امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

قاتلی از جهنم،هیولای نیواورلئان

#1
قاتلی از جهنم،هیولای نیواورلئان 1

از زمانی که انسان توانست جامعه ی بشری را به شکل امروزی ایجاد کند ثبت وقایع وجود داشت و قانون نیز در این میان یکی از مهم ترین ارکان هرجامعه است، اما به هر حال همواره اشخاصی به هر نحوی از این قواعد خارج میشوند، یکی از عجیب ترین پرونده های این مورد مربوط به قاتلی سریالی است که هرگز دستگیر نشد اما قتل ها و اعمال او به حدی عجیب و مخوف بود که تا به امروز نیز هیچگونه توصیف درستی از نحوه ی ارتکاب آنها وجود ندارد.



اولین قتل در 19 می 1918 در نیواورلئان اتفاق افتاد زمانی که پلیس جسد زنی را پیدا کرد که به وسیله ی تبر خودش سلاخی شده بود، بررسی های اولیه پلیس نکته ی خاصی را نشان نمیداد و به نظر میرسید این مورد میتواند یک انتقام شخصی باشد.
در این قتل درب پشتی خانه به وسیله ی چیزی شبیه به یک تبر بسیار تیز شکاف برداشته بود و حتی یک سکه نیز به سرقت نرفته بود.
8 روز بعد زن دیگری دقیقا به همین شکل به قتل رسید، درب پشتی کاملا متلاشی شده بود و سه ضربه ی تبر به بدن این زن وارد آمده بود، پس از این قتل بود که پلیس مضنون به این نکته شد که احتمال وجود یک قاتل زنجیره ای در میان است.
فردای همان روز مردی دیگر که به وسیله ی ضربات تبر به شدت مجروح شده بود بستری شد، با این تفاوت که این شخص زنده بود اما شدت جراحاتش به حدی بود که بیش از یک ماه توان صحبت کردن نداشت.
سه روز بعد قتل دیگری اتفاق افتاد، زن دیگری در خانه ی خودش و به وسیله ی تبری که در خانه داشت به قتل رسیده بود، دقیقا مانند پرونده های قبل.
وحشت بسیار شدیدی بر شهر حاکم شد و پلیس به شدت تحت فشار قرار داشت، اما قتل ها به حدی بی رابطه و خالی از هرگونه سرنخ بود که پلیس در نهایت اعلام کرد تمام مردم درب خانه های خود را قفل کنند و اسلحه های خود را آماده داشته باشند.
8 جون قتل دیگری اتفاق افتاد و فشار ها بر پلیس افزایش یافت، با توجه به اینکه 3 نفر از مقتولین ایتالیایی_آمریکایی بودند پلیس به مافیا مشکوک شد و بسیاری سردسته های اصلی مافیای نیواورلئان دستگیر شدند اما در نهایت تنها پس از سه روز همگی آنها آزاد شدند چراکه علاوه بر نبود مدرکی خاص مرام مافیا نیز به این شکل نبود.

قاتلی از جهنم،هیولای نیواورلئان 1

(محل اتفاق اتفادن قتل ها)

مجروح شد، این شخص نیز زنده ماند.

زمانی که از این افراد سوال شد چه چیزی به یاد دارند آنها عنوان کردند که نتوانسته بودند چهره ی آن شخص را ببینند اما یک نکته ی عجیب در سخنان آنها وجود داشت، سکوت محض قاتل!
این زن عنوان کرد پس از بهبودی از دیدن درب خانه ی خود به شکل متلاسی شده بسیار تعجب کرده چراکه او در خانه بود و هیچ صدایی نشنیده!
اما وحشت بر نیواورلئان هچنان ادامه داشت و اتفاقا قرار بودکه بسیار بیشتر شود، در تاریخ 13 مارس 1919 نامه ای به روزنامه ی محلی که اخبار قتل ها را پوشش میداد ارسال شد، متن نامه تا به امروز به عنوان یکی از عجیب ترین نامه های ارسال شده به وسیله ی قاتلین قلمداد میشود.
(خلاصه ی کلی)
---
اینجا جهنم است، ای انسان های فانی: 
شما مرا دستگیر نمیکنید و هرگز نخواهید توانست چراکه من نامرئی و فناناپذیرم، من از داغ ترین طبقه ی جهنم هستم من شیطان هستم، کسی که شما احمق ها قاتل تبر به دست مینامید.
تنها چیزی که از من خواهید یافت تبر خونی من و است و بس، و روزی برای پس گرفتن جسد قربانیانم خواهم امد.
فکر میکنید من خیلی ترسناک هستم، پس بگذارید تا چهره ی واقعی ترسم را ببینید.
در سه شنبه ی هفته ی بعد و دقیقا راس ساعت 12:15 من در مهربان ترین شکل خودم از این شهر عبور خواهم کرد، تمام مردم شهر باید در خانه ی خود موسیقی و گروه جز داشته باشند! و بدانید هرکدام از شما این کار را نکند به تبر گرفتار خواهد شد، اگر در این روز کسی کشته نشد خوشحال باشید که من به خانه ی خود در جهنم بازگشته ام.
---
تاثیر این نامه بر عموم به حدی زیاد بود که چند روز باقی مانده تا سه شنبه را روزهای وحشت نامیدند، بسیاری از مردم در کلیساها جمع شدند و از خدا خواستند شیطان را از انها دور کند، تمام گروه های موسیقی شهر و شهرهای اطراف برای اجرای موسیقی جز به شهر امدند.
در نهایت شب سه شنبه فرا رسید و بر اساس مدارک موجود نیواورلئان که یکی از شلوغ ترین شهرهای امریکاست در آن شب به خانه ارواح تبدیل شد، در خانه ی تمام مردم موسیقی جز در حال اجرا بود و نفس پلیس و مردم حبس که اگر قتلی اتفاق نیوفتد این شخص شهر را ترک خواهد کرد.
در ان شب قتلی اتفاق نیوفتاد، و این قاتل به همان شکل عجیبی که آمده بود ناپدید شد و دیگر قتلی اتفاق نیوفتاد.

او در مدت یک سال 7 نفر را به قتل رساندو 7 نفر را مجروح کرد.
نکات بسیار عجیبی در این قتل ها وجود داشت، در تمام موارد تصاویر مریم مقدس که تنها در 2 مورد از قتل ها درخانه وجود نداشت به خون قربانیان آغشته شده بود، با وجود شکسته شدن در هیچکس صدایی نشنیده بود، و اینکه تا به امروز نیز مشخض نیست درها به وسیله ی چه جسمی شکسته شده بودند، در هیچکدام از موارد چیزی دزدیده نشده بود و تمام قتل ها به وسیله ی تبر همان افراد انجام شده بود.
این پرونده جز معدود پرونده های تاریخ علوم جنایی است که حتی یک مضنون نیز در رابطه با آن دستگیرو حتی بازجویی نشد.
همان طور که سال بعد و در سالگرد اولین قتل همان روزنامه ی محلی نوشت، انسان یا شیطان؟ او که بود؟


منبع:wonders237
پاسخ
 سپاس شده توسط *Ramesh* ، مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב ، ❤nila❤
آگهی
#2
کشت کشتار همش میزاری یه رو مان رومانتیک بزار Wink
پاسخ
#3
(25-04-2017، 23:01)Ali.max king نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
کشت کشتار همش میزاری یه رو مان رومانتیک بزار Wink
به استایلت نمیخوره رمانتیک بخونی Smile
از این لوس بازیا خوشم نمیاد
پاسخ
 سپاس شده توسط مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב
#4
خیلی جالبن خوندنش هیجان داره مرسی
قاتلی از جهنم،هیولای نیواورلئان 1
پاسخ
#5
اینا بیشتر روانین یه سری مشکلات تو کودکیشون بوجود اومده ولی خب بازم دلیل نمیشه ک برن ادم بکشن
پاسخ
#6
(05-01-2019، 15:39)─═हई╬Rozɥın╬ईह═─ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
اینا بیشتر روانین یه سری مشکلات تو کودکیشون بوجود اومده ولی خب بازم دلیل نمیشه ک برن ادم بکشن

شاید بعضیاشون اصلاً انسان نیستن Smile
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان