امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

امکان ساخت یک ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑ برای X-23 وجود دارد :)

#1
Video 
طبق گفته‌های یکی از تهیه‌کنندگان کمپانی فاکس قرن بیستم، به نظر می‌رسد دافنه کین صاحب فیلمی اختصاصی خواهد شد.

بعد از اینکه اکران فیلم سینمایی Logan آغاز شد و به دست علاقه مندان رسید، این سوال به ذهن طرفداران خطور کرد که آیا باز هم دافنه کین را در نقش لورا مشاهده می کنند، و آیا او قرار است بازیگر آینده X-23 باشد. در حالی که برای مدتی چنین اتفاقی بعید به نظر می رسید، ﺗﻬﯿﻪﮐﻨﻨﺪﻩٔ ﻓﯿﻠﻢهای X-Men ﻫﺎﭺ ﭘﺎﺭﮐﺮ اکنون اعلام کرده است که بازگشت کین قطعا جزو یکی از احتمالات است. از پارکر هنگام مصاحبه با Screen Rant درباره کاراکتر X-23 سوال شد. از آنجا که ما در پایان فیلم Logan شاهد حرکت لورا و دیگر ﺟﻬﺶ ﯾﺎﻓﺘﻪﻫﺎ به سمت یک مکان امن بودیم (بعد از خداحافظی با لوگن)، از این ﺗﻬﯿﻪﮐﻨﻨﺪﻩٔ معروف سوال شد که آیا ممکن است او را در یکی از فیلم های آینده مردان ایکس مشاهده کنیم؟

هاچ پارکر، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «لوگان»، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت IGN گفت که استودیو قصد دارد لارا را به یک ماجراجویی تک‌نفره بفرستد. وی در این رابطه گفت:

هیچ چیز قطعی نیست؛ اما این اطمینان را می‌دهم که او بخش کوچکی از یک فیلم دیگر نخواهد بود. فیلم بعدی که لارا در آن حضور خواهد داشت قطعا به اعماق این شخصیت فوق‌العاده که یک سری کمیک خوب دارد، سفر خواهد کرد و مطمئنا داستانی را انتخاب خواهد کرد که او نقش مهمی در آن داشته باشد. این همان چیزی است که جیمز [منگولد] در ساختنش مهارت دارد. ذهن او به بهترین شکل می‌تواند از یک داستان الهام‌گیری کند. این احتمال وجود دارد که استودیو درباره کار متفاوتی نیز صحبت کند؛ اما این امکان وجود دارد که فیلم بعدی، اختصاصی شخصیت لارا یا همان ایکس ۲۳ باشد.

همچنین پارکر در پاسخ به سوال گفت کـه این یکی از ویژگی های خوب دنیای مردان ایکس است که می توانند داستان های مختلفی را در آن روایت و در زندگی کاراکترهای بیشتری کاوش کنند. او همچنین گفت که به ساخت یک فیلم دیگر از X-23 فکر کرده اند و هر چیزی ممکن است. پارکر گفت که امکان ساخت چنین فیلمی و پتانسیل لازم برای ساخت آن وجود دارد. بنابراین می توانیم بگوییم یک شانس برای ساخت ﺍﺳﭙﯿﻦﺁفی از X-23 وجود دارد و اصلا دور از انتظار نیست. اما در این میان سوال های خیلی زیادی مطرح می شود که مهم ترین آن این است؛ چطور چنین اتفاقی ممکن است؟

آیا این یعنی ایکس ۲۳ به ماجراجویی‌اش بعد از لوگان ادامه خواهد داد؟ بعضی از هواداران فکر می‌کنند استودیو قصد دارد در ادامه راه، دوران لارا را با سری اصلی مردان ایکس همگام‌سازی کند تا او هم عضو این گروه شود؛ اما احتمال ادامه دادن ماجراجویی‌های این شخصیت در سال ۲۰۲۹ بیشتر است.با توجه به شباهت زیاد X-23 به لوگن، خیلی از طرفداران اعتقاد دارند که او راه خودش را به سوی دیگر فیلم های X-Men پیدا خواهـد کرد و در نهایت دوباره به ایـن دنیای سینمایی پرطرفدار باز خواهد گشت. اما از آنجا که جیمز منگولد کارگردان Logan هم اعلام کرده است این فیلم اساسا یک پروژه کاملا مستقل بوده و از نظر خط زمانی به دیگر فیلم های X-Men وابسته نیست، این سوال ایجاد می شود که لورا چطور می خواهد به دیگر فیلم های مردان ایکس مرتبط شود؟ خب تنها یک راه وجود دارد، آن سفر در زمان است!! پدیده ای که تاکنون در فیلم های مردان توجه زیادی به آن نشده است، اما برخی از کاراکترهای X-Men این توانایی را دارند. بنابراین غیر از مشکل زمانی، مانع دیگری برای ساخت یک فیلم از X-23 وجود ندارد….


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
امکان ساخت یک ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑ برای X-23 وجود دارد :) 1

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
امکان ساخت یک ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑ برای X-23 وجود دارد :) 1
منبع: ComicBookMovie و mg-news
.La mort est le remède
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ساخت نسخه انگلیسی فیلم Another Round با بازی لئوناردو دیکاپریو
  دیوید لینچ احتمالا سریالی جدید برای نتفلیکس خواهد ساخت
  آهنگساز Far From Home بازگشتش برای ساخت موسیقی متن فیلم Spider-Man را تایید کرد
Video انصراف جلیل سامان از ساخت ادامه سریال "زیرخاکی"
  اسپین‌آف فیلم A Quiet Place به کارگردانی جف نیکولز در دست ساخت است
  سریال لایو اکشن The Addams Family توسط تیم برتون در دست ساخت است
  فیلم‌ها و سریال‌ تلویزیونی جدیدی در ارتباط با مجموعه Power Rangers در دست ساخت است
  فیلم لایو-اکشن Tintin در دست ساخت قرار دارد
  تریلر تازه A Discovery of Witches از زمان پخش فصل دوم سریال پرده برمی‌دارد
  فیلم Space Mountain توسط نویسنده سریال اوبی وان کنوبی در دست ساخت است

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان