امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بازی تاج و تخت در پایتخت!

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بازی تاج و تخت در پایتخت! 1
پرسپولیس و استقلال تهران را می توان 2 مدعی جدی کسب عنوان قهرمانی لیگ هفدهم دانست.
پس از قهرمانی قاطعانه پرسپولیس در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر، دو تیم پرطرفدار پایتخت، برندگان پنجره نقل و انتقالاتی بوده اند و با تقویت ترکیب های خود، 2 مدعی جدی کسب عنوان قهرمانی لیگ هفدهم به شمار می روند. هرچند نمی توان از تیم های دیار زاینده رود، سایپا و البته فولاد خوزستان نیز غافل شد. قدرتمند بودن توامان دو تیم محبوب پایتخت، می تواند باعث رونق گرفتن فوتبال داخلی ایران و لیگ برتر باشد. اتفاقی که نیم فصل دوم فصل گذشته، لیگ پانزدهم، لیگ سیزدهم، لیگ دوازدهم و لیگ اول صورت گرفته بود. عادت داشتیم در تمام این سال ها، یک تیم را در بهترین شرابط و تیم دیگر را در شرایط بغرنج ببینیم!

استقلال تهران


بازی تاج و تخت در پایتخت! 1
آبی پوشان پایتخت که با تحولی اعجاب انگیز، نیم فصل دوم سال گذشته را رویایی پشت سر گذاشتند، با شکست تحقیر آمیز 6بر1 مقابل العین امارات در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به حاشیه فرو رفته و روز های سختی را پشت سر گذاشتند. با این حال عملکرد خوب مدیریت باشگاه در بازار تابستانه، هواداران این تیم را شدیدا به فصل آینده امیدوار ساخته است.
نقل و انتقالات

پندار توفیقی که از سوی رضا افتخاری، به عنوان مسئول مستقیم نقل و انتقالات استقلال منصوب شده بود، کار خود را با به تور انداختن پدیده بوشهری لیگ یک آغاز ساخت. مهدی قائدی، ستاره فصل گذشته ایرانجوان بوشهر، نخستین صید تابستانی استقلال بود. پس از روشن شدن موتور نقل و انتقالاتی باشگاه، حسن بیت سعید، مهاجم ارزنده استقلال خوزستان، نخستین خرید لیگ برتری استقلالی ها نام گرفت.

سجاد شهباززاده، مهاجم اسبق آبی ها، دومین خرید استقلال در تابستان بود. پس از او، انتقال سرسام آور و جنجال برانگیز داریوش شجاعیان اتفاق افتاد و سرانجام، پژمان منتظری و مجتبی جباری، دو بازیکن باتجربه و اسبق استقلال، دیگر خرید های این تیم را تشکیل می دادند. در این میان علیرضا منصوریان با به خدمت گرفتن چندین جوان مستعد از تیم ملی جوانان و تیم ملی امید، از جوانگرایی خود غافل نشد. رامین رضاییان، دیگر ستاره ای بود که استقلال در تابستان به جذب آن علاقه نشان داد ولی تاکنون موفق به جذب او نشده است. کاوه رضایی، بهنام برزای و رابسون جانواریو نیز مهم ترین جداشدگان استقلال می باشند.

ترکیب احتمالی
بازی تاج و تخت در پایتخت! 1

علیرضا منصوریان گرچه فصل گذشته را با روش ها و ارنج های متفاوت پشت سر گذاشت، ولی در فصل پیش رو و با خرید های صورت گرفته باشگاه، احتمالا تصمیم به ارائه فوتبال مالکانه تر خواهد گرفت. با حضور مجتبی جباری و داریوش شجاعیان، می توان انتظار آرایش 4-2-3-1 را از استقلال داشت. جایی که سید مهدی رحمتی به عنوان کاپیتان و سنگربان نخست، وظیفه حراست از دروازه را برعهده خواهد داشت. وریا غفوری با انگیزه و میلاد زکی پور جوان، دو مدافع کناری تیم خواهند بود و در این مسیر با خسرو حیدری و یعقوب کریمی رقابت خواهند کرد. پژمان منتظری نفر ثابت خط دفاعی تیم خواهد بود و یک بازیکن از میان لئوناردو پادووانی و مجید حسینی، زوج او را تشکیل خواهد داد.

در کمربند خط میانه میدان، علیرضا منصوریان چالش شیرین انتخاب از میان اسامی امید ابراهیمی، روزبه چشمی، فرشید باقری و امید نورافکن را خواهد داشت. حسن بیت سعید، داریوش شجاعیان و مجتبی جباری، تشکیل دهنده مثلث خطرناک آبی ها در خط هافبک و فرشید اسماعیلی، جابر انصاری، محسن کریمی و مهدی قائدی مترصد رسیدن فرصت برای عرض اندام خواهند بود. در پیشانی خط حمله تیم نیز، سجاد شهباززاده به عنوان گزینه نخست کادرفنی و علی قربانی به عنوان اولویت دوم، حضور خواهند داشت. ترکیب رویایی علیرضا منصوریان برای استقلال با حضور 2 بازیکن قدرتمند و مدعی برای هر پست، می تواند نوید یک فصل موفق را به هواداران این تیم بدهد.

پرسپولیس تهران
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بازی تاج و تخت در پایتخت! 1

حفظ اسکلت تیم قهرمان و تقویت نقاط ضعف فصل گذشته، استراتژی اصلی مدیریت باشگاه و شخص برانکو ایوانکوویچ برای تابستان جاری بود. گرچه مدیریت مساعد علی اکبر طاهری با تمدید قرارداد زودهنگام بازیکنان و استارت سریع نقل و انتقالات با جذب سریع بازیکنان، تابستانی با کمترین حواشی را برای سرخپوشان رقم زد.

نقل و انتقالات

یک روز پس از پایان یافتن رسمی مسابقات لیگ شانزدهم، محمد علی ترکاشوند، مسئول نقل و انتقالات پرسپولیس از بسته شدن پرونده نقل و انتقالاتی باشگاه خبر داد. اتفاقی که خیلی زود به مرحله عمل رسیده و شجاع خلیل زاده و گادوین منشا در سکوت خبری، خیلی زود قرارداد های خود با پرسپولیس را به امضا رساندند. به سرانجام رسیدن 2 خرید مهم باشگاه، حاشیه امنیت را برای پرسپولیس به ارمغان آورده تا اقدامات بعدی باشگاه، با آرامش و بدون اضطراب صورت گیرد. شایان مصلح تکلیمی و سیامک نعمتی، 2 خرید بزرگسال دیگر پرسپولیس در ادامه فصل نقل و انتقالات بودند تا وعده برانکو برای جذب یک بازیکن در هر خط، خیلی زود عملی شود.

در این میان عدم توافق باشگاه با سروش رفیعی برای تمدید قرارداد، تنها نکته منفی تابستان سرخ ها بود. اتفاقی که خیلی زود و با حلاوت تمدید قرارداد کمال کامیابی نیا به فراموشی سپرده شد. با این حال، تلاش عجیب مهدی طارمی برای جدایی از جمع سرخپوشان و تعیین رقم رضایتنامه از سوی مدیریت باشگاه، دیگر اتفاق مهم رخ داده در پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بود. اتفاقی که البته در نهایت با ابقای آقای گل، به خاتمه رسید.

علیرضا بیرانوند نیز با وجود پیشنهاد خوب باشگاه فنرباحچه در میان نفرات تیم قهرمان لیگ برتر باقی ماند. بشار رسن و احمد نوراللهی، دیگر تازه وارد های پرسپولیس در بازار تابستانه بودند که البته هنوز زمان دقیق اضافه شدنشان به تمرینات تیم مشخص نشده است. چند بازیکن تستی نیز در این میان، به جمع شاگردان پروفسور اضافه شده و در تمرینات حضور یافتند. سامان نریمان جهان، شهاب کرمی، امین آرام طبع، رضا کرملاچعب و حامد آقایی هم جدا شده های قطعی از لیست نفرات پرسپولیس بودند.
ترکیب احتمالی

بازی تاج و تخت در پایتخت! 1

سیاست به خصوص برانکو ایوانکوویچ در دست نزدن به ترکیب برنده خود، پیش بینی ترکیب احتمالی پرسپولیس در فصل آینده را به مراتب ساده تر از پیش بینی ترکیب احتمالی استقلال کرده است. علیرضا بیرانوند، سنگربان نخست تیم ملی و پرسپولیس، دروازه بان نخست سرخپوشان در فصل آینده خواهد بود. 2نفر از جمع 3نفره سید جلال حسینی، محمد انصاری و شجاع خلیل زاده ترکیب خط دفاع میانی تیم در فصل آینده را تشکیل خواهند داد.

حسین ماهینی پس از نیم فصل قرارگیری در پست های غیرتخصصی، به دفاع راست سرخ ها بازخواهد گشت و رقیب سختی مانند صادق محرمی را پشت سر خود خواهد دید. شایان مصلح، در جناح چپ خط دفاعی به میدان خواهد رفت. گرچه حسین ماهینی، محسن ربیع خواه و فرشاد احمدزاده نیز توانایی حضور در این پست را دارند. کمال کامیابی نیا از فضای جلوی خط دفاعی تیم حراست خواهد کرد. هرچند با حضور احمد نوراللهی و درخشش محسن ربیع خواه مقابل لخویا، کمتر از فصل گذشته جایگاهش تضمین شده خواهد بود. فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان و وحید امیری، 3 هافبک برجسته پرسپولیس در میانه میدان خواهند بود. همچنین سیامک نعمتی، احسان علوان زاده، صادق محرمی و بشار رسن، آمادگی لازم برای به چالش کشیدن این نفرات را خواهند داشت. سرانجام در پیشانی خط حمله نیز زوج رویایی مهدی طارمی و گادوین منشا، می توانند آرامش را از هر خط دفاعی سلب نمایند. علی علیپور و وحید امیری نیز گزینه های آلترناتیو برای قرارگیری در این پست خواهند بود.
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ
 سپاس شده توسط ʜɪᴅᴅᴇɴ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  طارمی: بازی با ریوآوه برای من بازی خاصی بود.
  وزنه‌برداران پایتخت‌نشین بدون جا و مکان/ تهران باید از صفر شروع کند
  خاطره‌بازی با مهاجرانی درباره بازی ایران و فرانسه/ تقابل پلاتینی و ستاره‌های ایران +
  سرخابی‌ها، پایتخت را صاحب تیم فوتسال می‌کنند؟
  نویمایر: بازی در استقلال مثل بازی در بارسلونا بود
  ورزش‌ مورد علاقه زنان پایتخت چیست؟
  پیش بازی اسپانیا و چک در بازی های یورو
  بازی با استقلال مهمترین بازی ماست
  کی‌روش: بازی سوئد بازی خداحافظی من است
  بازی ایران ـ سوئد سومین بازی پرتماشاچی فرندز

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان