک می گویم. داوران به عنوان بازوان فدارسیون فوتبال از این پیشرفت عقب نمانده‌اند. مخصوص در بخش بین المللی داوران نقش فعالی دارند و این نشان دهنده این است که دپارتمان یک نظر مثبت و قوی را نسبت به آنها دارد. در حال حاضر کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا ایران را یکی از پایه‌های داوری می‌داند.



نایب رئیس اول فدراسیون در ادامه درباره حضور پررنگ تیم داوری در مسابقات بین المللی گفت: اگر امروز فغانی و همکارانش در مسابقات مهم دنیا سوت می‌زنند و از سوی فیفا و AFC پیام تبریک برای آنها صادر می شود، قطعا با تلاش شبانه روزی و همدلی خود این عزیزان با کمیته و دپارتمان بوجود آمده است. سال های گذشته برای قضاوت بازی های پرسپولیس و استقلال داور خارجی به ایران می آمدند بنابراین اعتماد به نفس داوران کاهش پیدا کرده بود. اما خوشبختانه در حال حاضر قضاوت مسابقات مهم جهانی و آسیایی را به داوران ایرانی می دهند.



کفاشیان افزود: معتقدم حفظ و نگهداشتن این رویه خیلی مهم است و این امر با آمادگی و توانایی جسمانی داوران، بالا بردن دانش فنی و مجهز شدن به سیستم های روز دنیا میسر می شود. برهمین اساس کمیته و دپارتمان با برنامه ریزی دقیق این راه برای شما عزیزان هموار خواهد کرد. مطمئنا مهدی تاج نیز به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال حمایت های لازم را برای شما عزیزان خواهد کرد. امسال نیز مانند سال گذشته قضاوت خوب و مناسبی در لیگ برتر داشته باشید. جامعه داوری زیر ذره بین هست، امیدوارم مانند سال گذشته بدون تنش مسابقات لیگ را پیش ببرید.



وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری چنین دوره ها و کلاسهایی با حمایت فدراسیون فوتبال ، کمیته و دپارتمان باعث می شود تا داوران اشتباهاتشان کاهش پیدا کند و داوران جوان شکوفا شوند و در کل قضاوت داوران بهتر از قبل شود که به نفع جامعه داوری است.
خلاف قوانین!
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Video مسابقه آریا داوری در برابر آکیرا توزاوا
  کارشناسی داوری جنجالی دیدار استقلال- الاهلی
  تیم داوری بازی پرسپولیس و الوحده معرفی شد
  حراج پیراهن و دستکش دنیل داوری پس از شگفتی بزرگ
  کفاشیان طبق قانون سرپرست فدراسیون است/ موافقت فیفا با اساسنامه تا پایان هفته
  دوگانه کفاشیان و بهاروند/ مخالفان تغییر چه کسانی هستند؟
  قاضی زاده هاشمی: بازگشت کفاشیان به فدراسیون فوتبال جرم است
  واکنش کفاشیان به انتخابش به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال
  باید جایگاه داوری والیبال ایران در جهان ارتقا یابد !
  نجاریان: کفاشیان و تاج به فوتسالی‌ها قول داده بودند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان