امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

هدف مارول استودیو بازگرداندن تمام شخصیت‌ های دنیای مارول است#

#1
فیلم Guardians of Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان نسخه. ۲) پانزدهمین فیلم دنیای سینمایی مارول است که اکران آن از این ماه در سراسر جهان آغاز شده است. کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، اعتقاد دارد که این دنیای سینمایی برای یک آینده دراز مدت ایجاد شده و می‌تواند الهام بخش فیلم‌های بسیاری در آینده باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی مارول در نظر دارد حق ساخت فیلم‌ها و سریال‌های تمامی شخصیت‌‌های خود را که به کمپانی‌های مختلفی واگذار شده‌اند، بازپس بگیرد. جرمی لاسکی، یکی از بنیانگذاران کمپانی Perception و سازنده لوگو و ویدیو آغازین جدید فیلم‌های مارول استودیو، مصاحبه تلفنی را با کوین فایگی انجام داده است. او در این مصاحبه در مورد آینده و اهداف دنیای سینمای مارول صحبت کرد و در بخشی از این مصاحبه گفت که امیدوار است بتواند روزی حق ساخت فیلم‌های تمام شخصیت‌های مارول را بازگرداند.
مارول به علت بحران مالی که در دهه ۹۰ میلادی پیدا کرد، مجبور شد حقوق ساخت فیلم و سریال برخی از شخصیت‌ها و مجموعه‌های خود را واگذار کند. از جمله این شخصیت‌ها می‌توان به واگذاری مرد عنکبوتی به سونی، گروه X-Men و Fantastic Four به همراه شخصیت دردویل به کمپانی فاکس قرن بیستم اشاره کرد. مارول در سال‌های اخیر حقوق ساخت فیلم‌ و سریال برخی از شخصیت‌های خود مثل دردویل، آیرون فیست، گوست رایدر، مرد مورچه‌ای، پانیشر، بلید و غیره را باز پس گرفته و اخیرا نیز توافقی با کمپانی سونی انجام داده و حقوق ساخت فیلم‌های مرد عنکبوتی را به دست آورده است. اما به نظر می‌رسد این کمپانی برنامه بزرگ‌تری برای پس گرفتن حقوق ساخت فیلم‌های شخصیت‌های خود دارد.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هدف مارول استودیو بازگرداندن تمام شخصیت‌ های دنیای مارول است# 1


هیو جکمن در تور تبلیغاتی فیلم Logan (لوگان) گفته بود که اگر ولورین بتواند در فیلم انتقام جویان (Avengers) حضور داشته باشد از تصمیم خود مبنی بر بازنشستگی از بازی در این نقش منصرف خواهد شد. فایگی در واکنش به صحبت جکمن در ابتدا گفت که ولورین نسخه وی یک پایان باشکوه داشته است و کار جیمز منگولد را مورد ستایش قرار داد. اما او گفت که دوست دارد روزی اعضای X-Men گروه Avengers را در یک فیلم ملاقات کنند. فایگی گفت:
بله من دوست دارم روزی چنین اتفاقی رخ بدهد. هدف من این است که تجربه‌ای که خوانندگان کتاب‌های کامیک در زمان خواندن این کتاب‌ها را دارند روی صفحه‌های سینما تکرار کنم و ما قادر هستیم که به فراتر از ماورایی‌ترین اهداف و آرزوهای من در طی ۱۰ سال گذشته دست پیدا کنیم و قطعا حضور مرد عنکبوتی در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) و فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت) بخشی از این اهداف و رویاهای من و طرفداران بوده است. هنوز هم رویاهای دیگری نیز دارم که در حال حاضر جرات ندارم در مورد آن در عموم صحبت کنم چون که شانس اتفاق افتادن آن اکنون بسیار کم است. بنابراین در آینده نزدیک برای شخصیت‌هایی که در اختیار نداریم و نمی‌توانیم از آن در دنیای سینمایی مارول استفاده کنیم، هیچ برنامه‌ای نداریم، اما هرگز نمی‌گویم که هیچگاه این اتفاق رخ نخواهد داد. چه کسی می‌داند که در آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد؟


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هدف مارول استودیو بازگرداندن تمام شخصیت‌ های دنیای مارول است# 1

بدین ترتیب طرفداران X-Men و Fantastic Four می‌توانند امیدوار باشند که روزی شخصیت‌های این گروه را در دنیای سینمایی مارول مشاهده کنند. با توجه به عملکرد متوسط و بسیار ضعیف آخرین فیلم Fantastic Four، ممکن است مارول بتواند حق ساخت فیلم‌های این مجموعه را راحت‌تر از کمپانی فاکس قرن بیستم پس بگیرد، اما بعید است به این زودی حق ساخت فیلم X-Men را به مارول پس بدهد. با این حال، بخش تلویزیونی مارول در حال همکاری با کمپانی فاکس قرن بیستم برای ساخت سریال‌های تلویزیونی براساس این مجموعه است و شاید در آینده شاهد همکاری این کمپانی با مارول استودیو نیز باشیم. این در حالی است که اخیرا دیوید باتیستا گفته که اعتقاد دارد که مارول به‌زودی حق کامل ساخت فیلم‌های مرد عنکبوتی (Spider-Man) را به‌دست خواهد آورد.

منبع: Screen Rant
.La mort est le remède
پاسخ
 سپاس شده توسط ÆMÆշЇÑζ ، mih
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  احتمال بازگشت ویلسون فیسک به دنیای سینمایی مارول در سریال Hawkeye
  طرفداران سریال Daredevil خواستار احیای سریال توسط مارول استودیو هستند
  ادای احترام مارول به چادویک بوزمن در لحظات آغازین نسخه دیزنی پلاس فیلم بلک پنتر
  شخصیت جدید سریال The Walking Dead: World Beyond به شکل متفاوتی معرفی شد
  اکشن فیگور فاش شده فیلم Eternals ظاهر شخصیت کرو، رهبر گروه شرور Deviants را نشان می‌د
Sad Cineworld به خاطر تاخیر فیلم No Time to Die تمام سینماهای خود را تعطیل می‌کند
  ساموئل ال جکسون برای بازی در نقش نیک فیوری در سریال جدید مارول باز خواهد گشت
  ساخت سریال پیش درآمد The Suicide Squad با محوریت شخصیت پیس‌میکر برای HBO Max تایید شد
  اولین تریلر WandaVision فضای متفاوت اولین سریال دنیای سینمایی مارول را نمایش می‌دهد
  تاتیانا مازلانی نقش شی هالک را در سریال این شخصیت بازی می کند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان