امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بیوگرافی هالزی|HALSEY

#1
اشلی نیکولت فرانجیپانی  Ashley Nicolette Frangipane؛ (زادهٔ ۲۹ سپتامبر ۱۹۹۴)،شناخته‌شده با نام هالزی خواننده و ترانه سرا اهل دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ا یالات متحده
 آمریکا 
است. در ۲۰۱۴ او اولین قرارداد ضبظ خود را با آسترالوکس امضا و اولین آلبوم چندآهنگه خود را، به نام اتاق93 منتشر کرد. اولین آلبوم استدیویی او، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سرزمین بد ،  در ۲۰۱۵ منتشر شد. نام حرفه‌ای او، هالزی، برگرفته از ایستگاه خیابان هالزی مترو نیویورک سیتی در بروکلین است که همچنین جابه‌جا شدهٔ اسم اصلی وی، اشلی است.




هالزی به نام اشلی فرانجیپانی درکلارک نیوجرسیدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
،  به دنیا آمد و بزرگ شد. مادرش نیکول برای بخش امنیتی بیمارستان کار می‌کرد و پدرش کریس یک نمایندگی ماشین را مدیریت می‌کرد. او از طرف مادر خود نژاد ایتالیایی، مجارستانی و ایرلندی و از طرف پدرش یک آفریقایی-آمریکایی می‌باشد هالزی دو برادر کوچک‌تر، به نام‌های سِویان و دانته دارد. در هنگام بزرگ شدنش ویولن، ویولن بزرگ و ویولن سل می‌نواخت تا در ۱۴سالگی شروع به نواختن گیتار آکوستیک کرد. در یکی از اولین مصاحبه‌هایش، هالزی بیان کرد که حوالی ۱۶ یا ۱۷ سالگی به اختلال دو قطبی مبتلا بوده است.[sup]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ [/sup]در ۱۸ سالگی، با مشکل مالی مواجه و موزیک به راهی برای پرداخت اجاره‌اش تبدیل می‌شود. او اجراهای صوتی زیادی تحت نام‌های هنری مختلفی در شهرهای متفاوت اجرا کرده است. او «هالزی» را نام خود انتخاب کرد زیرا جابه‌جا شدهٔ اسم اصلیش و همچنین نام خیابانی در بروکلین است، جایی که بیشتر نوجوانی‌اش را آنجا گذرانده است او در اصل می‌خواست که به کالج و به رشتهٔ هنرهای زیبا برود، اما هنگامی که فهمید از عهده اش بر نمی‌آید، به جایش در رشتهٔ نویسندگی خلاق در کالج ثبت نام کرد.


در یک مصاحبه، او گفته است که از لفظ «سه-دو» (دونژادی، دوجنسگرایی و دو قطبی) برای شناسایی خودش استفاده می‌کرده، اما بعدها از این ادعا فاصله گرفت و مدعی شد که از این اصطلاح خوشش نمی‌آید

۲۰۱۶–۲۰۱۲: اوایل شروع و سرزمین بد

هالزی حرفه‌اش را در یوتیوب، با کاور کردن آهنگ‌ها تحت نام واقعیش شروع کرد. در۲۰۱۲، او یک پارودی از آهنگ "میدانستم تو مشکل سازی " "تیلور سویفت" به نام "اهنگ هیلور" دربارهٔ رابطهٔ سوییفت با یکی از اعضای گروه وان دایرکشن، هری استایلز ضبط و آن را در حساب دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تامبلر اش گذاشت. در ۲۰۱۴ آهنگی به نام "دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ر وح
"
 را ضبط و از ساوندکلاود منتشر کرد. این آهنگ توجه لیبل دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آ سترالورکس
 را جلب کرد و هالزی با آن‌ها قرارداد بست. او بعد از آن اولین دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آ لبوم چندآهنگه
 خود را با نام دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ا تاق93
 در ۲۷ اکتبر ۲۰۱۴ منتشر کرد. چهار عدد از پنج آهنگ تمدید شده شامل یک ویدیو بودند.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی هالزی|HALSEY 1


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[/url]




نخستین آلبومش، [url=https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B3%D8%B1%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86_%D8%A8%D8%AF]س رزمین بد در ۲۸ اوت ۲۰۱۵ منتشر شد. در مصاحبه‌ای هالزی سرزمین بد را یک ضبط "فمنیستی عصبانی" توصیف کرد، اما بعدها گفت که اشتباه نقل قول می‌کرده و در اصل منظورش یک ضبظ زنانه عصبانی" بوده است، فکر کرد که او آنرا با جنبش فمینیستی تعریف کرده. در یک مصاحبه با بیلبورد ژوئن ۲۰۱۵، او اعلام کرد که، قبلاً برای نوشتن دومین آلبوم استدیویی خود اقدام کرده است. او برای ارتقا سطح موسیقی اش، با مصاحبه گرها و مجریان متعددی شامل د لیت شو همراه شده است.

هالزی در مه ۲۰۱۶ آهنگ «فیری استایل» تهیه شده توسط دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لیدو  را منتشر کرد. او به عنوان خوانندهٔ مهمان برای د چینسموکرز تک آهنگ «دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ن زدیکتر
» را خواند که، دردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
100آهنگ داغ بیلبورد  آمریکا به شمارهٔ ۱ رسید.


۲۰۱۷: پادشاهی چشمهٔ ناامید

در مارس ۲۰۱۷ او از طریق توییتر اعلام کرد دومین آلبوم استدیویی اش، به نام دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پ ادشاهی چشمه ناامید
 قرار است در ۲ ژوئن منتشر شود. تک آهنگ یا الان یا هیچوقت» از این آلبوم در ۴ آوریل ۲۰۱۷ منتشر شده است.

[sup]در ۴ مه ۲۰۱۷، او «دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چ شم های بسته
» را به عنوان دومین تک آهنگ ازپادشاهی چشمه ناامید منتشر کرد

[/sup]

[sup]بیوگرافی هالزی|HALSEY 1
[/sup]
Lινє ιη ѕυcн α ωαу тнαт ιƒ αηуσηє ѕρσкє вα∂ℓу αвσυт уσυ
ησ σηє ωσυℓ∂ вєℓιєνє
پاسخ
 سپاس شده توسط Cigarettes.at.daybreak ، elsa queen
آگهی
#2
دوسش دارم کلی مرسی: ((((
Cats are answer to everything                           


بیوگرافی هالزی|HALSEY 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان