امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

رنت کار چیست ؟

#1
در دنیای اقتصادی امروز بشر به دنبال هزینه کمتر، صرفه جویی و استفاده بهینه از وقت خود می باشد تا پیوسته بتواند در زندگی از رفاه بیشتری برخوردار باشد با وضع مالی و درآمد اشخاص، امکانات در سطح بالا دور از دسترس بوده، با این وجود برای بدست آوردن این امکانات راههای زیادی مورد امتحان قرار می گیرد در همین راستا ما شیوه ای را به شما پیشنهاد می کنیم که بتوانید هم در هزینه های خود صرفه جویی کرده، هم با استفاده از امکانات از رفاه و آسایش در زندگی برخوردار شوید. موسسات دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اجاره خودرو تلاش می کنند تا با دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اجاره ماشین های روز و مدل بالا با بهترین خدمات همراه همیشگی شما در انجام امور کاری و سفرهایتان باشد تا بتوانید از زندگی خود لذت ببرید. با توجه به پیشرفت اتومبیل در قرن 21 امروز نه تنها استفاده و رانندگی با خودرو از ملزمات و خواسته های انسان می باشد بلکه اتومبیل وسیله ای برای آسایش، راحتی و حتی برای تفریح کردن نیز به کار می رود. که اکثر افراد با رانندگی به این مهم دست می یابند. سفر همواره از نیازهای انسان از قدیم تا اکنون می باشد که برای مدتی انسان را از گرفتاریها و مشکلات زندگی دور می کند و به یک آرامش نسبی می رساند. برای اینکه سفری راحت، ایمن و خاطره انگیزی برای شما اتفاق بیافتد استفاده از اتومبیل و جابجاشدن به مکانی دیگر بهترین راه می باشد که به شما کمک کرده هم از سفر خود لذت برده هم اینکه از هزینه های هنگفت کرایه جلوگیری نمائید. زمان در طول روز بهترین مسئله افراد است که فرد تلاش می کند بهترین استفاده را از آن بنماید برای اینکه شما زمان را از دست ندهید و دچاراتلاف وقت و از دست دادن زمان نشوید یکی از راهها، استفاده از وسیله نقلیه می باشد که شما را به تمام اهدافتان در روزمی رساند و دیر معطل وسایل نقلیه عمومی نشوید همچنین از هزینه های کرایه مصون بمانید. استرس و نگرانی از تصادفات، ضررهای مالی و خسارت های به عمل آماده همیشه در ذهن راکب و سرنشینان خودرو بوده که با اجاره خودرو و هرگونه خسارت یا تصادف کلیه هزینه های آن به عهده بیمه می باشد. شما با اجاره خودرو بدون راننده از رانندگی، رفتن به سفر و انجام کارهای خود لذت می برید و با عزم استفاده از وسیله شخصی برای استهلاک کمتر و عمر طولانی تر و همچنین حداکثر بهره از زمان و حداقل هزینه به هدفتان که همان آرزوی ماست به بهترین نحو، جامه عمل بپوشانید. در ایران هم موسسات دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اجاره خودرو کم نیستند و شما میتوانید با توجه به سابقه و نحوه فعالیت یکی از آن ها را انتخاب نمایید.



مدارک و شرایط لازم برای دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اجاره ماشین چیست؟

بدیهی است که شرکت کرایه اتومبیل نگران دریافت خودرو خود بصورت سالم و کامل باشند، به همین دلیل از طرق مختلف برای این موضوع تقاضای ضمانت می کنند. معمولا خودرو های مورد اجاره، بیمه بدنه با پوشش کامل را دارند.

مدارک لازم برای کرایه ماشین بدون راننده:

کارت شناسایی معتبر
گواهینامه
برای خودرو های گران قیمت وجه نقد و برای خودرو های ارزانتر چک
امضاء قرارداد

شرایط لازم برای اجاره خودرو:

تعیین تعداد روزهای اجاره در قرارداد
تعیین حداکثر کیلومتر طی شده توسط خودرو در هر روز
سپردن درصدی از ارزش نقدی خودرو  به عنوان ودیعه به موجر ( اجاره دهنده) تا زمان استعلام خلافی

بایدهای اجاره خودرو:

بازرسی وضعیت بدنه و داخل خودرو در هنگام تحویل گرفتن
در  خصوص بیمه بدنه خودرو حتما از موجر سئوال شود
کارت خودرو و بیمه ثالث تحویل گرفته شود
قید این موضوع که ایرادهای فنی خودرو که بدلیل استفاده عادی از آن حادث می شود، به عهده مستاجر نیست
درج ساعت و روز تحویل برای استعلام خلافی
حتی الامکان، عمر خودرو مورد اجاره کمتر از 2 سال باشد تا مشمول گارانتیهای کارخانه تولید کننده باشد
حتی الامکان نباید خودرو را برای شخص دیگری اجاره کرد، مسئولیت پذیری و نگرانیهای شخصی که قرارداد را امضاء و تضامین را ارائه می کند، با شخصی که اطلاع و مسئولیتی در قبال آنها ندارد، تفاوت زیادی خواهد داشت
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
طراحی سایت
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  وظایف کارشناس تولید محتوا چیست – بررسی 9 وظیفه اصلی
  دوست پسر چیست ؟
  سرویس bnpl دی جی کالا چیست؟
  IDO چیست؟ هرآنچه لازم است در مورد آن بدانید!
Question دوست پسر چیست ؟
  تفاوت دستگاه ایرواشر و زنت در چیست؟
  نظرتون درباره ی نسل سوخته چیست ؟ (1)
  علت افزایش قیمت پوشک بچه چیست؟
  اظهارنامه مالیاتی چیست؟ چه زمانی باید آن را تکمیل کرد؟
  دستگاه پرس برک چیست ؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان