امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

10درصد فارغ التحصیلان دندانپزشکی کشور متعلق به دانشگاه آزاد است

#1
10درصد فارغ التحصیلان دندانپزشکی کشور متعلق به دانشگاه آزاد است 1


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دندانپزشکی گفت: این واحد دانشگاهی با دارا بودن بیش از 5000 فارغ التحصیل، 10درصد کل فارغ التحصیلان کشور را به خود اختصاص داده است و این در حالی است که 47 دانشگاه دیگر سهم 90درصدی دارند.

به گزارش ایسنا، دکتر افشین حراجی در جریان بازدید دکتر نوریان از واحد دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن ارائه گزارشی از روند تاسیس دانشکده دندانپزشکی کشور، گفت: دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی هشتمین دانشکده دندانپزشکی در سطح کشور است که از سال 65 آغاز به کار کرده است و ساختمان شماره 3 این دانشکده در سال 75 توسط آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) افتتاح شد.

دکتر حراجی در ادامه گفت: این واحد دانشگاهی دارای بیش از 137هزار مترمربع زیربنای فضای آموزشی و رفاهی، 133 عضو هیات علمی تمام وقت، 25 اختراع داخلی است که موفق به کسب رتبه کتاب برگزیده سال جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی با بیان اینکه این دانشگاه اولین دانشکده دندانپزشکی در سطح کشور از لحاظ تعداد اعضای هیات علمی است، افزود: در حال حاضر سرانه دانشجو به هیات علمی تمام‌وقت 8.6 و تمام وقت و حق التدریس 5.6 است. همچنین این واحد دانشگاهی با دارا بودن بیش از 5هزار فارغ التحصیل، 10درصد کل فارغ التحصیلان کشور را به خود اختصاص داده است و این در حالی است که 47 دانشگاه دیگر سهم 90درصدی دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دندانپزشکی با اشاره به تاکیدات دکتر نوریان به برندسازی گفت:‌ خوشبختانه واحد دندانپزشکی به عنوان برند دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شده است و دانشجویان با کمال میل و علاقه، این واحد را برای تحصیل انتخاب می کنند.

حراجی ادامه داد: از جمله برنامه های آینده این واحد، می توان به عملیاتی کردن نقشه توسعه علوم پزشکی، کاهش تعداد پذیرش دانشجویان دندانپزشکی، راه اندازی دوره های فوق تخصصی، برنامه ریزی جهت اجرای سایت جدید واحد و... اشاره کرد.

پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی دانشگاه آزاد اسلامی جزو برندهای دانشگاهی کشور است

دکتر علی ابطحی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در سخنانی با بیان اینکه واحد دندانپزشکی، یک برند کشوری است، گفت: خوشبختانه علی‌رغم کاهش دانشجو، ما در سالهای گذشته تقاضای بسیاری برای جذب در این واحد دانشگاهی داشته‌ایم که به دلیل کمبود فضا نتوانستیم علاقمندان را جذب کنیم.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه علوم پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی دانشگاه آزاد اسلامی جزو برندهای دانشگاهی کشور هستند، گفت: امیدواریم با حمایت های دکتر ولایتی و دکتر نوریان بتوانیم گام های خوبی در توسعه علوم پزشکی برداریم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، ابطحی به اقدامات صورت گرفته در حوزه پزشکی اشاره کرد و گفت: در سه سال گذشته توانستیم دفاتر EDO را تاسیس و در امتحانات جامع علوم پایه مدال طلا را کسب کنیم. همچنین جذب دانشجو در رشته‌های رزیدنت داخلی، دکتری بافت و پرستاری از دیگر اقدامات است.

انتهای پیام
10درصد فارغ التحصیلان دندانپزشکی کشور متعلق به دانشگاه آزاد است 1


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  لیست دانشگاه های پزشکی ایران
  دانشگاه امام صادق به عنوان یک دانشگاه معتبر اسلامی شناخته میشه
  بررسی آزمون های موجود در کشور برای کنکور سراسری سال 1401
  گرایش های دانشگاه فرهنگیان در رشته های تحصیلی انسانی
  امار پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال ۹۹
  معرفی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان
  دانشگاه‌ها امسال حضوری می‌شود
  «لیست دانشگاه های دبیری ایران»
Rainbow بنظرتون بهترین کشور واسه تحصیل کجا میتونه باشه؟!
  azmoon.iau.ac.ir – ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی 99

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان