امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پیوستن معنوی نژاد به ورونا نهایی شد

#1
محمد جواد معنوی نژاد که نمایش فوق العاده ای داشت مورد توجه تیم ورونا ایتالیا قرار گرفته و در هفته آینده قرارداد خود را با این تیم نهایی خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، درخشش محمدجواد معنوی نژاد در بازی های لیگ جهانی با توجه به حضور بیشتر وی در میدان از سال های گذشته چشمگیرتر بود و بازی های فوق العاده او در تهران، پیشنهادات مختلفی را از کشورهای مختلف اروپایی نصیب او کرد. مهمترین پیشنهادی که در این مدت نصیب این بازیکن شد از طرف باشگاه ورونا ایتالیا بود و این تیم خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن شد، نیکولا گربیچ سرمربی کنونی تیم ملی صربستان، هدایت آن را برعهده خواهد گرفت. گربیچ در بازی های تهران از بازی معنوی نژاد شگفت زده شده بود و از همان دوران حضور در تهران و در هفته دوم لیگ جهانی، پروسه انتقال این بازیکن را به تیم ورونا ایتالیا آغاز کرد.



ربادنگو، مشاور بین المللی فدراسیون والیبال و یکی از مسئولان FIVB، مسئولیت هماهنگی های این قرارداد را برعهده گرفته است، به گفته معنوی نژاد، 60 تا 70 درصد راه مراحل امضای این قرارداد طی شده است و تا هفته آینده به صورت نهایی خواهد شد.



معنوی نژاد در گفتگو با "ورزش سه"، در رابطه با این پیشنهاد گفت: مدت هاست که این پیشنهاد به من شده است، سال گذشته نیز از ایتالیا پیشنهاد داشته ام، اما دو مشکل را پیش روی خود می دیدم، ابتدا اینکه سن و تجربه پایین تری داشتم و سپس آن که در خدمت تیم پیکان بودم و به همین دلیل نمی توانستم به تیم دیگری بپیوندم اما امسال شرایط به گونه ای است که رفتن به سری A مهیاست و خودم نیز از نقل مکان به این لیگ معتبر استقبال می کنم، انشالله در هفته آینده مراحل قرارداد نهایی می شود و با هماهنگی مسئولان تیم به تمرینات اضافه خواهم شد.



پیش از این بازیکنان ایرانی پیشنهادات زیادی از باشگاه های اروپایی به خصوص سری A ایتالیا داشتند اما دستمزد بالای بازیکنان ایرانی و راحت بودن در ایران آنها را از حضور در لیگ های دنیا باز می داشت اما معنوی نژاد که در خصوصیات اخلاقی نیز منحصر به فرد نشان داده است می گوید پول در اولویت او قرار ندارد و فعلا به پیشرفت فکر می کند و در این میان بازی در سری A ایتالیا می تواند برای هر بازیکنی تجربه ای منحصر به فرد باشد.
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تصمیم نهایی کریس رونالدو برای آینده مشخص شد
  واکنش قوچان‌نژاد به قرار گرفتن نامش در لیست فروش
  فوری : انتقال قاسمی‌نژاد ملغی شد!
  رسمی: قاسمی‌نژاد به استقلال پیوست
  امین قاسمی‌نژاد 48 ساعت تا پیراهن آبی
  طارمی امید اول پورتو در نیمه نهایی جام حذفی پرتغال
  صعود پورتو به نیمه نهایی با «چیپ» طارمی/ تیم مغانلو حذف شد
  درخشش دوباره قوچان نژاد و واکنش سرمربی زوله!
  جشن صعود «لایپزیک» به نیمه‌نهایی اروپا با هدایت ناگلزمن
  رکوردهای لوکاکو در شب صعود اینتر به نیمه نهایی لیگ اروپا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان