امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

توافق اولیه ستاره عراقی با پرسپولیس

#1
توافق اولیه ستاره عراقی با پرسپولیس

با اعلام رسانه های ورزشی عراق، هافبک جوان باشگاه نیروی هوایی عراق با پرسپولیسی ها به توافق رسید و طی دو روز آینده به تمرینات این تیم می پیوندد.

به گزارش "ورزش سه"، بشار رسن یکی از بازیکنان مورد علاقه پرسپولیسی ها پیش از آغاز لیگ هفدهم بود که زمزمه های مبنی بر پیوستن وی به این تیم بر سر زبان بود، این هافبک عراقی که به همراه تیم ملی این کشور نیز برای برگزاری بازی مقدماتی جام جهانی راهی تهران شده بود مذاکراتی را با پرسپولیسی ها داشت اما در نهایت توافق نهایی منوط به زمان دیگری شد. 
 
تعدادی از رسانه های فوتبال عراق همچون فوتبال عراق، شبکه ورزشی عراق و روزنامه الملاعب، در این رابطه خبر از توافق اولیه این هافبک 20 ساله با پرسپولیسی ها دادند و در این باره عنوان شده است بشار رسن در دو روز آینده ضمن حضور در تهران و عقد قرارداد با این تیم، در تمرینات پرسپولیسی ها حضور پیدا خواهد کرد. 
 
این اتفاق در حالی می افتد که برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیسی ها در مصاحبه روز قبل عنوان کرده بود تا 48 ساعت آینده تکلیف این بازیکن عراقی مشخص خواهد شد. 
 
تنها مشکل این بازیکن برای جدایی از تیم نیروی هوایی عراق، یک بازی باقی مانده این تیم در لیگ عراق است، تیم عراقی اصرار دارد تا این بازیکن در بازی پایانی این تیم در فصل پیش رو حضور داشته باشد اما پرسپولیسی ها می گویند این بازیکن باید طی یکی دو روز آینده به تمرینات اضافه شود در غیر اینصورت و با دوری این بازیکن از تمرینات آماده سازی این تیم، رسن نمی تواند به  این جمع بپیوندد. این تنها مشکل جدایی هافبک عراقی از نیروی هوایی و پیوستن او به پرسپولیس بود که گویا حل شده است و وی با رضایت باشگاه نیروی هوایی با سرخ پوشان به توافق اولیه دست پیدا کرده است. 
 
بشار رسن که در تمام تیم های پایه ای عراق حضور داشته است تاکنون 10 بازی برای تیم ملی بزرگسالان این کشور به انجام رسانده است.
 
رسن نیز در مصاحبه ای با روزنامه الملاعب خبر توافق خود با پرسپولیسی ها را رسانه ای کرد، او در باره حضور در جمع پرسپولیسی ها و جدایی از تیم نیروی هوایی گفت: من با مسئولان باشگاه نیرو هوایی عراق جلسه‌ای را داشتم و آنها رضایتنامه مرا برای رفتن به لیگ ایران در فصل جدید به همراه پرسپولیس را صادر کردند. من با باشگاه پرسپولیس به توافق اولیه رسیدم و پیش قرارداد را امضا کردم، پرسپولیس یکی از بزرگترین تیم های آسیا است. من پیشنهاد باشگاه پرسپولیس را به دلایل مختلفی ترجیح دادم که مهم‌ترین دلیل آن برانکو ایوانکوویچ سرمربی این تیم بود.
 

توافق اولیه ستاره عراقی با پرسپولیس 1

 

توافق اولیه ستاره عراقی با پرسپولیس 1

 

توافق اولیه ستاره عراقی با پرسپولیس 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
  27 ستاره در فهرست جدید تیم ملی
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
  ادعای خبرنگار عراقی: کی روش مربی عراق می شود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  واکنش آژاکس به شایعه علاقه میلان به ستاره صرب

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان