امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

افزایش ایندکس صفحات سایت

#1
افزایش ایندکس صفحات سایت : تعداد صفحات ایندکس شده یک سایت برای موفقیت آن سایت در نتایج موتورهای جستجو و بالا بردن سئو سایت و ارتقا رتبه آن بسیار اهمیت دارد . چرا که تعداد صفحات ایندکس شده یک وب سایت نشان دهنده آن است که موفق شده اید چه تعداد صفحه در سایت خود ایجاد کنید که هیچگونه مشکل فنی نداشته باشد .
به طور کلی هرچه تعداد صفحات ایندکس شده بیشتر باشد برای سئو سایت شما بهتر است .
در این مقاله سعی می کنم یه طور مختصر شما را بار برخی روش هایی که کمک می کند تا صفحات بیشتری از وب سایت شما ایندکس شود ، آشنا کنم .

تعداد صفحات ایندکس شده سایت شما چقدر است ؟
بهتر است برای شروع کار ، تعداد صفحات ایندکس شده سایت خود را بدانید . این کار بسیار ساده و در عین حال برای سئو سایت شما بسیار مهم است . برای فهمیدن آن ابتدا وارد سایت گوگل شده و عبارت site:example.com را وارد کنید . توجه کنید که به جای example.com باید نام سایت خود را تایپ کنید .
نرم افزار مالی و حسابداری نرم افزار مدیریت انبار نقاشی ساختمان استعلام ثبت شرکت آمبولانس آریا شرایط ثبت شرکت فنی مهندسی مراحل ثبت شرکت پیمانکاری شرایط ثبت شرکت مهندسین مشاور انواع ساندویچ پانل مزایای استفاده از ساندویچ پانل دیواری چیست لیفتراک
آمبولانس اریا
سقف حیاط خلوت


راه هایی برای ایندکس شدن صفحات بیشتر :
ایندکس شدن صفحات بیشتر یعنی بالاتر رفتن سئو سایت و ارتقا رتبه سایت مورد نظر . در نتیجه به عنوان یک وب مسترو مدیر سایت لازم است با راه های ایندکس شدن صفحات وب سایتتان آشنا باشید .
لیست زیر تعدادی از روش هایی است که موجب ایندکس شدن سریع تر و تعداد بیشتر صفحات سایت شما خواهد شد .
۱) یکی از کارهایی که برای ایندکس شدن صفحات بیشتر سایت خود می توانید انجام دهید ، آن است که بدانید مخاطبان احتمالی سایت شما چه مطالب را در اینترنت جستجو می کنند . سعی کنید دریابید که چه مسائلی در حوزه کاری شما برای آن ها اهمیت دارد و سپس تلاش کنید تا به طور مرتب مطالب مورد پسند کاربران را در سایت قرار دهید تا بازدید کنندگان باز هم به سایت شما مراجعه نمایند .
۲) به بک لینک ها توجه کنید . برای بالا بردن سئو سایت خود و سرعت بخشیدن به ایندکس شدن صفحات جدید ، حتما از بک لینک ها استفاده نمایید . توجه کنید که این لینک ها به محتوای معتبر و با ارزش فرستاده شوند تا ناخواسته به سئو سایت خود لطمه نزنید .
۳) مشکلات فنی را اصلاح نمایید . مطالب تکراری ، لینک های جاوایی و بسیاری مشکلات دیگر می توانند مانع ایندکس شدن مطالب وب سایت شما شوند . مخصوصا هنگامی که تمام صفحات سایت شما ایندکس نشده باشد ، حتما این مورد را بررسی نمایید .
۴) کپی برداری ممنوع . بارها و بارها در سایر مطالب سایت ، درمورد خود داری از کپی کردن مطالب سایت ها به شما هشدار داده ایم . سایت هایی که مطالب خود را با کپی کردن از روی سایر وب سایت ها تامین می کنند به سرعت توسط موتورهای جستجو شناسایی شده و جریمه می شوند و اگر به کارتان ادامه دهید ، مورد خشم گوگل قرار گرفته و دیگر صفحات وب سایتتان ایندکس نخواهد شد .
۵) نقشه سایت را فراموش نکنید . برای سایت خود نقشه ایجاد کنید . این کار به گوگل کمک می کند تا به سادگی و با سرعت بیشتری صفحات سایت شمارا ایندکس کند .
امیدوارم این مطلب به شما در ایندکس کردن صفحات سایتتان کمک کند یا دست کم سر نخ هایی برای بهبود سئو سایت شما برایتان ارائه نموده باشد .
در صورت تمایل به دریافت اطلاعاتی درباره ایندکس شدن سایت ، می توانید به مطلب ” وب سایت خود را ایندکس کنید ” مراجعه نمایید.
نرم افزار مالی و حسابداری نرم افزار مدیریت انبار نقاشی ساختمان استعلام ثبت شرکت آمبولانس آریا شرایط ثبت شرکت فنی مهندسی مراحل ثبت شرکت پیمانکاری شرایط ثبت شرکت مهندسین مشاور مراحل ثبت شرکت پیمانکاری انواع ساندویچ پانل مزایای استفاده از ساندویچ پانل دیواری چیست لیفتراک

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان