امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

صفحه ویژه جام کنفدراسیون ها

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
صفحه ویژه جام کنفدراسیون ها 1


********************************************************************************​**********************************************
برنامه مسابقات و نتایج جام کنفدراسیون ها

شنبه 27 خرداد 1396

روسیه 2-0نیوزیلند

گروه A - ورزشگاه سن پترزبورگ - سن پترزبورگ


یکشنبه 28 خرداد 1396

پرتغال 2-2 مکزیک

گروه A - کازان آرِنا - کازان




یک‌شنبه 28 خرداد 1396

کامرون0-2شیلی

گروه B - ورزشگاه اسپارتاک - مسکو




دوشنبه 29 خرداد 1396

استرالیا 2-3 آلمان

گروه B - ورزشگاه فیشت - سوچی




چهارشنبه 31 خرداد 1396
روسیه [b]0 - 1 پرتغال

گروه A - ورزشگاه اسپارتاک - موسکو



چهارشنبه 31 خرداد 1396

[/b]

[b]مکزیک [b]2 - 1 نیوزیلند

[/b]
گروه A - ورزشگاه فیشت - سوچی

پخش از شبکه سه



پنجشنبه 1 تیر 1396
[/b]

کامرون [b]1 - 1 استرالیا

گروه B - ورزشگاه سن پترزبورگ - سن پترزبورگ




پنجشنبه 1 تیر 1396
[/b]
آلمان [b]1 - 1 شیلی

گروه B- کازان آرِنا - کازان




شنبه 3 تیر 1396

مکزیک 19:30 روسیه

گروه A - کازان آرِنا - کازان


پخش از شبکه ورزش

شنبه 3 تیر 1396

نیوزیلند 19:30 پرتغال

گروه A - ورزشگاه سن پترزبورگ - سن پترزبورگ


یک‌شنبه 4 تیر 1396

آلمان 19:30 کامرون

گروه B - ورزشگاه فیشت - سوچی

پخش از شبکه ورزش



یک‌شنبه 4 تیر 1396
شیلی 19:30 استرالیا

گروه B - ورزشگاه اسپارتاک - موسکو


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
صفحه ویژه جام کنفدراسیون ها 1
[/b]


گروه A
روسیه
نیوزلند
پرتغال
مکزیک


گروه B
کامرون
شیلی
استرالیا
آلمان





جای نگرانی نیست. هنوز می‌توان از فوتبال لذت برد. شاید جاذبه جام جهانی را نداشته باشد و یا مانند یورو حاوی اتفاقات دراماتیک نباشد، اما هنوز دلایل زیادی برای دنبال کردن جام کنفدراسیون ها وجود دارد. در این مطلب به تمام آن چیزهایی خواهیم پرداخت که شما در مورد جام پیش رو نیاز به دانستن آن ها دارید؛ جامی که به نظر چه درون و چه بیرون از زمین، نوعی آماده سازی برای جام جهانی به شمار می‌آید.
جام کنفدراسیون ها چیست و چه زمانی آغاز می‌شود؟

این جام با حضور شش قهرمان قاره های اروپا، آمریکای جنوبی، آمریکی مرکزی، آفریقا، آسیا و اقیانوسیه به همراه مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی و همچنین کشور میزبان یعنی روسیه برگزار می‌شود. رقابت ها از روز شنبه و با بازی تیم های روسیه و نیوزیلند در سن‌پترزبورگ آغاز می‌شود و با برگزاری فینال رقابت ها درروز 2 جولای در همین شهر، خاتمه می‌یابد.
کدام تیم ها را در این دوره خواهیم دید؟

گروه A متشکل از تیم های روسیه (میزبان)، نیوزیلند (قهرمان اقیانوسیه)، پرتغال (قهرمان یورو) و مکزیک (قهرمان آمریکای مرکزی-کونکاکاف) است. در گروه B نیز تیم های کامرون (قهرمان آفریقا)، شیلی (قهرمان کوپا آمریکا)، آلمان (قهرمان جام جهانی) و استرالیا (قهرمان آسیا) به رقابت خواهند پرداخت.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
صفحه ویژه جام کنفدراسیون ها 1

چرا روسیه؟

از سال 2005 تاکنون، میزبان جام جهانی در فاصله یک سال مانده در شروع این رقابت ها، با میزبانی از جام کنفدراسیون ها آمادگی خود برای میزبانی هرچه بهتر از جام جهانی را محک می‌زند. چهار سال قبل در برزیل و در حین برگزاری مسابقات، مردم با راهپیمایی های گسترده اعتراض خود را نسبت به هزینه گزافی که بابت میزبانی این رقابت ها به کشورشان تحمیل شده، اعلام نمودند. در روسیه بعید به نظر می‌رسد که بار دیگر شاهد چنین صحنه هایی باشیم. حضور گسترده هواداران روسی در ورزشگاه های مسکو، سن‌پترزبورگ، کازان و سوچی، ورزشگاه های میزبان بدون تردید از اتفاقات جالب این دوره از رقابت ها خواهد بود.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
صفحه ویژه جام کنفدراسیون ها 1

زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ
 سپاس شده توسط ⓩⓐⓗⓡⓐ
آگهی
#2
کدام بازیکنان را باید با دقت نظاره کرد؟

یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان پیش از آغاز جام ترکیب تیم خود را به کلی دگرگون کرده است. نفراتی چون مسوت اوزیل، تونی کروس، مانوئل نویر، ژروم بواتنگ و توماس مولر باید از خانه های خود، رقابت مانشافت در روسیه را تماشا کنند. لو با ترکیبی برای کسب تجربه پای به روسیه گذاشته است. لروی سانه با روند خوب خود در روزهای اخیر، به دنبال درخشش در صحنه بین المللی خواهد بود. جوانانی نظیر تیمو ورنر، یولین برانت و نیکلاس سوله نیز همگی به دنبال درخشش و محکم کردن جای خود در ترکیب تیم ملی در سال جام جهانی خواهند بود.

کریستیانو رونالدو بار دیگر رهبری تیم پرتغال را عهده دار خواهد بود. اما دیگر بازیکنی که می‌توان به ان چشم دوخت، برناردو سیلوا، بازیکن فصل گذشته موناکو است که این تابستان به آبی‌آسمانی های شهر منچستر منتقل شده است. او که قهرمانی سال گذشته پرتغال در یورو را به دلیل مصدومیت تنها از طریق تلویزیون تماشا کرده بود، به دنبال جبران فرصت از دست رفته می‌گردد.

شیلی نیز با ستارگان خود به روسیه آمده است. آلکسیس سانچز، مهاجم آرسنال و آرتورو ویدال، هافبک بایرن مونیخ مهم ترین مهره های لاروخا در روسیه خواهند بود. مصدومیت کلودیو براوو در آستانه شروع رقابت ها، نگرانی را به اردوی شیلی آورد اما همگان امیدوار به بهبود هرچه سریع تر کاپیتان تیم پیتزی هستند.

مکزیک نیز با حضور تمام نشدنی رافا مارکز و همچنین جلوداری خاویر هرناندز، می‌تواند رقیبی ترسناک برای مدعیان جدی این جام باشد.
کدام تیم ها از شانس بیشتری برخوردار هستند؟

با وجود خط کشیدن روی نام بسیاری از ستارگان، آلمان با شانس 4 به 9، مقبول ترین تیم برای فتح جام در روسیه خواهد بود. درست است که آلمان بدون ستارگان خود به روسیه آمده اما دقیقا باید به همین دلیل از آلمان ترسید. بازیکنان فعلی تیم همگی نفراتی هستند که در سال منتهی به جام جهانی به دنبال یافتن جایی در ترکیب مانشافت خواهند بود و چه میدانی بهتر از جام کنفدراسیون ها؟

پرتغال به همراه کاپیتان اساطیری اش را هرگز نباید نادیده گرفت. شیلی با ترکیب پر از ستاره اش شانس 1 به 3 برای فتح جام را دارد و کم شانس ترین تیم از نگاه کارشناسان، نیوزیلند با شانس فقط 1 به 100 است. دیدن ماجراجویی این تیم کم اقبال خالی از لطف نخواهد بود.

این استوک نایکی از سری مرکوریال این کمپانی است و رنگ غالب آن قرمز و با خطوط طلایی و زرد و لوگو CR7 تولید شده است. رونالدو با انتشار عکس این استوک نوشت:" استوک های جدید، اهداف همیشگی"



دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
صفحه ویژه جام کنفدراسیون ها 1

پرتغال امشب اولین بازی اش را در جام کنفدراسیون ها مقابل مکزیک انجام خواهد داد.
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ
#3
یادداشت؛ جام کنفدراسیون ها تشریفاتی نیست

از جام کنفدراسیون‌ها اغلب به‌عنوان مسابقات دستگرمی جام جهانی یاد می‌شود. این تعبیر شاید نادرست نباشد اما این جام یک مسابقات تشریفاتی هم نیست.

به گزارش "ورزش سه"، به جز میزبان، سایر تیم‌هایی که می‌خواهند به جام کنفدراسیون‌ها برسند یا باید در رقابت درون قاره‌ای قهرمان شده باشند یا جام جهانی دوره قبل را فتح کرده باشند.

این یعنی که کسب سهمیه حضور در جام کنفدراسیون‌ها به مراتب سخت‌تر از کسب سهمیه حضور در جام جهانی است، مگر اینکه شما یکی از تیم‌های منطقه اقیانوسیه باشید چون در آنجا برخلاف گرفتن سهمیه جام کنفدراسیون‌ها، گرفتن سهمیه جام جهانی بسیار سخت‌تر و منوط به پیروزی در پلی‌آف بین‌قاره‌ای در دیدار با تیمی از یک کنفدراسیون دیگر است.



اگرچه این موضوع صحت دارد که آلمان، قهرمان دوره قبل جام جهانی با تیم دوم و بازیکنان جوان و کم تجربه‌اش وارد جام کنفدراسیون‌ها شده است اما این تصمیم ژرمن‌ها تا حد زیادی بی‌سابقه است. اینطور نیست که تیم یوآخیم لوو متشکل از بازیکنان سطح پایین باشد و به همین دلیل این تیم را هم هنوز باید جزو مدعیان قهرمانی در این مسابقات دانست. با این حال لوو از سوی الکسی سوروکین، مدیر کمیته برگزاری جام جهانی 2018 به خاطر نیاوردن بازیکنان اصلی‌اش به روسیه مورد انتقاد قرار گرفته است. او گفت: «قلب یک هوادار فوتبال جریحه‌دار می‌شود زمانی که مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی بدون ستاره‌هایش بازی می‌کند. این ستاره‌ها دلیل حضور هواداران در ورزشگاه‌ها هستند.»


جملات سوروکین این پیام را منتقل می‌کند که شاید او بیش از آنکه یک تاجر باشد، یک سازمان دهنده واقعی است. تونی کروس، توماس مولر، ژرومه بواتنگ، مارکو رویس، متس هوملس و مسعود اوزیل همگی در خانه‌هایشان مانده‌اند. آنها 27 سال یا بیشتر سن دارند و به جز بواتنگ و رویس که هر دو بخش زیادی از فصل گذشته را به دلیل مصدومیت از دست دادند، همه آنها در 12 ماه گذشته حداقل 53 بازی رسمی انجام دادند.




در حالی که یک فصل فشرده پیش رو است، شما شاید بهتر بتوانید درک کنید که چرا لوو نخواسته مهره‌های اصلی‌اش را به روسیه ببرد. لروی سانه، ماریو گوتسه، یولیان فیگل و مانول نویر همگی هنوز به دلیل مصدومیت خانه‌نشین هستند البته باید قبول کرد که اگر پای مسابقات مهم‌تری از جام کنفدراسیون‌ها در کار بود، اکثر آنها به هر نحوی بود به خودشان فشار می‌آوردند تا به آن تورنمنت برسند اما گول نخورید. این تیمی که لوو با خودش به روسیه برده است، تیم دوم ژرمن‌ها نیست. در ماورای چیزی که در نگاه اول به نظر می‌رسد، کلی استعداد و ظرفیت در بازیکنانی مانند یوناس هکتور، جوشوا کیمیچ و آنتونیو رودیگر به علاوه نیکلاس سوله نهفته است. کمی جلوتر، یولیان دراکسلری است که فصل پیش در پاری‌سن‌ژرمن، عملکرد خوبی داشت و کنار او هم پدیده فوتبال آلمان تیمو ورنر است که خیلی‌ها را در فصل اخیر غافلگیر کرد. این آلمان حتی با وجود نداشتن ستاره‌های اصلی، برای اثبات یک چیز به جام کنفدراسیون‌ها آمده است و برای کسب موفقیت عطش دارد.


ژرمن‌ها اما در گروه B آزمون‌های سختی پیش رو دارند؛ گروهی که مسلماً از گروه A سخت‌تر است. در این گروه شیلی قهرمان دو دوره اخیر جام ملت‌های آمریکای جنوبی رقیب اصلی ژرمن‌ها در این گروه است. تیمی که حتی تغییر سرمربی و دست به دست شدن سکان هدایتش میان خورخه سامپائولی و خوان آنتونیو پیتزی تأثیری روی فلسفه بازی‌ آن نگذاشته است. پس از این تیم باید انتظار پرس سنگین، بازی با ضرباهنگ بالا و اعتماد به نفس بی حد و مرز را داشت. الکسیس سانچس، آرتورو ویدال و گری مدل رهبران این تیم هستند که کیفیت کار و تجربه‌شان بالاست. ترکیب اصلی شیلی 11 بازیکن دارد که هر کدام‌شان حداقل 50 بازی ملی دارند و هفت نفر دیگر از اعضای این تیم حداقل یک بار بازی 90 دقیقه‌ای برای تیم ملی کشورشان را تجربه کرده‌اند.

حریف دیگر آلمان‌ها کامرون است. قهرمانی این تیم در جام ملت‌های آفریقا یکی از داستان‌های جذاب سال 2017 شد چرا که با وجود پاسخ منفی گروه زیادی از ستاره‌های کهنه‌کارش به دعوت هوگو بروس برای شرکت در آن رقابت‌ها و برخلاف انتظارات جام قهرمانی را از آن خودش کرد. آنهایی که در ماه ژانویه این کامرون را دست کم گرفته بودند این بار قطعاً دیگر نمی‌خواهند آن اشتباه را تکرار کنند.


استرالیا سومین حریف آلمان در گروه دوم جام کنفدراسیون‌ها است که بعد از فتح جام ملت‌های آسیای سال 2015 به شیوه‌ای دراماتیک، چشم به رقم زدن اتفاقات غیرمنتظره در روسیه دارد. تیم تحت هدایت آنگه پوستهچوغلو، در بخشی از مناطقش قوی است، از جمله درون دروازه‌اش که کسی مانند متئو رایان را دارد و از تجربه کاپیتانی 37 ساله مانند تیم کیهیل هم بهره می‌برد.


در گروه A اما شاید کار مدعیان برای صعود آسان‌تر باشد. روسیه میزبان این اواخر روزهای سختی را سپری کرده و آنقدر ناامید کننده ظاهر شده که ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه به فوتبالیست‌های کشورش توصیه کرد مانند جنگاوران بازی کنند. آنها سال گذشته در یورو ناامید کننده نتیجه گرفتند و در همان مرحله گروهی حذف شدند و روند آماده‌سازی‌شان برای حضور در جام کنفدراسیون‌ها هم عالی نبوده است. هواداران روسیه آماده حمایت از این تیم هستند اما فشار روی آنها زیاد است.


کریستیانو رونالدو – دیگر چه کسی؟ - رهبر پرتغالی قوی است که تیمش مرکب از بازیکنان کهنه‌کاری مانند نانی، پپه، خوسه فونته و ریکاردو کوارشما و جوان‌هایی مانند آندره سیلوا، برناردو سیلوا، رافائل گوئررو است. در یورو 2016، نقاط قوت پرتغال به ضعف‌هایش چربید و آنجا هم تقریبا در تمام بازی‌هایشان یک قهرمان داشتند که البته همیشه رونالدو آن قهرمان نبود. حالا اما طوری به نظر می‌رسد که آنها دیگر به آن نیازی ندارند و این به دلیل داشتن سرمربی‌ با هوشی مانند فرناندو سانتوس است.


مکزیک در این گروه تیم هفدهم جهان است و تا یک صعود بی‌عیب و نقص به جام جهانی نزدیک بوده است، اگرچه تلخی باخت 7 بر صفر سال گذشته برابر شیلی در کوپا آمه‌ریکا هنوز برطرف نشده است. خوان کارلوس اوسوریو تیمی قوی ساخته است که در نوک خط حمله‌اش تهدیدی به نام خاویر چیچاریتو هرناندس حضور دارد. قهرمانی‌هایش در گلدکاپ (جام ملت‌های آمریکای شمالی و مرکزی) را که کنار بگذاریم، مکزیک در عرصه‌ مسابقات‌ بزرگ بین‌المللی دستاورد مهمی نداشته است. با توجه به قرعه مطلوبی که دارد، جام کنفدراسیون‌های امسال می‌تواند فرصت کسب یک جام بزرگ دیگر برای آزتک‌ها پس از مدتی طولانی باشد.


شاید در مورد نیوزیلند، نماینده منطقه اقیانوسیه نتوان چیز‌های زیادی گفت جز اینکه این تیم کاندیدای قعرنشینی در این گروه است، مانند تاهیتی که 4 سال پیش همین سرنوشت برایش رقم خورد اما اشتباه نکنید. این تیم تاهیتی نیست. نیوزیلند کشوری کوچکتر است که افکار و شیوه بازی‌اش مانند کشوری بزرگتر است که این را به لطف حضور بازیکنانی مانند کریس وود در نوک خط حمله – کسی که فصل گذشته برای لیدز یونایتد در دسته اول انگلیس 27 گل زد – دارد. به هر حال فاصله میان استعداد و ظرفیت نیوزیلند با دیگر همگروه‌هایش زیاد است و غیبت وینستون رید مدافع وستهم هم مطمئناً کمکی نخواهد کرد.


از همه مواردی که گفته شد، چیزی که اهمیت این دوره از جام کنفدراسیون‌ها را زیاد می‌کند، این است که شاید این مسابقات آخرین دوره برگزاری جام کنفدراسیون‌ها باشد. شایعات حاکی از آن است که فیفا در حال بررسی طرحی برای جایگزینی جام کنفدراسیون‌ها با یک تورنمنت باشگاهی تابستانی است، چیزی مانند یک نسخه جهانی از لیگ قهرمانان اروپا.



گابریله مارکوتی
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ
#4
یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان پس از پیروزی شب گذشته تیمش مقابل استرالیا به تمجید از جولین دراکسلر، کاپیتان تیمش پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، آلمان شب گذشته موفق شد با گل‌های استیندل، دراکسلر و گورتزکا، 3-2 استرالیا را در اولین بازی اش در جام کنفدراسیون ها شکست دهد. دراکسلر که بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته بود، نمایش خوبی داشت و موفق شد یک گل نیز بزند. پس از بازی لوو به تمجید از او پرداخت.
سرمربی آلمانی گفت:" البته که دراکسلر کاپیتان است زیرا در شخصیت او رهبری وجود دارد. او تجارب بسیار زیادی دارد زیرا سال 2014 و 2016 با ما بود. با وجود کاپیتانی که البته برای او کمی جدید است ، نمایش خیلی خوبی داشت. انرژی زیادی در این تیم می‌بینم.

بازیکنانی که کمتر تجربه دارند می‌توانند از دراکسلر کمک بگیرند. آنها از خیلی جهات او را یک الگو می‌دانند. هم در زمین و هم در خارج زمین نمایش خوبی داشته است. با مسئولیتی که دارد خیلی هوشمندانه برخورد کرده است."

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://dl.akskhor.ir/uploads1/01205804.jpg
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ
#5
پیش بازی روسیه - پرتغال

دو تیم روسیه و پرتغال، امروز در ورزشگاه اوتکریتیه شهر مسکو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم در حالی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که روسیه در اولین بازی خود در این رقابت ها موفق به کسب پیروزی مقابل نیوزلند شده و در سوی دیگر، پرتغال با نتیجه 2-2 مقابل مکزیک متوقف شده است. در حالیکه روسیه روی کاغذ هیچ شانسی برای امتیاز گرفتن از پرتغال ندارد ولی هیچ دیداری روی کاغذ انجام نشده و تمام معادلات در داخل زمین دچار تغییر می‌شوند.

روسیه مقابل نیوزلند با انجام یک بازی یک طرفه موفق شد با 2 گل حریف را شکست داده و پیروز شود ولی مطمئنا در این دیدار، شرایط کاملا تغییر خواهد داشت. سیستم 2-3-5 آنها کمک می‌کند که با تعدد بازیکن، مقابل رونالدو و هم تیمی هایش مقاومت کنند و مانع پاس کاری و موقعیت سازی آنها شوند.فدور اسمولوف، مهاجم تیم ملی روسیه امید زیادی به این بازی دارد و از آنجا که خط دفاعی پرتغال قدرت چندانی ندارد، امیدوار است با تغذیه مناسب از سوی هم تیمی ها در این بازی موفق ظاهر شود.


در سوی دیگر، فرناندو سانتوس در اولین بازی آندره سیلوا و نانی را روی نیمکت گذاشت ولی سیلوا با به میدان آمدن نشان داد که چه آمادگی بالایی دارد. حال باید دید که آیا امروز، سرمربی پرتغالی او را از ابتدا در ترکیب کنار رونالدو قرار خواهد داد یا باز هم از روی نیمکت باید بازی را تماشا کند. هر چند که خط میانی پرتغال پرمهره و قدرتمند است ولی خط دفاع این تیم کاملا وابسته به په په است و هر اشتباهی از سوی او منجر به گل خوردن رئال می‌شود.


در 5 تقابل اخیر دو تیم، 2 پیروزی برای روسیه و 2 پیروزی برای پرتغال و 1 تساوی به دست آمده است. آخرین تقابل دو تیم را روسیه با برتری 1-0 به پایان رسانده است. دو تیم مصدوم و محرومی برای این بازی ندارند و با ترکیب اصلی خود ظاهر می‌شوند.



ترکیب احتمالی
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://dl.akskhor.ir/uploads1/01205940.jpg
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ
#6
۵ نکته از اولین پیروزی آلمان در جام کنفدراسیون‌ها


۱
ترکیب تیم ملی آلمان از پشتوانه مناسبی برخوردار است

ترکیب تیم ژرمن ها از پشتوانه بالایی برخوردار است. البته آلمان در حال حاضر در بهترین شرایظ خود نیست، اما وقتی تیم یواخیم لو تقریبا با تیم دوم خود در مسابقات شرکت کرده و باز هم بر حریفان برتری دارد؛ این واقعا تحسین برانگیز است.

یواخیم لو می خواهد ضعف های تیمش را به خصوص در خط دفاعی برطرف کند، اما ترکیب آلمان برای مسابقات جام کنفدارسیون ها، پر از استعدادهای جوان است و می تواند قهرمانی را برای ژرمن ها به ارمغان بیاورد.
۲
جولیان برانت عالی بود

وضعیت آشفته بایرلورکوزن در طول فصل گذشته، همه چیز را در این باشگاه تحت تاثیر قرار داده است. به همین دلیل اگر پیشرفت جولیان برانت توجه شما را به خود جلب نکرده باشد، تقصیری ندارید.

برانت در طول 12 ماه اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و به خصوص در دیدار با استرالیا عالی بود. برانت با دوندگی و پاس عالیش پایه گذار گل اول آلمان شد در حالی که در تمام طول نود دقیقه بر دفاع حریفل فشار وارد کرد.

آلمان سعی کرد که با استفاده از خط میانی اش جولیان برانت را تحت کنترل قرار دهد اما برانت دقیقه به دقیقه بهتر می شد.
۳
استرالیا هم فرصت داشت

مالکیت توپ در این مسابقه با آلمان بود و ژرمن ها نظم کاری حریف را به هم زده بودند. استرالیا در این دیدار دو بار دروازه آلمان را باز کرد و موقعیت های گلزنی زیادی هم داشت، اما با توجه به فشار زیاد آلمان بر دروازه حریف ؛ استرالیایی ها در جریان این رقابت عملکرد دفاعی قابل قبولی داشتند.

اگر عملکرد کلی استرالیا را در این دیدار در نظر بگیریم نمی توانیم نمره قابل قبولی به این تیم بدهیم اما استرالیا در هر حال فرصت های خود را داشت که می تواند مایه امیدواری این تیم برای مسابقه با شیلی باشد، جایی که می توانند با شکست حریف از گروهشان صعود کنند.
۴
احتمالا برند لنو در مسابقات آینده دروازه بان آلمان نخواهد بود

یواخیم لو تصمیم گرفت برای رقابت های مقدماتی جام جهانی؛ به جای کوین تراپ و تراشتگن از برند در دروازه تیم ژرمن ها استفاده کند. این دروازه بان در طول این مسابقه مطمئن نشان نداد. او در گل اول استرالیا؛ صد در صد مقصر بود و در تمام طول نود دقیقه بارها خروج های اشتباه داشت.

آلمان مانوئل نویر را هم به عنوان دروازه بان در اختیار دارد و به همین دلیل پست دروازه بانی دغدغه اصلی آلمان و یواخیم لو نیست. اما بعضی مواقع شرایطی پیش می آید که ژرمن ها باید از دروازه بان دیگری استفاده نمایند. برند لنو گاهی در دروازه آلمان درخشش داشته، اما در کل زیاد مرتکب اشتباه می شود و به نظر می رسد یواخیم لو در مسابقات آینده تیمش از کوین تراپ و تراشتگن استفاده کند.
۵
آلمان باز هم می تواند پیشرفت کند

به جز مسئله اشتباهات زیاد برند لنو، آلمان در خط دفاع هم مشکلات زیادی دارد. با توجه به این که مدافعین فعلی آلمان زیاد در کنار هم بازی نکرده اند؛ یواخیم لو باید تا حدی بر روی خط دفاع تیمش کار کند. این به وضوح مشهود بود که مدافعان آلمان دچار سر درگمی هستند و مشخص نیست که چه کسی باید زنندگان ضربه های آخر را مهار کرده و یا توپ را از منطقه خطر تیمش دفع کند.

مسلما این خط دفاع با گذشت زمان هماهنگ تر خواهند شد. در حالی که به نظر می رسد نیکلاس شوله بازیکنی باشد که به زودی وارد ترکیب اصلی تیم ژرمن ها شود و در جام جهانی سال آینده هم حضور داشته باشد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://metafootball.com
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ
آگهی
#7
پیروزی مکزیک برابر روسیه و حذف میزبان

مکزیک موفق شد با برتری 1-2 برابر روسیه میزبان راهی مرحله نیمه نهایی شود.



به گزارش "ورزش سه"، روسیه برای حفظ امیدهای صعود خود باید در خانه مکزیک را مغلوب می کرد. در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی رخ نداد و دو تیم مشغول محک زدن یکدیگر بودند. در دقیقه 12 ژیرکوف صاحب موقعیت شد اما ضربه او با عکس العمل اوچوا همراه بود.



اما در دقیقه 25 روسیه به گل رسید. اروخین در مرکز محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و پاس کوتاه او در گوشه به سامدوف رسید تا او با ضربه ای زمینی دروازه مکزیک را باز کند.



اما برتری روسیه پایدار نبود و مکزیک در دقیقه 30 به گل تساوی رسید. با ارسال هررا، آراخو موفق شد با یک ضربه سر دیدنی بازی را به تساوی بکشاند.


دقایقی بعد، اروخین فرصت بسیار خوبی برای زدن گل دوم داشت اما ضربه او راهی به دروازه مکزیک نیافت. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا بازی با تساوی 1-1 در نیمه اول به پایان برسد.



اما نیمه دوم با برتری مکزیک آغاز شد و این تیم در دقیقه 51 به گل رسید. با ارسال هررا، لوزانو پشت محوطه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه سر دیدنی توانست گل دوم مکزیک را به ثمر برساند.



در دقیقه 60، اروخین از فاصله دور شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او راهی به دروازه نیافت. در دقیقه 68 نیز ژیرکوف با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا کار روسیه دشوارتر شود.



در دقیقه 73، اسمولینکوف در دهانه دروازه صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه او با فاصله زیادی به بیرون رفت.



در ادامه و علیرغم تلاش روسیه برای جبران، اتفاق خاصی رخ نداد تا مکزیک با برتری 1-2 به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شود.
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ
#8
نتایج مرحله ی حذفی

نیمه نهایی
پرتغال 0 (0) - (3) 0 شیلی
آلمان 4 - 1 مکزیک



یک‌شنبه، 11 تیر 1396

پرتغال 16:30 مکزیک

رده‌بندی -ورزشگاه اسپارتاک - موسکو

پخش از شبکه سه


یک‌شنبه، 11 تیر 1396

شیلی 22:30 آلمان

فینال -ورزشگاه سن پترزبورگ - سن پترزبورگ

پخش از شبکه سه
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ
#9
آلمان قهرمان جام جهانی 2014 برزیل با شیلی قهرمان کوپا آمریکا 2015 در روز یکشنبه به مصاف هم خواهند رفت؛ اما کدام تیم دیگری را مغلوب می کند و قهرمانی این رقابت ها را در کارنامه خود ثبت می کند؟
صفحه ویژه جام کنفدراسیون ها 1
در بخش زیر به مقایسه قدرت و توانایی های دو تیم پرداخته ایم و در نهایت به پیش بینی بازی نزدیک می شویم. این شما و این هم تقابل قدرت مانشافت و لاروخا:

دروازه بان ها:
صفحه ویژه جام کنفدراسیون ها 1
توانایی های بالای کلودیو براوو بر کسی پوشیده نیست. او در ماه های گذشته در منچستر سیتی دچار افت و از ترکیب اصلی دور شد. با این حال او در مهم ترین بازی شیلی برابر پرتغال، منجی تیمش شد. علاوه بر سیو 3 پنالتی بازیکنان سلسائو در ضربات پنالتی، براوو در دقایق ابتدایی بازی تک به تک 100 درصد آندره سیلوا را به زیبایی مهار کرد و باعث شد لاروخا در جریان بازی بماند.

در دروازه دیگر مارک آندره تراشتگن هم تیمی سابق براوو ایستاده است. کسی که از ابتدای جام سنگربان اول نبود و عملکرد ضغیف لنو، لوو را متقاعد کرد که در سایر بازی ها از تراشتگن استفاده کند. تراشتگن در بازی با مکزیک سیوهای جانانه ای داشت، به طوری که لوو به تمجید از وی پرداخت: مارک سیوهای فوق العاده ای داشت. اگرچه تراشتگن هنوز تحت فشار قرار دارد و بروز اشتباهات مهلک از سوی وی دور از انتظار نیست.

انتخاب: شیلی

مدافعین:

خط دفاع شیلی در طول این مسابقات محکم و پایدار به نظر رسیده است و در محدود کردن تعداد فرصت ها به پرتغال و کریستیانو رونالدو، بسیار چشمگیر عمل کردند. گری مدل به همراه گونزالو خارا زوج خط دفاعی شیلی خواهند بود و در کناره ها نیز بوسیر و ایسلا به عنوان فول بک بازی خواهند کرد. هر 4 بازیکن باتجربه هستند اما نمی توان آنها را مدافعانی در سطح کلاس جهانی خواند. میانگین کوتاه قدی این بازیکنان نقطه ضعف شیلی خواهد بود و توپ های هوایی می تواند به شاگردان لوو کمک زیادی بکند.

ژرمن ها در این رقابت ها نواوری ایجاد کردند و با 3 مدافع به رقابت پرداختند. در ابتدای جام عدم هماهنگی و آشنا نبودن به این سیستم، برای لوو دردسر ساز شد اما مثل اینکه خط دفاعی آلمان بازی به بازی تسلط و تمرکز بیشتری پیدا می کند. پیشرفت آنها در این زمینه برابر مکزیک مشهود بود؛ مکزیکی که 2 گل به پرتغال زد و مقابل دفاع ژرمن ها حرفی برای گفتن نداشت. انتظار می رود که ترکیب خط دفاعی آلمان نسبت به بازی مکزیک تغییری نکند. رودیگر، گینتر و کیمیش به عنوان 3 مدافع میانی به بازی گرفته خواهند شد. بنیامین هریکس که عملکرد خوبی از خود نشان داده به همراه یوناس هکتور فول بک های تیم خواهند بود.

انتخاب: آلمان

هافبک ها:


بدون هیچ شکی آرتورو ویدال قلب تپنده لاروخا در میانه میدان است، اگر بازی با پرتغال را به دقت مشاهده می کردید، او تا پایان 120 دقیقه در حال تحرک و زدن تکل های  ویرانگرش بود. هافبک باواریایی ها پس از رسیدن به فینال گفت: وحدت، تعهد و همدلی همیشگی لاروخا، عامل اصلی موفقیت تیمش  بوده است. در کنار آرتورو، مارسلو دیاز، پابلو هرناندز و آرانگوئیز بازی می کنند. خط هافبکی متحد و باتجربه که روی تغییر آهنگ بازی کاملا مسلط هستند. آنها مخلوطی از انرژی و تکنیک هستند و این کار را برای هر حریف قدرتمندی سخت می کند.

خط هافبک آلمان با جوانان خوش آتیه شور و انگیزه بالایی دارد. لئون گورتسکا گل سرسبد این پست بوده است؛ بازیکن خوش استیلی که حکم صعود تیمش به فینال را تنها در 8 دقیقه امضا کرد. دست لوو برای انتخاب در این پست کاملا باز است. وجودبازیکنانی نظیر امره جان و کرم دمیربای که تاکتیک پذیری بالایی دارند. لوو امیدوار است بازیکنان خط میانی اش از لحاظ فیزیکی و جسمانی مقابل هافبک های دونده شیلی کم نیاورند؛ این مورد امتحان بزرگی برای خط هافبک ژرمن ها به رهبری گورتسکا خواهد بود.

انتخاب: شیلی

مهاجمان:
صفحه ویژه جام کنفدراسیون ها 1
الکسیس سانچز یکی از نام های بزرگ این تورنمت است هر چند که او در این تورنمنت سانچز همیشگی نبوده است. ستاره آرسنال در دیدار گروهی موفق شد تک گل تیمش را به آلمان بزند و بهترین گلزن تاریخ شیلی شود اما در ادامه نتوانست درخشش زیادی داشته باشد. زوج سانچز در خط حمله ادواردو وارگاس پرنواسان است. وارگاسی که نشان داده علی رغم توانایی هایش بازیکن باثبات و قابل اطمینانی نیست. عملکرد او سینوسی است و باید دید مقابل خط دفاع جوان آلمان چه خواهد کرد.

مانشافت در خط حمله فوق العاده کار کرده است؛ 11 گل در 4 بازی ماحصل درخشش دراکسلر، استیندل و در آخر تیمو ورنر بوده است. ورنر مهاجم لایپزیش که پتانسیل بالایی از خود نشان داده است، به نظر می رسد مهاجم اصلی لوو در جام جام جهانی روسیه باشد. دراکسلر و استیندل پشت ورنر قرار دارند و به خوبی ورنر را تغذیه می کنند. روی نیمکت نیز امین یونس و یولیان برانت حضور دارند و می توانند جانشین های موثری در ترکیب لوو باشند. خط حمله مانشافت با اینکه تجربه چندانی ندارد اما هم اکنون در حال آزار دادن خط دفاعی رقباست.

انتخاب: آلمان

جمع بندی:

لاروخا با یکی از بهترین نسل های فوتبالی خود به دنبال کسب جام و کارنامه است. آنها پس از 2 قهرمانی در کوپا آمریکا، حالا در یکقدمی قهرمانی جام کنفدراسیون ها قرار دارند و به هیچ شکلی نمی خواهند این فرصت تاریخی را از کشور خود بگیرند. شیلیایی ها که به استقامت و جنگندگی معروف هستند بازی دشوار 120 دقیقه ای را پشت سر گذاشتند و این ممکن است آنها را دچار مشکل کند. از طرفی ژرمن ها پس از مچاله کردن مکزیک از تحت فشار خارج شدند و راحت تر از قبل بازی می کنند. آنها در مواجه با شیلی در مرحله گروهی بازی برابری را ارائه دادند و به تساوی رسیدند. جوانان باانگیزه آلمان به اندازه شیلی تشنه قهرمانی نیستند اما آلمان در هر حال نشان داده که آلمان است.

پیش بینی نتیجه:

شیلی 2-1 آلمان (در وقت اضافه): با توجه به شناخت کاملی که دو تیم از یکدیگر دارند، به احتمال زیاد بازی به وقت های اضافه کشیده می شود. ژرمن ها شیلی را تحت تاثیر قرار خواهند داد ولی این قهرمان کوپا آمریکا خواهد بود که در وقت های اضافی آلمان را شکست خواهد داد.

نوشته گاب مرکوتی از وبسایت ESPN
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ
#10
لوو: ترسی از براوو و ضربات پنالتی نداریم

یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان مدعی شد که ترسی از کشیدن کار فینال جام کنفدراسیون ها به پنالتی ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، براوو در دیدار قبلی جام موفق شد سه پنالتی پرتغال را از کوارشما، ژائو موتینیو و نانی مهار کرده و تیمش را به فینال رقابت ها برساند. شیلی در کوپا امه ریکا 2015 و 2016 نیز در ضربات پنالتی موفق به کسب قهرمانی شد ولی لوو مدعی شد که ترسی از روبرو شدن با حریف قدرتمند در پنالتی ها ندارد.


او گفت:" ترس؟ البته که نه! چرا باید ترسیده باشم؟ شیلی بازیکنان خیلی خوبی دارد که می‌توانند در پنالتی ها موثر باشند. مقابل پرتغال آنها بی اشتباه بودند. کلودیو براوو کمک زیادی کرد. انگار که واقعا یک پنالتی گیر واقعی است. البته ما هم بازیکنان خیلی خوبی برای پنالتی زدن داریم. سعی می‌کنیم کار به انجا نکشد ولی ترسی هم از پنالتی ها نداریم."


لوو در پاسخ به انتقادات درباره انتخاب این بازیکنان گفت:" بازیکنانی که اینجا حضور دارند تاثیر بسیار مثبتی داشته اند. در تیم ما هیچ بازنده ای نیست و همه سود می‌برند."
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
  گواردیولا و برابری با رکورد ویژه ژوزه مورینیو(عکس)
  هالند نه؛ تمجید ویژه پپ از پدیده جدید دورتموند
  جهانبخش: پیراهن ویژه‌ام را به حراج می‌گذارم
  پیام ویژه به طارمی؛ گل‌هایت را در اروپا خرج نکن
  محمد نادری و ماجرای دخالت ویژه آقا کریم!
  کلاغ‌ها، میهمان ویژه تمرین استقلال(عکس)
  تلاش پرسپولیس برای پس گرفتن صفحه‌های مجازی از کارگزار سابقش
  اتاق ویژه برای ایرانی‌ها در کمیته انضباطی فیفا!
  ستاره سابق استقلال و پرسپولیس پس از ابتلا به کرونا: ۶ روز است در بخش مراقبت‌های ویژه

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان