امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تور تایلند

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تور تایلند
در این بخش تلاش کرده ایم اطلاعاتی در خصوص دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تور تایلند و سفر به تایلند و تجربه ده ساله خود را در خصوص انتخاب تور تایلند و سفر به این کشور زیبا در اختیارتان قرار دهیم.
در این بخش از سایت اطلاعاتی را در خصوص، تور تایلند و انتخاب دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تور تایلند ، توضیح مختصری در خصوص هتل های تایلند و موارد اقامتی و شرایط آن، غذاهای کشور تایلند، رستوران های ایرانی، حمل و نقل در تایلند و هزینه های آن، جاذبه های دیدنی و فعالیت ها در کشور تایلند و راهنمایی در خصوص مقاصد تایلند، وراههای کمتر هزینه کردن در کشور تایلند.
همچنین در این مقاله که در خصوص تور تایلند گردآوری شده است تصاویری از کشور تایلند و مقاصد مختلف و همچنین ویدئو هایی در این رابطه در اختیار شما قرار داده شده است.
در انتهای این توضیحات نمونه هایی از نرخ های تور تایلند در اختیار شما قرار داده شده است.
شما میتوانید در قسمت تماس با ما و یا در کانال تلگرامی که راه اندازه شده است پرسش ها و مسائل تخصصی در خصوص تور تایلند را مطرح نمایید و یا در زیر هر مطلب در قسمت نظرات، دیدگاههای خود را مطرح نمایید.تلفن 88851080 و آژانس سفری دیگر در ساعات اداری و موبایل 09122467627 (بابازاده) در ساعات غیر اداری آماده پاسخگویی به شما میباشد.

چرا تایلند و یا چرا تور تایلند و کشور تایلند را به عنوان سفر خود انتخاب کنیم؟
تایلند کشوری زیبا در جنوب شرق آسیا و دارای جاذبه های توریستی و تفریحی زیبایی نظیر شهرهای ساحلی و جزایر بسیار زیبا و همچنین دارای دیدنی های بسیار متنوعی همراه با فستیوالهای گوناگون میباشد.جالب است بدانید تقریبا 100 % توریست هایی که به تایلند سفر میکنند مجدد برنامه ریزی سفر به این کشور را دارند.
کشور تایلند دارای مناطق سر سبز و ساحل های استوایی همراه با تفریحات متنوع دریایی نظیر ،حمام آفتاب، غواصی و قایق سواری میباشد. تقریبا با هر سلیقه، مقصدی در تایلند وجود دارد از این رو تور تایلند و سفر به تایلند دارای تنوع بسیار زیادی میباشد. از اصلی ترین شهر های تایلند جهت سفر بانکوک ( پایتخت تایلند)، شهر ساحلی پاتایا، جزیره پوکت و جزیره زیبای سامویی میتوان اشاره کرد.

آب و هوای کشور تایلند:
به طور کلی تایلند دارای آب و هوای گرم مرطوب بوده و تقریبا در تمام طول سال این هوا یکسان است. تایلند دارای آب و هوای گرم و مرطوب، گرم و خشک و گرم و بارانیست.بهترین زمان سفر به تایلند از اوایل آبان ماه تا اردیبهشت میباشد.

تور تایلند و نکات مربوط به انتخاب تور مناسب:
در خصوص تور تایلند و انتخاب تور مناسب به چند نکته باید توجه کنید، مقصد و شهر خود را به درستی انتخاب نمایید، باید در نظر بگیرید با چه هدفی به تایلند سفر میکنیدو به کدام شهر سفر میکنید؟ به طور مثال بانکوک که پایتخت تایلند میباشد مکان بسیار مناسبی جهت خرید و دارای مراکز خرید با تنوع بسیار زیاد میباشد، با داشتن جاذبه های گردشگری فراوان ، دارای ساختمان ها و آسمان خراشهای زیاد در مقایسه با پاتایا که شهر ساحلی تایلند دارای تفریحات ساحلی و دارای جاذبه های توریستی فراوان میباشد.همچنین شهر پوکت با پروازی از بانکوک به این شهر (حدودا 01:30) از دیگر شهر های ساحلی تایلند و مقصد بسیاری از گردشگران میباشد.در ادامه توضیحات بیشتری در خصوص شهر های تایلند و جاذبه های دیدنی آن خواهیم داد.
نکاتی دیگر در خصوص تور تایلند و انتخاب مناسب تور تایلند
• پرواز های متفاوتی به کشور تایلند انجام میشود، در مورد پرواز دقت نمایید.
• درباره هتل محل اقامت خود دقت نمایید ( اینکه مناسب خانواده ویا افراد مجرد باشد + موقعیت هتل)
• پکیج های ترکیبی به هر شکلی که مد نظر داشته باشید امکان ترکیب وجود دارد
• در مورد هزینه ها و کمتر شدن هزینه های سفر خود با کارشناس فروش تور مشورت نمایید.
• آداب و رسوم و قوانین سفر به تایلند و تور تایلند را قبل از سفر بدانید
• در انتخاب گشت ها و تفریحات در تایلند قبل از سفر خود تحقیق کرده و با اطلاعات کامل سفر کنید.

هتل های تایلند و توضیحاتی در خصوص انتخاب هتل:
هتل های کشور تایلند از نظر استانداردهای بین المللی از سطح و درجه قابل قبولی برخوردار هستند.تقریبا اکثر توریست هایی که به تایلند سفر میکنند از هتل های تایلند رضایت کافی را دارند.نکته بسیار مهم در خصوص انتخاب هتل در تایلند خانوادگی بودن ویا مجردی بودن هتلهاست. اجازه بدهید بیشتر توضیح بدهم، شاید این نکته که هتل خانوادگی و مناسب تور تایلند و سفر به تایلند با خانواده است در هیچ هتلی مشخص نباشد، اما جالب است بدانید برخی هتل ها با توجه به شرایط هتل مناسب و افراد مجرد و برخی هتل ها مناسب جهت سفر خانوادگی میباشد.
نکته دیگر در خصوص انتخاب هتل موقعیت هتل و محل قرار گرفتن آن است که از اهمیت بالایی برخوردار است، به طور مثال در پوکت هتل خود را در منطقه پاتونگ و یا نزدیک این منطقه( به دلیل نزدیکی به مناطق تفریحی و رستوران ها) انتخاب نمایید.و یا در سامویی هتل خود را نزدیک به چاونگ بیچ انتخاب نمایید.
کارشناسان ما توضیحات کامل را در خصوص هتل ها به شما خواهند داد.

بلیط تایلند و پرواز های تایلند
از کشور ایران پرواز های مختلف و متنوعی به تایلند وجود دارد، از تهران پرواز های مستقیم به مقصد بانکوک به صورت روزانه توسط شرکت هواپیمایی ماهان ایر و شرکت تای ایرویز ( ایرلاین ملی کشور تایلند) وجود دارد، از این پرواز جهت سفر به بانکوک استفاده میشود و معمولا تورهای تایلند با این پرواز انجام میشود.پکیج ها و تورهای پاتایا نیز از همین طریق تنظیم میگردد( فاصله بانکوک تا شهر ساحلی پاتایا حدودا یک ساعت است)، سفر به پوکت و سامویی نیز به این شکل و با ادامه مسیر توسسط یک شرکت هواپیمایی تایلند با پروازی حدودا یک ساعته انجام میشود.
جالب است بدانید ایرلاین های خارجی نظیر امارات، قطر ایرویز ، الاتحاد و ... نیز پرواز هایی به مقاصد مختلف تایلند ازجمله بانکوک و پوکت به صورت روزانه توریستهای بسیاری را به کشور تایلند میرسانند.

قیمت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تور تایلند
قیمت تورهای تایلند به چند عواملی همچون، پرواز تایلند، هتل های تایلند، مدت اقامت در تایلند و تاریخ سفر بستگی دارد.نرخ تورها به طور کلی در ایام مختلف متفاوت میباشد ومعمولا کسانی که زودتر اقدام به رزرو تور تایلند میکنند، از نرخ بهتری برخوردار میشوند.چند نمونه از نرخ تورهای تایلند در انتهای این بخش قرار داده ایم ویا در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتری در خصوص دیگر نرخها هستید با ما در تماس باشید. سفری دیگر 88851080

گشت ها و تفریحات در تایلند
در ادامه برخی از گشت ها و تفریحات در شهر های مختلف را به شما معرفی خواهیم کرد البته این نکته را فراموش نکنید تنوع تفریحات و گشت ها در تایلند بسیار زیاد میباشد.
بهترین گشت ها و جاذبه های دیدنی بانکوک:
مراکز خرید بانکوک، معابد بانکوک، مزرعه تمساح، سافاری بانکوک، دریم ورلد بانکوک، بازار روی آب، برنامه شام در کشتی بانکوک بر روی رودخانه چائوپرایا، کاخ پادشاهی

بهترین گشت ها و جاذبه های دیدنی پاتایا:
جزیره مرجان پاتایا، آلکازار شو، مینی سیام، باغ استوایی نانگ نوچ، دنیای زیر آب، پارک پاتایا و پارک آبی آن، آکواریم پاتایا

بهترین گشت ها و جاذبه های دیدنی پوکت:

فیل سواری، قایق سواری در تندآب، جزیره Phi Phi، جزایر جیمز باند پوکت، فانتاسی شو


در ادامه ویدئو زیبایی از کشور تایلند و گالری تصاویری از تایلند در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم واز شما دعوت میکنیم به کانال اختصاصی تور تایلند بپیوندید.
منبع: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تور تایلند


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بهترین زمان برای سفر به تایلند
  دانشگاه تایلند با درختان منحصر به فرد +عکس
  همه چیز درباره جشن بادبادک ها در تایلند
  موزه های دیدنی و جذاب بانکوک پایتخت تایلند
  هتل ارزان در تایلند
  سفر به تایلند و معرفی جزیره های آن
  1۰ مکان دیدنی تایلند که حتما باید ببینید
  جلوه های زیبا از کشور تایلند
  مراکز خرید تایلند
  جاذبه های گردشگری پاتایا در تایلند (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان