امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی انیمیشن Rick and Morty +اخبار

#1
معرفی انیمیشن Rick and Morty

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
معرفی انیمیشن Rick and Morty +اخبار 1

ریک سانچز بعد از ۲۰ سال که از گم‌شدنش می‌گذرد، به طور ناگهانی در خانه دخترش بِث که دامپزشک و جراح قلب اسب است ظاهر می‌شود و تصمیم می‌گیرد با او و خانواده‌اش زندگی کند. بااینکه بِث از حضور ریک در خانه‌اش استقبال می‌کند، شوهر او جِری از این پیوند دوباره خانوادگی خوشحال نیست. جِری در مورد ریک نگران است؛ یک دانشمند جامعه‌ستیز که گاراژ خانه را تبدیل به لابراتوار شخصی خود کرده است. ریک در لابراتوارش بر روی تعدادی وسیله علمی تخیلی کار می‌کند که بعضی از آن‌ها می‌توانند خطرناک محسوب شوند؛ اما این تمام چیزی نیست که جِری را نگران می‌کند. ریک به همچنین اغلب به ماجراجوی در سراسر کائنات و دنیاهای موازی می‌رود و نوه‌های خود مورتی و سامر را نیز درگیر این ماجراجویی‌ها می‌کند… .
«ریک و مورتی» Rick and Morty یک مجموعه انیمیشنیِ علمی تخیلی و کمدی است که توسط جاستین رویلند و دَن هارمون برای شبکه “اَدالت سوییم ” ساخته‌شده است. این مجموعه داستان حوادث و ماجراجوئی‌های نامتعارفِ یک دانشمند دیوانه و نوه بداخلاق و عصبی‌اش مورتی که به‌راحتی تحت تأثیر و کنترل قرار می‌گیرد را دنبال می‌کند؛ آن‌ها وقت خود را بین مسائل داخلیِ زندگی خانوادگی و ماجراجویی‌های بین بُعدی تقسیم می‌کنند. «ریک و مورتی» Rick and Morty را با توجه به تصمیمات و نتایج سنگدلانه و غیرانسانی که در اکثر اپیزودهایش ارائه می‌شود، می‌توان در ژانرِ وحشت کیهانی قرار داد. صداپیشگان این مجموعه جاستین رولند (ریک و مورتی)، سارا چاک (بِث اسمیث)، کریس پارنِل (جری اسمیث) و اسپنسِر گرامر (سامر اسمیث) هستند.
پخش فصل اول این مجموعه از دوم دسامبر ۲۰۱۳ شروع شد. تاکنون دو فصل از این مجموعه پخش شده؛ فصل اول مجموعه شامل ۱۱ اپیزود و فصل دوم آن شامل ۱۰ اپیزود است. در دوازدهم آگوست ۲۰۱۵ شبکه “اَدالت سوییم” اعلام کرد که فصل سوم این مجموعه در دست تولید است اما زمان پخش آن هنوز اعلام‌نشده.
«ریک و مورتی» Rick and Morty توسط جاستین رویلند و هارمون ساخته‌شده است. این دو اولین بار در فسیتوال غیر‌انتفاعی و ماهانه “کانال ۱۰۱” در لوس‌آنجلس با هم ملاقات کردند. در این فستیوال شرکت‌کنندگان یک فیلم کوتاه در قالب یک اپیزود پایلوت از طرح خود ارائه می‌دهند و مخاطبان حاضر در برنامه تصمیم می‌گیرند که کدام پایلوت تبدیل به سریال شود و کار خود را ادامه دهد. رویلند از سال ۲۰۰۴ شروع به ارائه طرح‌های خود در این برنامه کرد. پایلوت‌های او به طور معمول حوای عناصر بیمارگونه و عجیب‌وغریبی بود که باعث سردرگمی و واکنش منفی از سمت مخاطبان و بینندگان می‌شد. با این وجود هارمون که خود یکی از بنیان‌گذاران “کانال ۱۰۱” است از نوع طنز که او ارائه می‌داد خوشش آمد و این دو شروع به همکاری باهم کردند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
معرفی انیمیشن Rick and Morty +اخبار 1

رویلند در سال ۲۰۰۶ در وب‌سایتی که برای “کانال ۱۰۱” طراحی کرده بود انیمیشنی کوتاه به نام «ماجراهای واقعی داک و مارتی» ارائه داد که کاراکترهای اصلی آن داک بران و مارتی مک‌فلای، کاراکترهای فیلم‌های سه‌گانه «بازگشت به آینده» بودند. اگر بخواهیم آن را به طور خلاصه توصیف کنیم این انیمیشن “نسخه‌ای حرام‌زاده و خرابکارانه” از فیلم بازگشت به آینده است. مخاطبان به‌شدت به آن واکنش نشان دادند و رولند شروع به ساخت انیمیشن‌های کوتاه بیشتری با این دو کاراکتر کرد. هارمون بعد از آن مجموعه طنز تلویزیونی به نام «اجتماع/ کامیونیتی» برای شبکه “اِن بی سی ” ساخت و رویلند به صداپیشگی برای “دیزنی” پرداخت. در سال ۲۰۱۲ هارمون از کار بر روی «کامیونتی» برکنار شد و کمی بعد از آن شبکه “اَدالت سوییم” او را به استخدام درآورد تا مجموعه جدیدی برای شبکه بسازد. ازآنجایی‌که هارمون تجربه‌ای در ساخت انیمیشن نداشت و روند کار او برای ساخت یک مجموعه تلویزیونی متمرکز بر دیالوگ، کاراکتر پردازی و داستان بود، در عوض او با رویلند تماس گرفت تا ببیند آیا او ایده‌ای برای یک مجموعه انیمیشنی دارد. رولند بلافاصله ایده ساخت مجموعه‌ای بر اساس کاراکترهای دوک و مارتی داد که به ریک و مورتی تغییر نام داده بود. رویلند در ابتدا می‌خواست که زمان هر اپیزود یازده دقیقه باشد اما “اَدالت سوییم” آن‌ها را تحت‌فشار گذاشت که این زمان را به نیم ساعت برسانند. سبک طراحی رویلند به‌شدت وام‌دار سیمپسون‌هاست؛ عاملی که او در مصاحبه‌ای در ۲۰۱۳ به آن اذعان داشته درحالی‌که به همچنین سبک خود را با پندلتون وارد خالق «اَدونچِر تایم» و جِی. جی.کوئینتِل خالق «رِگولار شو» مقایسه می‌کند:

شما متوجه می‌شوید که دهان‌ها و دندان‌ها به‌نوعی شبیه‌اند اما من فکر می‌کنم که این هم یک مسئله سَبکی است، همه ما به‌نوعی هم سن و سالیم و ما همه از سیمپسون‌ها و برنامه‌های دیگر الهام گرفته‌ایم و همه به شکلی ناخودآگاه به آن رجوع می‌کنیم

در آگوست ۲۰۱۶ مجموعه تحسین جهانی منتقدان را دریافت کرد؛ با دریافت رتبه ۱۰۰ از صد از وب‌سایت “روتِن تومِیتو “. به همچنین فصل اول مجموعه در سایت “متاکریتیک “ رتبه ۸۵ از صد را همراه با‌ “تحسین جهانی ” دریافت کرد. بر اساس این مجموعه سه بازی ویدئویی و دو سری متفاوت کمیک بوک ساخته و نوشته‌شده است.

منبـع: blog.namava.ir
.La mort est le remède
پاسخ
 سپاس شده توسط Interstellar ، ѕтяong ، ʜɪᴅᴅᴇɴ ، SABER ، سهَ‌ند ، ρσєѕɪ ، sober ، red_Queen ، ♥Nastaran♥
آگهی
#2
----------
فهرست ۱۰ قسمت برتر سریال Rick and Morty

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
معرفی انیمیشن Rick and Morty +اخبار 1

طرح کلی سریال کارتونی «ریک و مورتی» خیلی سرراست است. یک پدربزرگ باحال داریم که دانشمند بین‌کهکشانی ماهری است؛ یعنی کارهایی مثل سفر در زمان و جابه‌جایی بین بُعدهای موازی برایش مثل آب خوردن است. به‌طوری که به جای موبایل، در جیب شلوارش پورتال‌گان پیدا می‌شود. اما در بخش نه‌چندان افتخارآمیز شخصیتش، او بی‌تربیت هم است و رسما کاری به احساسات دیگران ندارد و برایش مهم نیست، کارهایش چه تاثیری روی خانواده‌اش می‌گذارد. در سوی دیگر ماجرا، نوه‌اش مورتی به عنوان دستیارش، از کارهای پدربزرگش دل خوشی ندارد و با اینکه به اصرار او در ماجراجویی‌های ترسناک، مرگبار و دیوانه‌وارش شرکت می‌کند، اما مثل پدربزرگش در برخورد با بیگانه‌های فضایی، کشتن آنها و ریلکس بودن در آزمایشات و ماجراجویی‌هایشان که اکثرا به مرگ و خشونت ختم می‌شود، بی‌خیال نیست. اما بی‌انصافی است که «ریک و مورتی» را به چیزی در حد همین توضیحات محدود خلاصه کنیم. اگر امروز این سریال بعد از دو فصل به جایگاهی منحصربه‌فرد رسیده و خودش را به تنها نمونه‌ی بین سریال‌های کارتونی تبدیل کرده، به خاطر این است که این طرح کلی به‌طرز نبوغ‌آمیزی دچار پیچش‌ها، خنده‌ها و فراز و فرودهای علمی‌تخیلی، دراماتیک و کمیکی می‌شود که حد و مرز ندارد.
«ریک و مورتی» آنقدر شگفت‌انگیز است که بعضی‌وقت‌ها همین به ضرر خودش تمام می‌شود. چون همیشه در بین اپیزودهای درجه‌یک سریال، اپیزودی از راه می‌رسد که به خودی‌خودش بی‌نظیر است، اما در مقایسه با بهترین ارائه‌های سریال، پایین‌تر می‌ایستد. همین باید اوج کیفیت سریال را برایتان خلاصه کند.از آنجایی که «ریک و مورتی» هم مثل اکثر سریال‌های شاهکار، فاصله‌ی زیادی بین فصل‌هایش است، تصمیم گرفتیم حالا که ۲۰ قسمت از سریال گذشته، گذری به آنها زده و ۱۰‌تا از خفن‌ترین اپیزودهای سریال را رده‌بندی کنیم. تا شاید این بهانه‌ی خوبی برای بازبینی سریال و صحبت درباره‌ی بخش‌های به‌یادماندنی آن باشد. پس، آنها که سریال را هنوز ندیده‌اند، هرچه سریعا فرار کنند و بقیه دنبال من وارد این پورتال شوید:

Lawnmower Dog - ۱۰
فصل ۱، اپیزود ۲ - اگر احتمالا بعد از دیدن اپیزود افتتاحیه‌ی سریال در دوست داشتن یا نداشتن «ریک و مورتی» شک داشتید، اپیزود دوم حتما تکلیف‌تان را روشن می‌کند. این یکی از معدود اپیزودهای سریال است که هر دو داستانش، جذاب هستند. در اولی ریک و مورتی وارد رویای معلم ریاضی مورتی می‌شوند تا به سبک کاب و گروهش در «تلقین» ایده‌ی دادن نمره‌ی ۲۰ به مورتی را در ذهن آقای گولدن‌فولد بکارند. در دومی اسنافلز، سگ بی‌خاصیت خانواده پس از استفاده از دستگاه باهوش‌کننده‌ی ریک، علیه صاحبانش برمی‌خیزد. مثل همیشه قضیه حسابی پیچیده می‌شود و ریک و مورتی مجبور می‌شوند به درون رویاهای عمیق افراد زیادی نفوذ کنند. همین آنها را به دنیای فردی کروگر از «کابوس خیابان الم» می‌رساند که قصد کشتن‌شان را دارد. در آن سوی ماجراها، اسنافلز با ساختن ارتشی از سگ‌های باهوش، آخرالزمان بشریت را پدید آورده!

Rixty Minutes - ۹
فصل ۱، اپیزود ۸ - در این اپیزود ریک با یک دستگاه دریافت‌کننده‌ی امواج تلویزیون‌های بین‌بُعدی از راه می‌رسد. این آغازی است برای نویسندگان تا تمام ایده‌های دور از ذهن و مسخره‌‌شان را در قالب پیام‌های بازرگانی و سریال‌های تلویزیونی از دنیا‌های موازی دیگر برای چند ثانیه ادامه دهند. و ثابت کنند که سریال خودشان در مقایسه با آنها اصلا عجیب نیست. خیلی زود معلوم می‌شود سریالی کارآگاهی وجود دارد که مردمش از بلال متحول شده‌اند. در همین حین، بث و جری پس از دیدن نسخه‌ی موفق‌ترشان در واقعیت‌های موازی، یکدیگر را باعث عدم موفقیت‌شان در این دنیا می‌دانند. این وسط، سامر بیچاره می‌فهمد از روی بارداری ناخواسته به دنیا آمده. اما مورتی در یکی از زیباترین دیالوگ‌هایش، با اشاره به قبرهای داخل حیاط خانه برای دلداری خواهرش به او می‌گوید: «هدفی در زندگی هیچکس وجود نداره، کسی به هیچ‌جا تعلق نداره، همه قراره بمیرن... بیا بریم تلویزیون ببینیم!»

Rick Potion No.9 - ۸
فصل ۱، اپیزود ۶ - برداشت «ریک و مورتی» از آخرالزمان واقعا دیدنی است. مورتی که جسیکا را دوست دارد، از ریک شربت عشق می‌طلبد و او هم آن را برای مورتی ردیف می‌کند. اما آنفولانزای جسیکا باعث می‌شود تا این شربت بین همه منتقل شود و اینگونه تمام مردم کره‌ی زمین عاشق مورتی شوند. ریک برای حل این مشکل وارد عمل می‌شود و با استفاده از دی‌ان‌ای منتیس پادزهر درست می‌کند. اما این هم شکست می‌‌خورد و تمام مردم زمین را به زامبی‌های منتیس‌شکل تبدیل می‌کند. نجات دادن بث توسط جری از دست زامبی‌-منتیس‌ها به آن شکل کلاسیک و سفر ریک و مورتی به خط زمانی دیگری از خودشان که در آن مُرده‌اند و قرار گرفتن به جای آنها، نمونه‌ی دیگری از دنیا و اخلاقیات افسارگسیخته‌ی سریال را به نمایش می‌گذارد.

Mortynight Run - ۷
فصل ۲، اپیزود ۲ - یکی دیگر از آن اپیزودهای کمیاب و هوشمندانه‌ای که به نتیجه‌ای تلخ و شخصیت‌پردازی مورتی می‌انجامد. مثل همیشه داستان خیلی ساده شروع می‌شود. ریک قرار است خودش را در یک کلوپ بازی‌های آرکید بین‌کهکشانی سرگرم کند که یکی از بازی‌هایش شامل زندگی کردن به جای یک آدم در یک بازی واقعیت مجازی فقط با هدف دیدن اینکه چند سال زنده می‌مانید، می‌شود! اما چرخش اتفاقات باعث می‌شود تا ریک و مورتی خودشان را در حال اسکورت کردنِ یک موجود ابرمانند معروف به «گاز معده» به سیاره‌اش پیدا کنند. ترانه‌خوانی‌های رنگارنگ و جالب «گاز معده» و رویاهای زیبای مورتی، کاری می‌کند تا دل‌تان از این‌جور آهنگ‌های باحال بیشتر بخواهد. اما درنهایت چیزی که از این اپیزود به یاد می‌ماند، حرکت عالی سازندگان در اضافه کردن حقایق و لحظات تلخ، در میان این حجم از جنون است. مورتی سعی کرد تا بالاخره کار درستی انجام دهد. اما معلوم می‌شود گازمعده با دلیل خوبی زندانی شده بوده است. شلیک‌های نهایی مورتی به گازمعده، ترکیب عجیبی از خنده و تراژدی است!

Close Rick-counters of the Rick Kind - ۶
فصل ۱، اپیزود ۱۰ - در این اپیزود همه‌چیز داریم، از یک معمای کاراگاهی برای کشف کردن تا دنیاسازی به وسیله‌ی ورود به مقر گردهمایی تمامی ریک‌ها و یک پایان‌بندی ترسناک و هجوآمیز. ظاهرا یکی از ریک‌ها و مورتی‌ها با کشتن ریک‌‌های دیگر دنیاها، مورتی‌هایشان را می‌دزد! این جرم که به گردن ریک اصلی داستان افتاده، او را مجبور می‌‌کند تا حقیقت را کشف کند. در این بین اتفاقات زیادی می‌افتد. از ریک متفاوتی که رابطه‌ی خیلی خوبی با جری برقرار کرده گرفته تا ورود ریک و مورتی به دنیایی که در آن صندلی‌ها روی انسان‌ها می‌نشینند! و بالاخره پایان تامل‌برانگیزی که در آن ما متوجه می‌شویم دزد اصلی مورتی است. شاید اشاره به اینکه مورتی اصلی داستان، این توانایی و پتانسیل را دارد تا روزی از ریک هم پیشی بگیرد و به یک جنایت‌کار واقعی تبدیل شود!

A Rickle in Time - ۵
فصل ۲، اپیزود ۱ - یکی از پیچیده‌ترین اپیزودهای سریال که نشان می‌دهد دنیای ریک و مورتی چگونه می‌تواند در عرض چند ثانیه از هم گسسته شود. بعد از نگه داشتن زمان در اپیزود نهایی فصل اول برای تمیز کردن خانه بعد از مهمانی، ریک زمان را به حرکت می‌‌اندازد، اما لمس مورتی و سامر، باعث شکست زمان و گم شدن آنها در در دو خط زمانی جداگانه شد. اما این تازه اول کار است. طولی نمی‌کشد که این دو خط زمانی چهارتا می‌شود و نهایتا به ۶۴‌تا می‌رسد. تیراندازی نسخه‌های ریک در خط‌های زمانی مختلف به خودش و پیام گذاشتن روی تلفن، معنای خالص تخیل بی‌قید و بند سازندگانش را به نمایش می‌گذارد. اما این اپیزود به خاطر نمایش جلوه‌ی دیگری از مرد غمگینی که زیر پوست این ریک زندگی می‌کند هم قابل‌اشاره است. جایی که یکی از نسخه‌های ریک برخلاف آن چیزی که از رابطه‌ی او و مورتی به نظر می‌رسد، سعی می‌کند تا جان خودش را برای نجات نوه‌ی احمقش فدا کند.

The Ricks Must Be Crazy - ۴
فصل ۲، اپیزود ۶ - می‌خواهید مفهوم جهان‌های تودرتو را به بچه‌ها یا دانش‌آموزانتان آموزش دهید؟ خب، این اپیزود بهتر از هر کتاب و مستند علمی، این کار را انجام می‌دهد. در این اپیزود که بعد از اپیزود دوم فصل اول، دومین باری است که در آن سازندگان سراغ پارودی «تلقین» کریس نولان رفته‌اند، ماشین/فضاپیمای ریک باتری خالی می‌کند، اما ریک به جای اینکه ماشین را به تعمیرگاه منتقل کند، خود و مورتی را کوچک می‌کند و به درون باتری می‌روند. به سرعت متوجه می‌شویم، میکرو-دنیایی درون باتری ماشین ریک است که کارشان تولید برق ماشین اوست. درحالی که خودشان از چنین چیزی خبر ندارند. البته که همه‌چیز به همین خلاصه نمی‌شود. از قرار معلوم دانشمندان این میکرو-دنیا هم میکرو-دنیایی درست کردند که قرار است انرژی‌شان را تامین کند و این مسئله همین‌طور ادامه دارد. در همین حین، هوش مصنوعی ماشین ریک، به دستور او ماموریت دارد تا به هر قیمتی از سامر مراقبت کند. به هر قیمتی یعنی تکه‌تکه کردن هرکسی که نزدیک ماشین می‌شود!

The Wedding Squanchers - ۳
فصل ۲، اپیزود آخر - یکی از مواردی که به دل ماجراجویی‌های ریک و مورتی زندگی دمیده و آنها را به کاراکترهای دوست‌داشتنی‌ای تبدیل کرده، فقط ماموریت‌های باحال‌شان نیست، بلکه تاثیری است که هرکدام از آنها بر روابط و شخصیت‌شان می‌گذارد. سازندگان با تصمیم خیلی خوب‌شان بر اضافه کردن لحظه‌های دراماتیک در لابه‌لای کارهای شدیدا کمیکِ کاراکترها، باعث شده‌اند تا این کاراکترها به چیزی فراتر از آواتارهایی که کارهای خفن انجام می‌دهند، تبدیل شوند. اپیزود آخر فصل دوم، اوج این حرکت نویسندگان است. جایی که خانواده‌ی اسمیت بعد از یک عروسی خونین، سرگردان کهکشان می‌شوند و در این بین، هرکدام احساس واقعی‌اش را در رابطه با کارهای خودخواهانه‌ی ریک بیان می‌کند. ریک که به خودش آمده، خودش را تحویل پلیس بین‌کهکشانی می‌دهد. درحالی که آن موسیقی پایانی دردناک پخش می‌شود، امکان ندارد یاد پایان‌ برخی از ناراحت‌کننده‌ترین اپیزود‌های «برکینگ بد» نیافتید! و برای یک فرار از زندان پُرهرج و مرج (احتمالی) در شروع فصل بعد لحظه‌شماری نکنید!

Meeseeks and Destroy - ۲
فصل ۱، اپیزود ۵ - در اپیزود پنجم «ریک و مورتی» به سر می‌بریم و فعلا جنون این سریال را تا مغز استخوان درک نکرده‌ایم، اما نگران نباشید، هدف این اپیزود همین است. در داستان اول مورتی، رهبری این ماموریتش با ریک را برعهده می‌گیرد و آنها با هدف انجام کار خوبی راهی یک دنیای قرون وسطایی/فانتزی می‌شوند. در داستان دوم هم خانواده‌ی اسمیت درحال سر و کله‌ زدن با موجوداتی به اسم میسیکس هستند که می‌خواهند گلف بازی کردن را به جری یاد بدهند. بماند که ماجرا طوری که مورتی دوست دارد پیش نمی‌رود و پای آنها به دادگاه غول‌ها باز می‌شود و همه‌چیز با تلاش آقای آبنبات برای اذیت کردن مورتی پیچیده‌تر می‌شود. آن طرف میسیکس‌ها که از عدم توانایی جری در زدن یک ضربه‌ی درست، دیوانه شده‌اند، دست به کشتار و گروگان‌گیری می‌زنند. در پایان مورتی هم مثل ما متوجه می‌شود که ماجراجویی با پدربزرگش همیشه شامل هیجان و خوشگزارنی نیست.

Total Rickall - ۱
فصل ۲، اپیزود ۴ - فرمول ویژه‌ی «ریک و مورتی» چیست؟ ترکیب دقیق خنده، دلهره، دیوانگی، درام، اکشن و تخیل‌ بی‌انتهای سازندگانش. اپیزود چهارم فصل دوم به این دلیل در جایگاه اول قرار می‌گیرد که تمام این ویژگی‌ها را به‌طرز فوق‌العاده‌ای با هم مخلوط کرده است. همه‌چیز با سکانس ناشناخته‌ای شروع می‌شود که در آن عمو استیو که تا حالا او را ندیده بودیم، در حال رد و بدل کردن خاطرات‌ خوش‌شان با اعضای خانواده اسمیت است. ریک از راه می‌رسد و به مغز عمو استیو شلیک می‌کند. خیلی زود معلوم می‌شود، عمو استیو در واقع میکروب بیگانه‌ای است که در ذهن قربانیانش خاطرات خوبی از خود برجای می‌گذارد و آنها را گول می‌زند. اگرچه ریک سعی می‌کند جلوی تکرار این کار را بگیرد. اما طولی نمی‌کشد که تمامی اعضای خانواده داخل خانه قرنطینه می‌شوند، درحالی که هزارجور موجود عجیب و غریب که از رپتور عکاس شروع می‌شوند و تا آقای یخچال و زرافه‌ی برعکس ادامه دارند، با کاشتن خاطره، تبدیل به دوستان و آشنایان درجه‌یک خانواده‌ی اسمیت می‌شوند. جمع بودن تمام کاراکترهای اصلی درکنار یکدیگر، آن هم در یک محیط بسته در طول کل اپیزود به یک معمای روانی جنون‌آمیز می‌انجامد که لحظه‌ به لحظه‌ داغ‌تر و داغ‌تر می‌شود و به یک کشتار خشونت‌بار و یک پایان ضدحال می‌انجامد :/
منبعـ: zoomg.ir
.La mort est le remède
پاسخ
 سپاس شده توسط ʜɪᴅᴅᴇɴ ، ѕтяong ، SABER ، سهَ‌ند ، ρσєѕɪ ، sober ، ♥Nastaran♥
#3
سریال Rick and Morty برای بیش از ۷۰ قسمت دیگر تمدید شد!
شبکه ادالت سوییم (Adult Swim) سرانجام سریال Rick and Morty را برای بیش از ۷۰ قسمت دیگر تمدید کرد ..

با پایان یافتن پخش فصل سوم سریال انیمیشنی ریک و مورتی (Rick and Morty)، طرفداران این مجموعه مدت زیادی است که در انتظار تمدید آن برای حداقل یک فصل دیگر هستند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پخش این انیمیشن سریالی قرار است برای یک مدت طولانی ادامه یابد.
جاستین رویلند،‌ یکی از دو سازنده سریال Rick and Morty با انتشار تصویری در توییتر شخصی خود اعلام کرد که این سریال برای بیش از ۷۰ قسمت دیگر تمدید شده است. این خبر قطعا یک خبر فوق‌العاده برای طرفداران ریک و مورتی است و اگر هر فصل این سریال را ۱۰ قسمت در نظر بگیریم، حداقل شاهد ۷ فصل دیگر از سریال Rick and Morty خواهیم بود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
معرفی انیمیشن Rick and Morty +اخبار 1

در حال حاضر سه فصل از سریال Rick and Morty منتشر شده و با احتساب ۷۰ قسمت جدید سریال، مجموع قسمت‌های ۱۰ فصل احتمالی سریال Rick and Morty به ۱۰۱ قسمت افزایش خواهد یافت و در صورت ادامه این روند احتمالا شاهد ساخت و تولید قسمت‌های بیشتری از این انیمیشن محبوب تلویزیونی خواهیم بود.
با این حال، هنوز زمان پخش فصل چهارم سریال Rick and Morty مشخص نیست؛ اما انتظار می‌رود که در طول سال ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ شاهد انتشار فصل چهارم این سریال انیمیشنی و کمدی مورد انتظار باشیم.
جاستین رویلند و دان هارمون برای نوشتن فیلمنامه و ساخت سریال و جاستین رویلند، سارا چالک، کریس پارنل و اسپنسر گرمر، برای صداپیشگی شخصیت‌های سریال Rick and Morty در فصل‌های جدید آن باز خواهند گشت.


#خبر
#منبع: ComicBookMovie
.La mort est le remède
پاسخ
 سپاس شده توسط ѕтяong ، ʜɪᴅᴅᴇɴ ، SABER ، سهَ‌ند ، ρσєѕɪ ، sober ، ♥Nastaran♥
#4
واکنش تند طرفداران به تاخیر در پخش ادامه فصل چهارم سریال ریک و مورتی

معرفی انیمیشن Rick and Morty +اخبار 1

بالاخره پس از دو سال انتظار پخش فصل چهارم سریال پرطرفدار ریک و مورتی اواخر سال گذشته میلادی آغاز شد. فصل چهارم ریک و مورتی در ۵ اپیزود پخش شد با این حال هیجان پیرامون این سریال پس از تاخیر در پخش پنج اپیزود پایانی جای خود را با ناامیدی داد و به رغم گذشت چند ماه هنوز تاریخ دقیقی برای پخش اپیزودهای باقی مانده اعلام نشده است؛ همین تاخیر در پخش ادامه فصل چهارم سریال ریک و مورتی باعث خشم طرفداران شده است.

در سال ۲۰۱۹ جاستین رویلند و دن هارمون، تهیه‌کنندگان ریک و مورتی اعلام کردند که برای اینکه فصل چهار سریال زودتر پخش شود، قصد دارند تا آن را به دو نیم فصل ۵ اپیزودی تقسیم کنند. حال با پخش ۵ اپیزود نخست، صبر طرفداران برای تماشای اپیزود‌های باقی مانده لبریز شده است.

همین موضوع سبب شده است تا طرفداران با مراجعه به صفحه رسمی توییتر ریک و مورتی، اعتراضات خود در خصوص تاخیر در پخش تاخیر در پخش ادامه فصل چهارم این سریال را به گوش سازندگان برسانند.

از زمان پخش ۵ اپیزود ابتدایی، تیم سازنده ریک و مورتی در سکوت خبری به سر می‌برد و اطلاعات دقیقی از تاریخ پخش اپیزودهای باقی مانده منتشر نکرده‌ است. مطمئنا سازندگان با تمام تلاش در حال کار روی ۵ اپیزود پایانی هستند و با توجه به انتظارات بالای طرفداران، این تیم وظیفه سنگینی در ساخت اپیزودهای باقی مانده دارد.
#خبر/ Rickandmortyshow.ir
.La mort est le remède
پاسخ
 سپاس شده توسط SABER ، سهَ‌ند ، ρσєѕɪ ، sober ، ♥Nastaran♥
#5
تاریخ بازگشت فصل چهارم انیمیشن Rick and Morty با انتشار تریلری تایید شد!

شبکه ادالت سوییم با انتشار تریلری تاریخ شروع پخش ۵ قسمت بعدی فصل چهارم انیمیشن Rick and Morty را اعلام کرد. پاییز سال گذشته بود که ۵ قسمت ابتدایی فصل چهارم سریال Rick and Morty (ریک و مورتی) از شبکه ادالت سوییم (Adult Swim) منتشر شد، اما از آن زمان طرفداران این مجموعه کمدی و انیمیشنی بسیار محبوب در انتظار بازگشت ریک و مورتی و ۵ قسمت بعدی هستند که حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که می‌توانید به‌زودی ۵ قسمت بعدی فصل چهارم این انیمیشن سریالی را تماشا کنید. شبکه Adult Swim تریلر نیمه دوم فصل چهارم انیمیشن Rick and Morty را امروز منتشر کرد که اگرچه هنوز برخی اعتقاد دارند شاید دروغ آوریل باشد و هنوز نمی‌توان به‌طور قطعی در مورد آن نظری داد، اما حاوی تصاویری از ۵ قسمت بعدی فصل چهارم این سریال انیمیشنی است که ارجاع زیادی به مجموعه‌های محبوب اکشن و علمی تخیلی دارد و به‌نظر می‌رسد که طرفداران باید در انتظار پنج قسمت تماشایی دیگر باشند.

معرفی انیمیشن Rick and Morty +اخبار 1

همچنین اگر این تاریخ بخشی دروغ آوریل نباشد، پخش ۵ قسمت بعدی فصل چهارم انیمیشن Rick and Morty از تاریخ ۳ می ۲۰۲۰ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹) آغاز خواهد شد. جاستین رویلند و دان هارمون برای نوشتن فیلمنامه و ساخت سریال و جاستین رویلند، سارا چالک، کریس پارنل و اسپنسر گرمر، برای صداپیشگی شخصیت‌های فصل چهارم سریال Rick and Morty بازگشته‌اند. پیش از این انیمیشن ریک و مورتی برای بیش از هفتاد قسمت دیگر تمدید شده بود که فصل چهارم بخشی از این قرارداد بزرگ است، اما در حال حاضر مشخص نیست که فصل پنجم در چه زمانی تولید و منتشر خواهد شد. /زومجی
.La mort est le remède
پاسخ
 سپاس شده توسط سهَ‌ند ، ρσєѕɪ ، red_Queen ، sober ، ♥Nastaran♥
#6
نام یکی از قسمت‌ های فصل چهارم Rick and Morty به بازی فرزندان مورتا اشاره دارد

با مشخص شدن نام قسمت‌های نیمه دوم فصل چهارم Rick and Morty، شاهد نام‌گذاری یکی از قسمت‌ها براساس بازی فرزندان مورتا هستیم.
در جریان یک کمپین توییتری، تعدادی از هواداران سریال Rick and Morty، نام پنج قسمت پایانی فصل چهارم را منتشر و IGN با جمع‌آوری نام قسمت‌ها و توضیحات‌شان آن‌ها را در دسترس کاربران قرار داده است. طبق جدیدترین اخبار بازی، نام قسمت نهم از فصل چهارم ریک اند مورتی به یکی از بهترین بازی‌های روگ‌لایک سال ۲۰۱۹ اشاره دارد.

معرفی انیمیشن Rick and Morty +اخبار 1

در ادامه می‌توانید قسمت‌های مربوط‌ به هر قسمت را مشاهده کنید. نیمه دوم فصل چهارم ریک اند مورتی از تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه (چهار مِی) پخش می‌شود.

قسمت ششم: Never Ricking Morty
قسمت هفتم: Promortyus
قسمت هشتم: The Vat of Acid Episode
قسمت نهم: Childrick of Mort
قسمت دهم: Star Mort: Rickturn of the Jerri

قسمت نهم از فصل چهارم ریک اند مورتی به بازی فرزندان مورتا اشاره دارد و با نام Childrick of Mort هم پخش می‌شود. در Logline مربوط‌ به این قسمت هم به جادوی خانواده و اهمیت آن اشاره شده است. بازی Children of Morta هم در مورد خانواده‌ای بود که با یک نیروی شیطانی مبارزه می‌کند و با چالش‌های مختلفی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. از دیگر مواردی که Rick and Morty در نیمه دوم از فصل چهارم خود از آن‌ها الهام گرفته، می‌توان‌به Prometheus (اشاره به مجموعه Alien) و Star Wars: Return of the Jedi اشاره کرد. /زومجی
.La mort est le remède
پاسخ
 سپاس شده توسط sober ، red_Queen
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Photo معرفی انیمه Mushoku Tensei
Photo معرفی انیمه Kizumonogatari
  کدام انیمیشن محبوب را انتخاب میکنید ؟(بروز رسانی شد)
  معرفی تمام ژانر های انیمه!
  معرفی انیمه (Attack On Titan (+۱۷
  بهترین انیمیشن‌های سال ۲۰۲۰؛ جذاب و مهیج
  اولین تصاویر از کاراکتر صداگذاری‌شده توسط جانی دپ در انیمیشن Puffins
  اولین تریلر انیمیشن The Boss Baby: Family Business منتشر شد
  تاریخ انتشار انیمیشن Transformers: War For Cybertron Earthrise مشخص شد
  نخستین تصاویر انیمیشن Minions Holiday Special به زمان پخش آن اشاره دارند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان