امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ثبت سایت در موتورهای جستجو

#1
ثبت سایت در موتورهای جستجو:همانطور که می دانید گام نخست برای موفقیت شما در تجارت الکترونیک طراحی سایت است که سبب می شود تا افراد و کاربران در سرتاسر دنیا به راحتی شما را دیده و با شما ارتباط برقرار کنند.هیچ راهی بهتر از طراحی برای معرفی شما به کسانی که از نحوه سرویس دهی، فروش کالا، و یا مطالب شما آگاهی ندارند وجود ندارد.
اما آیا این پایان کار است و هیچ اقدامی دیگری پس از آن مورد نیاز نیست؟
به طور حتم شما نیاز به ثبت سایت در موتورهای جستجو دارید.
ثبت سایت در موتورهای جستجو، کلید یافته شدن شما در دنیای وب

هیچ کاربری آدرس و ماهیت سایت شما و سایت دیگری را از ابتدا نمی داند، پس برای یافتن کالا و یا دریافت سرویس مورد نیازش به موتورهای جستجو رجوع می کند.اگرچه بعد از یافتن وب سایت مورد نظرش توسط موتورهای جستجو و راضی بودن از نحوه فعالیت های آن، دامین مورد نظر را از خاطر نخواهد برد، اما بحث ما نخستین مرتبه یافتن وب سایت است.حال این وب سایت که کاربر برای همیشه برای دریافت سرویس، خرید کالا و یا خواندن مطالب و دریافت پاسخ سوالاتش بدان مراجعه خواهد کرد می تواند وب سایت شما و یا رقیبتان باشد.

ثبت سایت در موتورهای جستجو
اما چگونه ثبت سایت در موتورهای جستجو را انجام دهیم تا کاربر مورد نظر را از چنگال رقبا برباییم؟
بعد از آن، آیا حفظ رتبه وب سایت در موتورهای جستجو کار سختی است؟
روبات ها قدرتمند هستند، اما نه در هر حالتی!

به یاد داشته باشید روبات های موتور جستجو قادر نیستند به ثبت وب سایت هایی که نیازمند به ورود شناسه کاربر و کلمه عبور هستند کمکی بکنند.همچنین آن ها نمی توانند وب سایت ‌هایی را که فرم های جستجو در دل خود دارند را به طرز صحیح ثبت کنند.فراموش نکنید اگرچه موتورهای جستجو از الگوریتم های پیچیده و خاصی برای ثبت سایت در موتورهای جستجو استفاده می کنند، اما این دلیل نمی شود تا شما کار را برای آن ها پیچیده کنید! آن ها دوست دار سادگی هستند و کسی که آن ها را اذیت کند را دوست نخواهد داشت!
به عنوان یک راه حل ساده، می توانید ارائه صفحات ثابت برای این اطلاعات را پیش بگیرید. به طور نمونه فروم ها می توانند با ارائه مطالب خود در صفحات ثابت، ثبت سایت در موتورهای جستجو را سرعت ببخشند.
کلمات کلیدی، کلید ثبت سایت در موتورهای جستجو

کلمات کلیدی نشان می دهند که جان مایه مطلب و محتوای تولیدی شما چه چیزی را برای مخاطب به همراه دارد.اما فراموش نکنید طبق این قانون که خزنده های موتورهای جستجو چه هستند؟ چگونه کار می کنند؟ نباید در استفاده از آن ها افراط و یا تفریط کنید.موتورهای جستجو به وب سایت هایی که در آنها کلمات کلیدی زیاد تکرار شده اند حساسیت خاصی نشان داده و ثبت سایت در موتورهای جستجو را انجام نمی دهند. سعی کنید.تلاش کنید هر صفحه وب سایت شما به گونه ای باشد که تعداد تکرار کلمات کلیدی در آنها از یک حد معین و مشخص شده تجاوز نکند.



برای ارزیابی سایت خود می توانید از ابزارهای رایگان موجود در اینترنت استفاده کرده و نرخ تکرار کلمات کلیدی را مشخص کنید.
عدم دسترسی، عدم ثبت سایت در موتورهای جستجو

برای تهیه هاست خود به بهترین هاستینگ ها مراجعه کنید، چون وقتی که روبات موتور جستجو سراغی از شما می گیرد، در حالی که وب سایت از دسترس خارج شده است، عملیات ثبت سایت در موتورهای جستجو موفقیت آمیز نخواهد بود.در حالت بدتر و ممکن و در شرایطی خاص سایت شما که قبلا در موتور جستجو ثبت شده بوده، در این حالت از لیست حذف خواهد شد! پس درصد زمان دسترسی خود را به 99.9% برسانید.
همگام با آپدیت الگوریتم ها بروز شوید

فرآیندهای بررسی سایت های موجود در دنیای وب توسط موتورهای جستجو مرتبا تغییر می ‌کنند.پس شما نیاز دارید تا برای ماندن در دایره رقابت،در دوره های خاصی با بررسی این تغییرات وبسایت خود را بروز کنید.
فراموش نکنید گام اول برای این کار اطلاع از این تغییرات است. برای این منظور می توانید در خبرنامه سایت هایی که در این زمینه تولید محتوای خوبی دارند عضو شوید.
اگر به ثبت سایت در موتورهای جستجو اهمیت می دهید، نسبت به روش کار آن ها هرگز بی اطلاع نمانید.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی سایت ttsmaker
  آموزش سئو سایت
  نحوه تشخیص سایت نیم بها با LinkIrani.ir
  • سایت‌های کاربردی گوشیت۴
  معرفی_سایت / سایت همه‌فن‌حریف برای تبدیل فایل‌ها!
  معرفی سایت حذف صدای خواننده
  معرفی چند سایت گوگل برای فونت
  مشکل و علت دیر ایندکس شدن مطالب سایت در گوگل و رفع مشکلات آن (بخش دوم)
  مشکل دیر ایندکس شدن مطالب سایت در گوگل و رفع مشکلات آن (بخش اول)
  معرفی سایت chess.com بهترین سایت شطرنج انلاین

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان